Gå til innhold

Mer liv fra $$


Harald
 Del

Anbefalte innlegg


Er ikke PM et fint alternativ til å fortelle om hvor i landet ulike deler av slekta befinner seg til de som er interessert? Dette har i allefall fint lite med "mer liv fra SS" å gjøre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hei. Jeg ville bare si at jeg har to brødre. Begge bor i Oslo. Dersom det er stor interesse for det, kan jeg også avsløre hvilke bydeler de bor i.

 

Få høre!?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Syns ikke vi trenger megafon, men hva med en forsanger som står på gjerdet forran oss når han drar igang sanger? Da blir det lettere for de utpå sidene å få det med seg.

 

Er du ganske fersk her? Forsangerne står på 3 kasser langs gjerdet foran.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi hadde en periode med kasser sist sesong også, men siden de ikke var stripset fast måtte vi vel ha med kasser på hver kamp. Det rant fort litt ut i sanden.. Men idéen er altså ikke ny.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er ikke PM et fint alternativ til å fortelle om hvor i landet ulike deler av slekta befinner seg til de som er interessert? Dette har i allefall fint lite med "mer liv fra SS" å gjøre.

 

Helt enig.  Med visse unntak.

 

Det var fullt $$-vorspiel hos nettopp Albert jr i Bodø på lørdag...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For eksempel Anna har ikke noe problem.  Hun fikk sesongkort i julepresang...

 

Vi må regne med at etterhvert som Stabæk Support vokser, så forandrer ting seg.  Den gangen det var god plass på feltet vårt var det veldig all right å få inn flere stående supportere.  De mange som sto i kø for å komme inn på feltet vårt på søndag føler neppe at flere er nøkkelordet så lenge plassen er begeistret.

 

Det er Stabæk som bestemmer hvor mange sesongkort vi får lov til å selge.  I tillegg har det vært tradisjon at medlemmer kan betale i porten og komme inn på feltet.  Denne ordningen er erstattet med veldig få billetter i billettboden.  Kjøper du disse billettene, som du må være medlem fo

 å kunne kjøpe, har du selvsagt adgang til feltet vårt.  

 

Vi har ikke gått aktivt ut med informasjon om denne ordningen, fordi det er så få billetter det er snakk om.

 

Og Mortimer, om ikke Anna er er et godt eksempel, så bor Albert jr i Bodø og har ikke sesongkort.  Så han trenger en slik ordning når han kommer hjemmom på kampdager.

 

Så jeg konkluderer meg at det overhodet ikke er vits å ta turen hjem for å satse på en billett på feltet vårt - jeg som bare har medlemskort ..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


vi trenger flere enn de 2 forsangerne som var forrige kamp, i fjor var det mellom 2-3 på hver kamp, nå er feltet dobbelt så stort (føles i hvertfall sånn)

mange nye fjes som ikke kan sangene har jeg merket.

 

tror vi minimum må ha 3 forsangere i starten av sesongen så folk lærer seg litt tekster..

 

selv om jeg mener det er ett must for å STÅ og SYNGE med oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så jeg konkluderer meg at det overhodet ikke er vits å ta turen hjem for å satse på en billett på feltet vårt - jeg som bare har medlemskort ..

 

Om du ikke får billett på feltet, så er det jo fortsatt mulig å kjøpe billett til Nadderud. Det kan du jo til og med gjøre hjemmefra, på billettservice.no, i dette øyeblikk.

 

Det er jo langt å foretrekke framfor å sitte igjen i Bergen. Det går ann å bidra til at kampen vipper vår vei på andre måter enn å stå på feltet. Det er jo mye bedre at du kjøper den billetten enn at den blir snappet opp av en bergenser.

Prisen er vel også den samme som det en billett på feltet koster.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så jeg konkluderer meg at det overhodet ikke er vits å ta turen hjem for å satse på en billett på feltet vårt - jeg som bare har medlemskort ..

 

Om du ikke får billett på feltet, så er det jo fortsatt mulig å kjøpe billett til Nadderud. Det kan du jo til og med gjøre hjemmefra, på billettservice.no, i dette øyeblikk.

 

Det er jo langt å foretrekke framfor å sitte igjen i Bergen. Det går ann å bidra til at kampen vipper vår vei på andre måter enn å stå på feltet. Det er jo mye bedre at du kjøper den billetten enn at den blir snappet opp av en bergenser.

Prisen er vel også den samme som det en billett på feltet koster.

 

Et annet alternativ er jo alltids svingen.. Hadde gjort seg med kasterop mellom svingen - hovis - juniorsupport - ståfeltet

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal vi få oss tromme? Mot Alans neste klubb hadde vi tidenes kanon på flere sanger..

Dette er et tema mange har meninger om; kom med dem!

 

Personlig tror jeg det har noe for seg på enkelte sanger som tradisjonelt er vanskelig å få samstemt rytme på.

 

For å ta det med en gang: å spre forsangerne enda mer hjelper ikke. Vi klarer uansett ikke å kommunisere oss i mellom pga avstanden, og da er tromme den beste løsningen i mine øyne. Dog fordrer det jo en litt vettug trommis..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal vi få oss tromme? Mot Alans neste klubb hadde vi tidenes kanon på flere sanger..

Dette er et tema mange har meninger om; kom med dem!

 

Personlig tror jeg det har noe for seg på enkelte sanger som tradisjonelt er vanskelig å få samstemt rytme på.

 

For å ta det med en gang: å spre forsangerne enda mer hjelper ikke. Vi klarer uansett ikke å kommunisere oss i mellom pga avstanden, og da er tromme den beste løsningen i mine øyne. Dog fordrer det jo en litt vettug trommis..

 

Nå har jeg irritert meg grenseløst over trommen i Molde, LSKs medbrakte og den i Bodø. Jeg har virkelig et håp om å slippe dette på Nadderud.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På FA tror jeg det er mer aktuelt. Inne vil ikke tromma bare høres som bonk-bonk, inbiller jeg meg. TV2 skrur jo ned lyden vår om vi bare lager trommis også. Hvem kunne i tilfellet håndtert en tromme? Og klart å holde seg i skinnet slik at vi kun har tromme på de absolutt mest nødvendige stedene?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke noe tromme, på lyn - ham kam var det helt jævelig å se på som anonym tilskuer...

hørte ikke hva bastionen sa pga trommen, var irriterende.

Mye bedre da med briskebybanden som sang litt ujevnt...

 

synes vi skal stå uten noen trommer...

høres bare dumt ut..

 

klart NEI fra meg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi trenger forsangere som visuelt angir rytmen, altså dirigerer med armene.

 

Du sitter på hovis eller? Forrige kamp dirigerte jeg så mye med armene at folk som så på tv må ha trodd jeg var gal..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mer liv fra $$
×
×
  • Opprett ny...