Gå til innhold

Mer liv fra $$


Harald
 Del

Anbefalte innlegg


Kanskje ikke sangkontrakt da.

 

Men styret kan vel spikre sammen ett skriv og sende ut til de som har kjøpt sesongkort med hva man forventer av sesongkortinnehaverne? Da får man kanskje litt mer forståelse og reaksjon når man påpeker til sidemannen: "hei, vi er faktisk stående, syngende fans kanskje du skal bidra?" Istedet for å bli møtt med en kommentar om at de har betalt sesongkort og like mye rett bla bla bla pjatt pjatt pjatt...

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er ikke det at de som ikke synger ikke hører hva de skal synge. Problemet er at de enten ikke kan sangen eller synes det er for flaut å hyle ut. Megafon egner seg godt på kamper som lsk der det ble litt for mye kano. Kan jo også prøve det på hjemmebane i og med at feltet er utvidet. Ellers er det lett å se at megafon blir mye misbrukt som f.eks i Trondheim der forsangern synger halve sangen inn i megafonen noe som høres helt jævlig ut. Men for all del burde vi prøve megafon i en kamp for å se hvordan det går.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi skal ikke glemme at SS tidligere kun var for stående syngende supportere, og ble startet som en motvekt til til Bærget det blaa. Dette har man dessverre gått bort fra, og det står vel i vedtektene at man nå skal være alt for alle... Jo fler som innser at vi må sette krav igjen, desto bedre blir det.

 

Kvantitetsfokus synes å ha vært særs viktig i det siste?

Endret av Potter
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Likestilling her og likestilling der, syntes det er bedre med 100 mindre medlemmer og at alle synger, enn 100 medlemmer til som står der og undres over hva vi synger for..

Jeg personlig får hvertfall ett kick av å stå å skrike mot f.eks lsk fansen og andre fanklubber, hvertfall når jeg føler at det er vi som lager mest liv!

Tror det gjelder de fleste at jo mere liv man legger i det, jo deiligere er det når scoringen faktisk kommer!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


megafon kan brukes for å dra i gang hvis folk ikke har stemme som bærer tilstrekkelig. Det løser ikke noe problem i forhold til kanon-problemet: det lyder helt for jævlig med rbk-varianten der idioten med megafon synger hele sangen igjennom, og er den eneste som høres 100m bortafor.

 

Jeg har mine egne tanker om hvordan vi kan løse dette, men det bør vi ta i et annet forum.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For der har de innmari lyst til å stå...

 

Ellers: Jeg mener også at vi skal unngå megafon. Spørsmålet er hvilke alternativer har vi? Men igjen, jeg synes vi skal bruke et annet forum til denne debatten.

Endret av Alzheimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider


For der har de innmari lyst til å stå...

 

Ellers: Jeg mener også at vi skal unngå megafon. Spørsmålet er hvilke alternativer har vi? Men igjen, jeg synes vi skal bruke et annet forum til denne debatten.

 

Hvor skal vi ta det da?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For der har de innmari lyst til å stå...

 

Ellers: Jeg mener også at vi skal unngå megafon. Spørsmålet er hvilke alternativer har vi? Men igjen, jeg synes vi skal bruke et annet forum til denne debatten.

 

Hvor skal vi ta det da?

 

På ett lukket forum selvsagt. Så ikke alle og enhver kan delta i debatten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For der har de innmari lyst til å stå...

 

Ellers: Jeg mener også at vi skal unngå megafon. Spørsmålet er hvilke alternativer har vi? Men igjen, jeg synes vi skal bruke et annet forum til denne debatten.

 

Hvor skal vi ta det da?

 

På ett lukket forum selvsagt. Så ikke alle og enhver kan delta i debatten.

 

 

Er vel ikke selvfølge at alle vet om de lukkede forumene men..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For der har de innmari lyst til å stå...

 

Ellers: Jeg mener også at vi skal unngå megafon. Spørsmålet er hvilke alternativer har vi? Men igjen, jeg synes vi skal bruke et annet forum til denne debatten.

 

Hvor skal vi ta det da?

