Gå til innhold

Mer liv fra $$


Harald
 Del

Anbefalte innlegg


Forklarte rasismeproblemet?? Jeg kom en ironisk bemerkning som ikke nådde inn hos deg.

Har dere så lite selvinnsikt at dere ikke skjønner at Nannskog oppfattes som en usympatisk, survete retard av oss (og resten av fotball-Norge), og derfor hetses?

At dere fortsatt henger dere opp i dette, er jo ikke mitt problem. Og at dere tar hets av Nannskog som forsvaring av generell rasisme, er jo smått fantastisk.

 

Og hva hadde vel verden vært uten bitterhet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


At dere fortsatt henger dere opp i dette, er jo ikke mitt problem. Og at dere tar hets av Nannskog som forsvaring av generell rasisme, er jo smått fantastisk.

Anbefaler dere å støtte eget lag! Lykke til!

 

Aaah. Fantastisk denne også.

Dette kommer altså fra en gjeng som brukte halve kampen på hets, OG som benyttet seg av Klanssanger. Gratulerer med dagen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Aaah. Fantastisk denne også.

Dette kommer altså fra en gjeng som brukte halve kampen på hets, OG som benyttet seg av Klanssanger. Gratulerer med dagen.

Vi takker for bidragene dine og sender en singel i posten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


At dere fortsatt henger dere opp i dette, er jo ikke mitt problem. Og at dere tar hets av Nannskog som forsvaring av generell rasisme, er jo smått fantastisk.

Anbefaler dere å støtte eget lag! Lykke til!

 

Aaah. Fantastisk denne også.

Dette kommer altså fra en gjeng som brukte halve kampen på hets, OG som benyttet seg av Klanssanger. Gratulerer med dagen.

 

 

Vi gleder oss mest over å ha FOLK på kamp, i motsetning til visse andre. Vi har heller ikke folk på hovisen vår som holder på ballen for å hindre et innkast i å bli tatt, for så å kaste ballen ned på siden av tribunen. I ettertid applauderes han av et 20-talls andre. Gode holdninger, ja det har vi!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hvis du referer til Gøy på landet er jeg enig med deg..

men det er vel bedre å kopiere enn å synge Kamma i forskjellige rytmer bare;)

Det er altså bedre å kopiere rått fra hovedfienden? OK.

 

Gi meg eksempler på melodier (hvis dere har noen i det hele tatt) som ikke brukes av noen andre.

 

På forhånd takk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hvis du referer til Gøy på landet er jeg enig med deg..

men det er vel bedre å kopiere enn å synge Kamma i forskjellige rytmer bare;)

Det er altså bedre å kopiere rått fra hovedfienden? OK.

 

Vi synger i hvertfall. Vi støttet laget mye i går, men med noe tull.. Dere er 5 stk, som står med den mest stakkarslige tifoen før match. Litt bluss for å sprite opp, men det hjelper ikke så veldig for rammen når dere er så få, ikke synger spesiellt høyt, banen er ræva og dere ikke en gang har råd til å kjøpe trommer....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gi meg eksempler på melodier (hvis dere har noen i det hele tatt) som ikke brukes av noen andre.

 

På forhånd takk.

 

Alle kopierer melodier.

Mer horete er det å stjele hele dritten. Hørtes faen meg ut som om dere hadde leid inn Klanen i går.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gi meg eksempler på melodier (hvis dere har noen i det hele tatt) som ikke brukes av noen andre.

 

På forhånd takk.

 

Alle kopierer melodier.

Mer horete er det å stjele hele dritten. Hørtes faen meg ut som om dere hadde leid inn Klanen i går.

 

 

Nå ser jeg du begynner å bli sinna :) Tror ikke du klarer å provosere noen her med å sammenligne med Klanen. Det ville kanskje være en idé for dere, når det først er oppe til diskusjon? Jeg må jo sjekke kampoppsettet når jeg ser opptaket for å vite hvem vi spiller mot, hører ingenting fra dere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kom med noen eksempler da. eller har dui vanskeligheter for det? bedre å høres ut som klanen enn å høres mindre og mer puslete ut enn Junior Support. De grønne blussene deres var forresten skikkelig tøffe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gi meg eksempler på melodier (hvis dere har noen i det hele tatt) som ikke brukes av noen andre.

 

På forhånd takk.

 

Alle kopierer melodier.

Mer horete er det å stjele hele dritten. Hørtes faen meg ut som om dere hadde leid inn Klanen i går.

 

 

Nå ser jeg du begynner å bli sinna :) Tror ikke du klarer å provosere noen her med å sammenligne med Klanen. Det ville kanskje være en idé for dere, når det først er oppe til diskusjon? Jeg må jo sjekke kampoppsettet når jeg ser opptaket for å vite hvem vi spiller mot, hører ingenting fra dere.

 

Aner jeg litt selvtilfredshet Posse?? haha :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kom med noen eksempler da. eller har dui vanskeligheter for det? bedre å høres ut som klanen enn å høres mindre og mer puslete ut enn Junior Support. De grønne blussene deres var forresten skikkelig tøffe.

 

Tja, "Alle på Hamar har samma bestefar", pluss et par andre "gode" slagere fra artige Klanen.

Du sier det jo selv, dere synes er bedre å framstå som en liten Klans-gjeng med pannebånd, enn å holde kjeft. Jeg velger å holde kjeft enn å la stoltheten fare.

