Gå til innhold

Mer liv fra $$


Harald
 Del

Anbefalte innlegg


Noen som har noe tall på hvor mange det stod på $$-feltet forrige kamp?

 

Det er solgt 700 billetter til feltet, og ingen uten billett skulle være der, så mellom 650 og 680 tipper jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som har noe tall på hvor mange det stod på $-feltet forrige kamp?

 

Det er solgt 700 billetter til feltet, og ingen uten billett skulle være der, så mellom 650 og 680 tipper jeg.

Da vil jeg tippe at det stod cirka 850 på feltet.

Var nok en god del der (bla. tyskeren med puppe-skjerfet) uten sesongkort (ikke meg eller noen venner altså).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


var noen ganske så kule konfetti rør/greier på eikeli kåringen i går som sprutet ut masse morsome saker, hadde vært morro samt med noen ti talls sånne før en kamp:D

støttes!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


var noen ganske så kule konfetti rør/greier på eikeli kåringen i går som sprutet ut masse morsome saker, hadde vært morro samt med noen ti talls sånne før en kamp:D

støttes!

Da er det et par ting som må gjøres. Samle inn penger til dette og organisere så det blir ryddet opp etterpå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blitt kraftig forbedret siden Skien turen i fjor, men i visse perioder er jeg enig med deg i.

Ser den! Men vi drar den vel av og til litt for langt synes nå jeg..Er jo tross alt Stabæk vi har kommet for å støtte,ikke for å disse folk fra hamar..eller? ikke rart det blir bråk på tribunene..

Endret av Mikki
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes det ble vel mye hetsing av motstanderen i dag, hva med å støtte Stabæk litt mer i stedet?

 

 

Helt enig, var veldig mye feil fokusering fra tribunen i kveld. Til og med Jon Knudsen måtte be enkelte holde kjeft.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes det ble vel mye hetsing av motstanderen i dag, hva med å støtte Stabæk litt mer i stedet?

 

Sier meg også enig i det. Det er sikkert jævlig kult å være sint "by"gutt på landet, men ikke glem hvorfor vi er der. Det ligger faktisk noe i navnet vårt som enkelt burde ta inn over seg. Så kan man selvfølgelig si at det hører med til fotballen å hetse motstandere, og det skal vi helt klart gjøre når det er på sin plass. Men å synge "rykker ned" på stillingen 0-0 i 5. serierunde synes jeg blir for dumt. Og å synge at mor og far er søsken hjelper nok ikke gutta ute på banen. Ikke er det særlig originalt heller.

 

Det Jon reagerte på var et enkelt rop fra en person såvidt jeg fikk med meg. Dessverre tror jeg ikke denne personen er i stand til å vurdere hvor grensa går, kanskje vi som står rundt bør si klart i fra at enkelte ting er uakseptabelt istedet for at keeperen vår må gjøre det..?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selv om vi sto på en ræva tribune og til tider var veldig usynkrone var det brukbar synging i går.

Siterer fra Briskebybandens forum:

 

"og liv på tribunen?

jeg sitter igjen og er FLAU.

stabæk-fansen synger oss ut på vår egen hjemme bane. FLAUT!!!

hvor er trøkket fra banden som skal støtte laget i tykt og tynt!?!! medgang og motgang!?!! "

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes det ble vel mye hetsing av motstanderen i dag, hva med å støtte Stabæk litt mer i stedet?

 

Sier meg også enig i det. Det er sikkert jævlig kult å være sint "by"gutt på landet, men ikke glem hvorfor vi er der. Det ligger faktisk noe i navnet vårt som enkelt burde ta inn over seg. Så kan man selvfølgelig si at det hører med til fotballen å hetse motstandere, og det skal vi helt klart gjøre når det er på sin plass. Men å synge "rykker ned" på stillingen 0-0 i 5. serierunde synes jeg blir for dumt. Og å synge at mor og far er søsken hjelper nok ikke gutta ute på banen. Ikke er det særlig originalt heller.