 

På ett lukket forum selvsagt. Så ikke alle og enhver kan delta i debatten.

 

Er vel ikke selvfølge at alle vet om de lukkede forumene men..

På ett lukket forum selvsagt. Så ikke alle og enhver kan delta i debatten.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hvordan synes dere stemningen var på søndag, da? Det var første gang jeg sto med $$, så jeg har kanskje ikke så mye å sammenligne med, men jeg synes det var dritbra stemning. De fleste rundt meg sang og var med (jeg også selvfølgelig), til tross for at jeg sto ganske langt ut til siden.

Endret av Rettep
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan synes dere stemningen var på søndag, da? Det var første gang jeg sto med $$, så jeg har kanskje ikke så mye å sammenligne med, men jeg synes det var dritbra stemning. De fleste rundt meg sang og var med (jeg også selvfølgelig), til tross for at jeg sto ganske langt ut til siden.

 

 

Sitter på hovedtribunen, og syntes stemningen fr Stabæk Support var fantastisk.

Tror jeg alldri har sett så mange hos SS.

Fortsett sånn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan synes dere stemningen var på søndag, da? Det var første gang jeg sto med $, så jeg har kanskje ikke så mye å sammenligne med, men jeg synes det var dritbra stemning. De fleste rundt meg sang og var med (jeg også selvfølgelig), til tross for at jeg sto ganske langt ut til siden.

 

 

Sitter på hovedtribunen, og syntes stemningen fr Stabæk Support var fantastisk.

Tror jeg alldri har sett så mange hos SS.

Fortsett sånn.

 

Du har nok rett i at du aldri har sett så mange på ståfeltet - vi solgte i overkant av 40% flere sesongkort enn i fjor, og vi har utvidet feltet vårt.

 

Likevel var det trangt som sild i tønne.  En rekke folk med billetter på Fornebulandet eller sesonkort på Den Blaa Familie ville heller stå med oss.  Det er forståelig, men umulig.  For å stå med $$ må man ha sesongkort til vårt felt.  Det er vel i grunn ganske logisk?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan synes dere stemningen var på søndag, da? Det var første gang jeg sto med $, så jeg har kanskje ikke så mye å sammenligne med, men jeg synes det var dritbra stemning. De fleste rundt meg sang og var med (jeg også selvfølgelig), til tross for at jeg sto ganske langt ut til siden.

 

 

Sitter på hovedtribunen, og syntes stemningen fr Stabæk Support var fantastisk.

Tror jeg alldri har sett så mange hos SS.

Fortsett sånn.

 

Du har nok rett i at du aldri har sett så mange på ståfeltet - vi solgte i overkant av 40% flere sesongkort enn i fjor, og vi har utvidet feltet vårt.

 

Likevel var det trangt som sild i tønne. En rekke folk med billetter på Fornebulandet eller sesonkort på Den Blaa Familie ville heller stå med oss. Det er forståelig, men umulig. For å stå med $$ må man ha sesongkort til vårt felt. Det er vel i grunn ganske logisk?

 

Syns ikke dette er så logisk jeg Albert, ifjort trengte man vel bare medlemskap? Burde vel kommet mer info om dette.. Men du har rett i at det var trangt.. Kom 15min før å jeg måtte presse meg fram for å få ok plasser.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan synes dere stemningen var på søndag, da? Det var første gang jeg sto med $, så jeg har kanskje ikke så mye å sammenligne med, men jeg synes det var dritbra stemning. De fleste rundt meg sang og var med (jeg også selvfølgelig), til tross for at jeg sto ganske langt ut til siden.

 

 

Sitter på hovedtribunen, og syntes stemningen fr Stabæk Support var fantastisk.

Tror jeg alldri har sett så mange hos SS.

Fortsett sånn.

 

Du har nok rett i at du aldri har sett så mange på ståfeltet - vi solgte i overkant av 40% flere sesongkort enn i fjor, og vi har utvidet feltet vårt.

