Gå til innhold

Mer liv fra $$


Harald
 Del

Anbefalte innlegg


38 minutter siden skrev Petter:

Skrevet her i gjenåpningstråden, samme i mail og i poster på sosiale medier. Men kunne selvfølgelig skrevet det tydeligere.

Planen er å sende ut mail om det i morgen tidlig. Jeg rakk ikke i kveld dessverre.

Vi møter opp på feltet 18:20 i morgen!

Veldig bra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 timer siden skrev Blanzinho:

Hm. Merkelig når det spilles sånn festfotball…

Satt på hovis som vanlig i dag, men gikk over til support i pausen for å bidra. Alltid uansett osv..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


12 timer siden skrev fyR:

Satt på hovis som vanlig i dag, men gikk over til support i pausen for å bidra. Alltid uansett osv..

All ære til dere som var på kamp i går. Var selv på reise og rakk ikke. Dessverre har Stabæk blitt et lag som bare vi innbitte tilhengere interesserer seg for. Fotballen som spilles er nitrist og resultatene likeså. Det mest interessante er at vi har hentet inn et tosifret antall spillere den siste tiden uten at noen av disse har løftet prestasjonene nevneverdig. Ser ikke hvordan dette skal bedre seg fremover heller, men vi får håpe på at et mirakel kan hjelpe oss å holde plassen i ES. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Helt enig med deg Robinho, viktig at så mange som mulig møter opp og støtter laget, spesielt nå i motgang.

 

Men manglende support fra tribunen er ikke problemet, det er bare symptomet på problemet i denne klubben. Og jeg ser vel ingen seriøse forsøk på å fikse problemet. Det vet jeg for jeg ser ingen forsøk på å innrømme at man har gjort noe feil. Det er kun snakk om at vi skulle ønske vi hadde vunnet flere kamper/ligger høyere på tabellen. Det er ingen innrømmelse av at man har gjort noe feil, det er klaging på at egne feil har slått tilbake på eget lag. Er Stabæks bygdas lag nå? Ja, det må man fortsatt kunne si. Er det bygdas lag om ti år? Det kan fort avhenge av hva som skjer i den nærmeste tiden. Og da mener jeg ikke før og fremst på banen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


15 timer siden skrev geirti:Er Stabæks bygdas lag nå? Ja, det må man fortsatt kunne si. Er det bygdas lag om ti år? Det kan fort avhenge av hva som skjer i den nærmeste tiden. Og da mener jeg ikke før og fremst på banen.

Når jeg leser om opplevelsene klubber i nærmiljøet har med Stabæk blir jeg redd for hvor liten vekt Stabæk legger på omdømme i nærmiljøet, som er en helt grunnleggende faktor hvis man ønsker å tiltrekke seg tilskuere og aksept blant politikere og velgere for å bruke penger på nytt stadion. Jeg hadde egentlig trodd at klubben hadde lært av reaksjonene etter at de beklaget nedleggelsen av breddefotballen for noen år siden, men måten de nå ødelegger for seg selv med respektløs adferd ovenfor andre klubber i nabolaget tyder ikke på det. De aller fleste stabæksupporterne har spilt fotball i andre breddeklubber, og hadde Stabæk oppført seg på den måten tidligere er det ikke sikkert jeg hadde vært blaa i dag. Jeg sitter nå på hovis ikke langt fra Junior Support, og har nå også lurt litt på hvem som er med der nå. Da Stabæk rykket opp for første gang var vel nesten halve årgangen min i Helset med i Tommy og tigern-klubben, vi er nok milevis derfra nå. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mer liv fra $$
×
×
  • Opprett ny...