Gå til innhold

Mer liv fra $$


Harald
 Del

Anbefalte innlegg


Roooooooooooooooooopert. Kun for å dra igang, ikke som klovnen på Lerkendal.

Jeg syns Sandnes Ulf var kule jeg.  De klarte å bryte omtrent alle regler.  De hadde tromme og oljefat, de var i bar overkropp og hadde malt seg i ansiktet.  Og de hadde ropert.  Neppe for å dra i gang - de var vel knapt flere enn ti.

 

Men om de overlever i første lærer de kanskje.  Og forhåpentligvis ikke av Start...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi trenger forsangere som visuelt angir rytmen, altså dirigerer med armene.

 

Du sitter på hovis eller? Forrige kamp dirigerte jeg så mye med armene at folk som så på tv må ha trodd jeg var gal..

Ålreit, vi må begynne å følge karateslagene dine, heller enn sidemannens mumling. Ropert hjelper da virkelig ikke mot kanonsang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi trenger forsangere som visuelt angir rytmen, altså dirigerer med armene.

 

Du sitter på hovis eller? Forrige kamp dirigerte jeg så mye med armene at folk som så på tv må ha trodd jeg var gal..

Ålreit, vi må begynne å følge karateslagene dine, heller enn sidemannens mumling. Ropert hjelper da virkelig ikke mot kanonsang.

 

Kanskje forsangerne må få seg en slik kjekk liten dirigent-stav?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi trenger forsangere som visuelt angir rytmen, altså dirigerer med armene.

 

Du sitter på hovis eller? Forrige kamp dirigerte jeg så mye med armene at folk som så på tv må ha trodd jeg var gal..

Ålreit, vi må begynne å følge karateslagene dine, heller enn sidemannens mumling. Ropert hjelper da virkelig ikke mot kanonsang.

 

fon hjelper vel strengt tatt som bare faen, i og med at alle da starter likt... man har da også mulighet til å ''sette takten'' midt i sangen hvis det er naudsynt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi trenger forsangere som visuelt angir rytmen, altså dirigerer med armene.

 

Du sitter på hovis eller? Forrige kamp dirigerte jeg så mye med armene at folk som så på tv må ha trodd jeg var gal..

Ålreit, vi må begynne å følge karateslagene dine, heller enn sidemannens mumling. Ropert hjelper da virkelig ikke mot kanonsang.

 

fon hjelper vel strengt tatt som bare faen, i og med at alle da starter likt... man har da også mulighet til å ''sette takten'' midt i sangen hvis det er naudsynt...

 

Et meget godt poeng. F.eks "Stabæk Fotball - Bærums Stolthet" høres noen ganger (bl.a. i Bodø) ut som om alle synes det er en ren lidelse å synge og derfor vil bli fortest mulig ferdig..

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi trenger forsangere som visuelt angir rytmen, altså dirigerer med armene.

 

Du sitter på hovis eller? Forrige kamp dirigerte jeg så mye med armene at folk som så på tv må ha trodd jeg var gal..

Ålreit, vi må begynne å følge karateslagene dine, heller enn sidemannens mumling. Ropert hjelper da virkelig ikke mot kanonsang.

 

fon hjelper vel strengt tatt som bare faen, i og med at alle da starter likt... man har da også mulighet til å ''sette takten'' midt i sangen hvis det er naudsynt...

 

Et meget godt poeng. F.eks "Stabæk Fotball - Bærums Stolthet" høres noen ganger (bl.a. i Bodø) ut som om alle synes det er en ren lidelse å synge og derfor vil bli fortest mulig ferdig..

 

Det var en ren lidelse.  Ikke sangen, men været.  Det var så innihampen kaldt og surt, så vi kunne knapt vente til vi kom fram til hoppe og ralle-fasen.

 

Det jeg ikke skjønte i Bodø var at spillerne våre i perioder valgte å stå og se på kampen.  Kanskje de var frosset fast...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nei til megafon og nei til trommer! Ja til dirigentstav/tannbørste!

 

Enig!

 

Trommer og megafon er for Lillestrømmete for meg! :blink:

 

Det er bare en lidelse for de andre supporterne å stå å høre de bankbank-lydene i 90 min!

(alle vet jo det fra Lsk-kampene?)

 

Jeg vil ikke bli ledd av i en sånn sammenheng! :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ledd av? Jeg er ikke for tromme på Nadderud, men noe må gjøres, og da er megafon eller ropert det beste. Lillestrøm har egentlig jævlig fete sanger osv, men alt er kopi, det som er problemet deres.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ledd av? Jeg er ikke for tromme på Nadderud, men noe må gjøres, og da er megafon eller ropert det beste. Lillestrøm har egentlig jævlig fete sanger osv, men alt er kopi, det som er problemet deres.

 

Vær så snill og ikke bruk trommer eller ropert o.l Dere høres bra og ser bra ut fra hovis.. ta heller å fortsett med å få fler med på å synge etc..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Syns det er verdt å prøve.. Men megafonen kommer til å høres sinnsykt godt på tv. Tipper det blir mange tråder på vgd:P

 

Skrivefeil

 

Syng gjerne kanoen i stede ass.. er det på lerkendal de bruker megafon? høres helt jævlig ut, blir kunstig start og det ser enda jævligere ut:P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har en megafon. Men tar den ikke akkurat med på Lørdag:P

Bare nevner det. Så kan dere fortsette og diskutere.

 

Ok. Hva annet har du, som du ikke tar med på lørdag?

 

Brannskjerf

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ledd av? Jeg er ikke for tromme på Nadderud, men noe må gjøres, og da er megafon eller ropert det beste. Lillestrøm har egentlig jævlig fete sanger osv, men alt er kopi, det som er problemet deres.

 

 

Jeg har en megafon. Men tar den ikke akkurat med på Lørdag:P

Bare nevner det. Så kan dere fortsette og diskutere.

 

Har ikke du trommer og Sindre?;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ledd av? Jeg er ikke for tromme på Nadderud, men noe må gjøres, og da er megafon eller ropert det beste. Lillestrøm har egentlig jævlig fete sanger osv, men alt er kopi, det som er problemet deres.

 

 

Jeg har en megafon. Men tar den ikke akkurat med på Lørdag:P

Bare nevner det. Så kan dere fortsette og diskutere.

 

Har ikke du trommer og Sindre?;)

 

Hehe. Det er sant. Har jo trommesett stående.

Kansje jeg egentlig bare skal ta med meg alt. Lage litt liv alene. Neida.

Men hva var det egentlig som skjedde mot Lillestrøm, en gjeng som prøvde og dra i gang Vålerengen sanger, bak meg. Stille i fjøset osv. Har kansje noe og gjør med reklamen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Syns det er verdt å prøve.. Men megafonen kommer til å høres sinnsykt godt på tv. Tipper det blir mange tråder på vgd:P

 

Skrivefeil

 

Syng gjerne kanoen i stede ass.. er det på lerkendal de bruker megafon? høres helt jævlig ut, blir kunstig start og det ser enda jævligere ut:P

 

de har mikrofon med høytaler anlegg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva om vi driter i hva andre lags supportere syntes om oss, og gjør det som kreves for å få med alle til å synge?

 

Det viktigste er vel hva vi selv og ikke minst spillerne syntes om innsatsen vår på tribunen... :huh:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mer liv fra $$
×
×
  • Opprett ny...