Jump to content

Mer liv fra $$

Harald
 Share

Recommended Posts

På 20.11.2021 den 11.48 skrev Posse:

Jeg bare minner om at hver eneste kamp i innspurten er å anse som siste sjanse. Vi trenger alle som én på tribunen. Det er 5 år siden vi kjente på det samme i en avgjørende kamp mot Start. Det var vår siste sjanse, og vi grep den. Nå må vi gjøre alt vi kan for at det samme skal skje igjen igjen.

Hadde vært episk om man hadde fått en ny og oppdatert versjon av denne til RBK matchen. 

21 timer siden skrev ErikErik:

Burde være i akademispillernes interesse å støtte sin potensielt fremtidige arbeidsgiver.. 

Alle akdemispillere burde fått sesongkort blandt $$ for både å støtte laget og bygge sterkere bånd til klubben.. 

Tror også gårsdagen bidro til god rekruttering blant de yngre. Så ut som veldig mange av de akademi-gutta koste seg veldig. Håper dette bidrar til å stille mot RBK, men også kjøpe sesongkort hos oss neste år. 

• 2 weeks later...

4 timer siden skrev mbh:

Stabæk Support har levert Premier League nivå hele sesongen. Jeg er dypt imponert!

En spesiell takk til Ashkan for alle de morsomme turene. Jeg gleder meg allerede til Stjørdal, Sogndal, Åsane, Sandnes, Kristiansand, Bryne, Ranheim, og kanskje Grimstad. Det er OBOS-ligaen som gjelder for oss som er glad i å være på tur.

Ja, blir mye bra turer neste år:

Veldig korte: Grorud, KFUM, Skeid

Korte: Mjøndalen, Fredrikstad, Raufoss, Kongsvinger

Medium: Start, Jerv(?)

Lange: Stjørdals Blink, Ranheim, Bryne, Sandnes Ulf, Åsane, Sogndal, Brann(?)