 

Likevel var det trangt som sild i tønne. En rekke folk med billetter på Fornebulandet eller sesonkort på Den Blaa Familie ville heller stå med oss. Det er forståelig, men umulig. For å stå med $ må man ha sesongkort til vårt felt. Det er vel i grunn ganske logisk?

 

Syns ikke dette er så logisk jeg Albert, ifjort trengte man vel bare medlemskap? Burde vel kommet mer info om dette.. Men du har rett i at det var trangt.. Kom 15min før å jeg måtte presse meg fram for å få ok plasser.

 

 

Det er ikke korrekt at man har hatt adgang til feltet vårt bare med medlemskap, men det er korrekt at vi ikke har vært så himla "nasi" på kontrollene tidligere.  

 

Det er vel ingen som for alvor mener at medlemskapet i seg selv skal gi adgang til feltet vårt?

 

Vi har allerede nå flere medlemmer enn vi hadde etter den store kampanjen på sensommeren i fjor.  Ingen ville ha glede av om 1000 - 1500 skulle forsøke å komme seg inn på det lille feltet vårt (det ville blitt vanvittig trangt).  Et sted må grensen gå.  Jeg syns sesongkort er en fornuftig grense...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her må jeg faktisk korrigere Albert litt, Tidligere har man med medlemskort kunnet komme inn på feltet vårt, men det var før vi ble så mange. Vi må tilbake til 2006, da var det gjeldende regel. 2007 var dagens praksis gjeldende, men vi så litt mellom fingrene og slapp inn personer med medlemskort selv om de hadde billett på familie, budstikka eller med Stabæks junioravdeling.

 

Det vil til hver kamp bli lagt ut et svært begrenset antall billetter (antallet vil variere med tanke på forventet tilskuertall) som kan kjøpes i billettluken kampdag ved fremvisning av medlemskort (1 billett pr. kort).

 

Vi legger ut alle detaljer en gang til i forkant av Brann kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det ikke sånn at hvis man har medlemsskap kan man kjøpe billett i porten? Sånn var det ihvertfall før. Det jeg da lurer på er hvor disse skal stå/sitte?

 

Vår tribunedel er vel forbeholdt sesongkortinnehavere og medlemmer av stabæk support?

 

Nå tar jeg visse forbehold her, men regner med at for eksempel Anna som studerer i stavanger ikke har sesongkort men medlemsskap. Da skal hun nektes å stå med oss hvis hun er hjemme og rekker en kamp da?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det vil til hver kamp bli lagt ut et svært begrenset antall billetter (antallet vil variere med tanke på forventet tilskuertall) som kan kjøpes i billettluken kampdag ved fremvisning av medlemskort (1 billett pr. kort).

 

Og her snakker vi billetter som gjør at man "lovlig" kan stå på feltet vårt, ikke på Fornebulandet etc?

 

Høyst relevant problemstilling Mortimer tar opp her, det eneste man oppnår ved å kreve sesongkort for å stå på feltet er at de som sjeldent kommer seg på kamp lar være å melde seg inn..

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det ikke sånn at hvis man har medlemsskap kan man kjøpe billett i porten? Sånn var det ihvertfall før. Det jeg da lurer på er hvor disse skal stå/sitte?

 

Vår tribunedel er vel forbeholdt sesongkortinnehavere og medlemmer av stabæk support?

 

Nå tar jeg visse forbehold her, men regner med at for eksempel Anna som studerer i stavanger ikke har sesongkort men medlemsskap. Da skal hun nektes å stå med oss hvis hun er hjemme og rekker en kamp da?

 

For eksempel Anna har ikke noe problem.  Hun fikk sesongkort i julepresang...

 

Vi må regne med at etterhvert som Stabæk Support vokser, så forandrer ting seg.  Den gangen det var god plass på feltet vårt var det veldig all right å få inn flere stående supportere.  De mange som sto i kø for å komme inn på feltet vårt på søndag føler neppe at flere er nøkkelordet så lenge plassen er begeistret.