 

Det Jon reagerte på var et enkelt rop fra en person såvidt jeg fikk med meg. Dessverre tror jeg ikke denne personen er i stand til å vurdere hvor grensa går, kanskje vi som står rundt bør si klart i fra at enkelte ting er uakseptabelt istedet for at keeperen vår må gjøre det..?

 

Kan vel også kritisere hjemmepublikum en smule for å pipe mot Daniel. Har han gjort noe annet sjofelt enn å bli sur/lei seg for rasistiske bemerkninger?? Å "forsvare" Kienast er vel også ganske drøyt da.??

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan vel også kritisere hjemmepublikum en smule for å pipe mot Daniel. Har han gjort noe annet sjofelt enn å bli sur/lei seg for rasistiske bemerkninger?? Å "forsvare" Kienast er vel også ganske drøyt da.??

 

Jeg fikk ikke med meg noen spesiell piping mot Daniel, men uansett tror jeg nok det er noe han og vi må regne med. Han er et frittalende følelsesmenneske, og selv om alle har respekt for fotballspilleren Daniel er han vel ikke den mest populære blant motstandersupporterne.

At mange på Hamar forsvarer Kienast er vel ikke spesielt overraskende..?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan vel også kritisere hjemmepublikum en smule for å pipe mot Daniel. Har han gjort noe annet sjofelt enn å bli sur/lei seg for rasistiske bemerkninger?? Å "forsvare" Kienast er vel også ganske drøyt da.??

 

Å forsvare slikt er bare god takt og tone på Hedmarken, der de tydeligvis mener folk med et gyllent skjær i huden best egner seg på sirkus eller i en dyrepark.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Å forsvare slikt er bare god takt og tone på Hedmarken, der de tydeligvis mener folk med et gyllent skjær i huden best egner seg på sirkus eller i en dyrepark.

 

Ja. Der traff du spiker`n på hodet.

Vi mener jo spesielt at Karekezi og Abiodun bør plasseres i en dyrepark. Det skulle da bare mangle. :ph34r:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja. Der traff du spiker`n på hodet.

Vi mener jo spesielt at Karekezi og Abiodun bør plasseres i en dyrepark. Det skulle da bare mangle. :ph34r:

 

Ser du ikke dobbelt moralen?? Dere piper på Daniel pga han ble utsatt for rasisme og dermed ble en av deres spillere utestengt et par kamper. Hvis det ikke er det dere piper på lurer jeg virkelig på hva han har gjort bortsett fra å døda deres voldelige møkkalag..?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Å forsvare slikt er bare god takt og tone på Hedmarken, der de tydeligvis mener folk med et gyllent skjær i huden best egner seg på sirkus eller i en dyrepark.

 

Ja. Der traff du spiker`n på hodet.

Vi mener jo spesielt at Karekezi og Abiodun bør plasseres i en dyrepark. Det skulle da bare mangle. :ph34r:

 

 

Ja, der forklarte du jo greit gjennom rasismeproblemene deres... Tror du ikke supportere kan være idioter med dårlige holdninger selv om noen av spillerne er svarte? Frankrike har vel flere spillere av afrikansk opprinnelse enn germanere i lagoppstillingene, og de har ganske høy rasismefaktor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, der forklarte du jo greit gjennom rasismeproblemene deres... Tror du ikke supportere kan være idioter med dårlige holdninger selv om noen av spillerne er svarte? Frankrike har vel flere spillere av afrikansk opprinnelse enn germanere i lagoppstillingene, og de har ganske høy rasismefaktor.

 

Forklarte rasismeproblemet?? Jeg kom en ironisk bemerkning som ikke nådde inn hos deg.

Har dere så lite selvinnsikt at dere ikke skjønner at Nannskog oppfattes som en usympatisk, survete retard av oss (og resten av fotball-Norge), og derfor hetses?

At dere fortsatt henger dere opp i dette, er jo ikke mitt problem. Og at dere tar hets av Nannskog som forsvaring av generell rasisme, er jo smått fantastisk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mer liv fra $$
×
×
  • Opprett ny...