Gå til innhold

Mer liv fra $$


Harald
 Del

Anbefalte innlegg


Megafon foran trommer.. Men da syntes jeg at vi skal ha en ordentlig megafon og en kar som ikke prøver å leke dj med megafonen som i Trondheim..

Feltet vårt såpass bredt at vis man står 20m unna forsangeren hører man ikke en dritt..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det viktigste er at vi får med alle til å synge! hva som er best av trommer og megafon vet jeg ikke, høres helt jævlig ut begge deler. Men hvis det er det som må til, så må vi jo bare prøve...

 

Men tror egentlig hovedproblemet er at vi har så mange sanger som er så korte, eller som vi avslutter alt for tidlig. Hvis vi holder sangene lenger, så kan vi heller begynne sangen i den ene delen av feltet for så jobbe for å få med andre delen på andre vers. Litt samme system som klanen bruker, hvor de gradvis får med hele klanen... Og de klarer seg jo fint uten tromme og megafon...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Om vi driter oss ut med megafon, vil det ha sammenheng med hvordan megafonen brukes.  Brukes den av småbrisen person som har behov for å bli hørt (hele tiden) blir det helt håpløst.  Brukes den til å sette i gang rop og sanger, men brukes forsiktig utover det, kan det gå riktig bra.

 

Det er faktisk det samme med tromme; riktig brukt behøver det ikke bli patetisk.  Om den brukes for å erstatte/overdøve rop og sanger (som det gjøres av de fleste supportergrupper) blir det håpløst.

 

Jeg er for at vi kan prøve megafon, men vi må være veldig nøye på hvem vi slipper til.  Jeg vil vel si at jeg ser maksimum tre kandidater akkurat nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Om vi driter oss ut med megafon, vil det ha sammenheng med hvordan megafonen brukes.  Brukes den av småbrisen person som har behov for å bli hørt (hele tiden) blir det helt håpløst.  Brukes den til å sette i gang rop og sanger, men brukes forsiktig utover det, kan det gå riktig bra.

 

Det er faktisk det samme med tromme; riktig brukt behøver det ikke bli patetisk.  Om den brukes for å erstatte/overdøve rop og sanger (som det gjøres av de fleste supportergrupper) blir det håpløst.

 

Jeg er for at vi kan prøve megafon, men vi må være veldig nøye på hvem vi slipper til.  Jeg vil vel si at jeg ser maksimum tre kandidater akkurat nå.

 

Mener ss er bra nok uten trommer eller megafon.

Ståa sammen og syng og kutt tanken på trrommer og megafon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Om vi driter oss ut med megafon, vil det ha sammenheng med hvordan megafonen brukes. Brukes den av småbrisen person som har behov for å bli hørt (hele tiden) blir det helt håpløst. Brukes den til å sette i gang rop og sanger, men brukes forsiktig utover det, kan det gå riktig bra.

 

Det er faktisk det samme med tromme; riktig brukt behøver det ikke bli patetisk. Om den brukes for å erstatte/overdøve rop og sanger (som det gjøres av de fleste supportergrupper) blir det håpløst.

 

Jeg er for at vi kan prøve megafon, men vi må være veldig nøye på hvem vi slipper til. Jeg vil vel si at jeg ser maksimum tre kandidater akkurat nå.

 

Mener ss er bra nok uten trommer eller megafon.

Ståa sammen og syng og kutt tanken på trrommer og megafon.

Hør hør!

 

Det finnes andre alternativer til trommer (er for bønder) og megafon. Iår har vi tre kasser som fungerer som Capobokser, disse tilhører forsangerne våre. Når gutta lærer å bruke disse boksene så bør det blir rimelig bra hos oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Også så fint for oss som kan stå med ryggen til kampen i 90 minutter!

Det venter en statue av deg etter revolu.. øh, jeg mener CL-finalen vi vinner på Fornebu Arena.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I dag hadde vi to forsangere (stabæk-brann), og det hjalp litt, sys jeg. Men nå har Supportfeltet blitt så stort, at det er veldig vanskelig for oss som blir dyttet lengre og lengre mot høyre å høre hva forsangeren synger på.

 

Dersom gutta hadde fordelt seg litt, ikke bare stått nederst i venstre hjørne, ville de ha hatt blikk-kontakt med flere - og det ville sikkert blitt mye mer liv!!

 

Mener jeg da!

 

Ganske hes nå!

 

Og kan noen være så snill og fortelle meg hva som sto på banneret i dag?? Alan ble tydeligvis glad!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I dag hadde vi to forsangere (stabæk-brann), og det hjalp litt, sys jeg. Men nå har Supportfeltet blitt så stort, at det er veldig vanskelig for oss som blir dyttet lengre og lengre mot høyre å høre hva forsangeren synger på.

 

Dersom gutta hadde fordelt seg litt, ikke bare stått nederst i venstre hjørne, ville de ha hatt blikk-kontakt med flere - og det ville sikkert blitt mye mer liv!!

 

Mener jeg da!

 

Ganske hes nå!

 

Og kan noen være så snill og fortelle meg hva som sto på banneret i dag?? Alan ble tydeligvis glad!

 

To stk, ene "Vi er stabæk og en logo" Andre siluetter av supportere. Kommer en video og noen bilder :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nettavisen kritiserer Stabæk Support

 

"... endelig fikk høre Stabæk-fansen synge «Alan Carlos Gomes da Costa»-sangen sin, etter at han i forrige hjemmekamp fikk beskjed om at han skulle ende opp i helvete. Riktignok var syngingen til hjemmefansen særdeles usynkronisert under lørdagens kamp på Nadderud og støtte til ekstratimer i sang- og musikk foreslås umiddelbart i Bærums-regionen, på samme måte som Somen Tchoyi har hatt ekstra treningsleksjoner den siste tida."

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ekko i tomklangen. Nettavisen må da ha noen med skarrefeil i redaksjonen som trenger utløp for en del akkurat nå. Er det bedre å ikke lage lyd i det hele tatt (Brann.. ) enn å synge det man kan?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


likte den mikrofonen i dag, hjalp mye mot slutten

Jeg hørte Finn bedre uten mic (stod langt bak), men forsangerne var veldig bra i dag og fikk i gang mye (men de fikk kanskje ikke sett så mye av kampen)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva med et banner på Hovis:

"De heter Stabæk Support"

(pil mot oss)

 

PS: Når sang vi "Åååååå, vi skal vinne gullet i år"

 

Heh, god idè.

De mener vel å sikte til "Oåoåoå, vi skal vinne serien i år".

Lenke til innlegg
Del på andre sider


er det mulig å legge ut bilder her egentlig??

forresten helt overlegen stemning i går, satt på presse og var fler som snakket om at vi har vokst....

folk likte spes. solli er på fylla, stakars mannnen drikker ikke en gang..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alz og anders var litt vel intime i dag. Vi hadde trengt en litt mot venstre...

Enig. Vi stod jo samme sted. Ble ofte hengene litt etter på sangen. Så en forsanger til der hadde gjort seg. Da hadde ikke nettavisen kritisert oss heller. Men men, syns vi ligger på ett høyere nivå en det som skjedde i Bjørvika forige lørdag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Husker vi sang den flere ganger, ihvertfall mot slutten. Det er den; "Oåoåoå vi skal vinne serien i år, lalalalalalala lalalalalalala lalalalalalala-lala-la" :P

gullet og serien er jo to forskjellige ord da :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mer liv fra $$
×
×
  • Opprett ny...