 

Det er Stabæk som bestemmer hvor mange sesongkort vi får lov til å selge.  I tillegg har det vært tradisjon at medlemmer kan betale i porten og komme inn på feltet.  Denne ordningen er erstattet med veldig få billetter i billettboden.  Kjøper du disse billettene, som du må være medlem fo

 å kunne kjøpe, har du selvsagt adgang til feltet vårt.  

 

Vi har ikke gått aktivt ut med informasjon om denne ordningen, fordi det er så få billetter det er snakk om.

 

Og Mortimer, om ikke Anna er er et godt eksempel, så bor Albert jr i Bodø og har ikke sesongkort.  Så han trenger en slik ordning når han kommer hjemmom på kampdager.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det ikke sånn at hvis man har medlemsskap kan man kjøpe billett i porten? Sånn var det ihvertfall før. Det jeg da lurer på er hvor disse skal stå/sitte?

 

Vår tribunedel er vel forbeholdt sesongkortinnehavere og medlemmer av stabæk support?

 

Nå tar jeg visse forbehold her, men regner med at for eksempel Anna som studerer i stavanger ikke har sesongkort men medlemsskap. Da skal hun nektes å stå med oss hvis hun er hjemme og rekker en kamp da?

 

For eksempel Anna har ikke noe problem.  Hun fikk sesongkort i julepresang...

 

Vi må regne med at etterhvert som Stabæk Support vokser, så forandrer ting seg.  Den gangen det var god plass på feltet vårt var det veldig all right å få inn flere stående supportere.  De mange som sto i kø for å komme inn på feltet vårt på søndag føler neppe at flere er nøkkelordet så lenge plassen er begeistret.

 

Det er Stabæk som bestemmer hvor mange sesongkort vi får lov til å selge.  I tillegg har det vært tradisjon at medlemmer kan betale i porten og komme inn på feltet.  Denne ordningen er erstattet med veldig få billetter i billettboden.  Kjøper du disse billettene, som du må være medlem fo

 å kunne kjøpe, har du selvsagt adgang til feltet vårt.  

 

Vi har ikke gått aktivt ut med informasjon om denne ordningen, fordi det er så få billetter det er snakk om.

 

Og Mortimer, om ikke Anna er er et godt eksempel, så bor Albert jr i Bodø og har ikke sesongkort.  Så han trenger en slik ordning når han kommer hjemmom på kampdager.

 

Hvorfor bor han i Bodø?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det ikke sånn at hvis man har medlemsskap kan man kjøpe billett i porten? Sånn var det ihvertfall før. Det jeg da lurer på er hvor disse skal stå/sitte?

 

Vår tribunedel er vel forbeholdt sesongkortinnehavere og medlemmer av stabæk support?

 

Nå tar jeg visse forbehold her, men regner med at for eksempel Anna som studerer i stavanger ikke har sesongkort men medlemsskap. Da skal hun nektes å stå med oss hvis hun er hjemme og rekker en kamp da?

 

For eksempel Anna har ikke noe problem.  Hun fikk sesongkort i julepresang...

 

Vi må regne med at etterhvert som Stabæk Support vokser, så forandrer ting seg.  Den gangen det var god plass på feltet vårt var det veldig all right å få inn flere stående supportere.  De mange som sto i kø for å komme inn på feltet vårt på søndag føler neppe at flere er nøkkelordet så lenge plassen er begeistret.

 

Det er Stabæk som bestemmer hvor mange sesongkort vi får lov til å selge.  I tillegg har det vært tradisjon at medlemmer kan betale i porten og komme inn på feltet.  Denne ordningen er erstattet med veldig få billetter i billettboden.  Kjøper du disse billettene, som du må være medlem fo

 å kunne kjøpe, har du selvsagt adgang til feltet vårt.  

 

Vi har ikke gått aktivt ut med informasjon om denne ordningen, fordi det er så få billetter det er snakk om.

 

Og Mortimer, om ikke Anna er er et godt eksempel, så bor Albert jr i Bodø og har ikke sesongkort.  Så han trenger en slik ordning når han kommer hjemmom på kampdager.

 

Hvorfor bor han i Bodø?

Fordi han ikke har sesongkort...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mer liv fra $$
×
×
  • Opprett ny...