Forøvrig hjelper det lite å kritisere meg for hva Banden gjør. Jeg er ikke medlem der. Jeg observerte dere fra orkesterplass fra sittetribunen. Sørgelig skue.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kom med noen eksempler da. eller har dui vanskeligheter for det? bedre å høres ut som klanen enn å høres mindre og mer puslete ut enn Junior Support. De grønne blussene deres var forresten skikkelig tøffe.

 

Tja, "Alle på Hamar har samma bestefar", pluss et par andre "gode" slagere fra artige Klanen.

Du sier det jo selv, dere synes er bedre å framstå som en liten Klans-gjeng med pannebånd, enn å holde kjeft. Jeg velger å holde kjeft enn å la stoltheten fare.

Forøvrig hjelper det lite å kritisere meg for hva Banden gjør. Jeg er ikke medlem der. Jeg observerte dere fra orkesterplass fra sittetribunen. Sørgelig skue.

 

Så langt i dag må jeg bare få gratulert deg med vel utført jobb. Kanskje du var blandt dem vi ropte til? Da fikk du kanskje med deg hvordan det hele startet, med tosken som holdt igjen ballen? Har ikke sett deg kommentere akkurat den ennå.

 

Dere er forøvrig en svært stolt gjeng der oppe siden alle holder kjeft under kampen.

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kom med noen eksempler da. eller har dui vanskeligheter for det? bedre å høres ut som klanen enn å høres mindre og mer puslete ut enn Junior Support. De grønne blussene deres var forresten skikkelig tøffe.

 

Tja, "Alle på Hamar har samma bestefar", pluss et par andre "gode" slagere fra artige Klanen.

Du sier det jo selv, dere synes er bedre å framstå som en liten Klans-gjeng med pannebånd, enn å holde kjeft. Jeg velger å holde kjeft enn å la stoltheten fare.

Forøvrig hjelper det lite å kritisere meg for hva Banden gjør. Jeg er ikke medlem der. Jeg observerte dere fra orkesterplass fra sittetribunen. Sørgelig skue.

 

Da har du i hvertfall ingenting du skulle sagt. Dere var om mulig enda stillere. Og jeg er sikker på at klanen også bruker lagnavn-klapp-klapp-klapp.

 

Bondeknøl.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så langt i dag må jeg bare få gratulert deg med vel utført jobb. Kanskje du var blandt dem vi ropte til? Da fikk du kanskje med deg hvordan det hele startet, med tosken som holdt igjen ballen? Har ikke sett deg kommentere akkurat den ennå.

 

Dere er forøvrig en svært stolt gjeng der oppe siden alle holder kjeft under kampen.

 

Ha-ha-ha! Han ja! Herlig og sint type! Hva startet det forøvrig, mener du? At dere sendte bort han fine og skinna fyren? :-)

 

Jada, vi eldre karene der oppe holder mye kjeft. Vi er nok over alderen da skjervifting og vals på tribuna var morsomt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tja, "Alle på Hamar har samma bestefar", pluss et par andre "gode" slagere fra artige Klanen.

Du sier det jo selv, dere synes er bedre å framstå som en liten Klans-gjeng med pannebånd, enn å holde kjeft. Jeg velger å holde kjeft enn å la stoltheten fare.

Forøvrig hjelper det lite å kritisere meg for hva Banden gjør. Jeg er ikke medlem der. Jeg observerte dere fra orkesterplass fra sittetribunen. Sørgelig skue.

 

"Alle på Hamar har samme bestefar" ble ikke sunget i går.

Jeg har full forståelse for at alle på kamp ikke står og synger i 2*45, men jeg har sjelden opplevd et daffere hjemmepublikum enn på Hamar i går. Men så lenge du og dine likesinnede har stoltheten deres i behold spiller det vel ingen rolle.

De eneste som gjorde noe ut av seg var 15-20 tjukkaser på sittetribunen som var mer opptatt av oss enn av kampen. Der snakker vi virkelig om et sørgelig skue. Var det deg og kompisene dine?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ha-ha-ha! Han ja! Herlig og sint type! Hva startet det forøvrig, mener du? At dere sendte bort han fine og skinna fyren? :-)

 

Jada, vi eldre karene der oppe holder mye kjeft. Vi er nok over alderen da skjervifting og vals på tribuna var morsomt.

 

men du er fortsatt ung nok til å sitte å slenge dritt på en motstanders support forum..Få inn subsidieringen din du å ta deg en ferie...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ha-ha-ha! Han ja! Herlig og sint type! Hva startet det forøvrig, mener du? At dere sendte bort han fine og skinna fyren? :-)

 

Jada, vi eldre karene der oppe holder mye kjeft. Vi er nok over alderen da skjervifting og vals på tribuna var morsomt.

 

Men tydeligvis ikke over alderen der man oppfører seg som en drittunge når man taper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så langt i dag må jeg bare få gratulert deg med vel utført jobb. Kanskje du var blandt dem vi ropte til? Da fikk du kanskje med deg hvordan det hele startet, med tosken som holdt igjen ballen? Har ikke sett deg kommentere akkurat den ennå.

 

Dere er forøvrig en svært stolt gjeng der oppe siden alle holder kjeft under kampen.

 

Ha-ha-ha! Han ja! Herlig og sint type! Hva startet det forøvrig, mener du? At dere sendte bort han fine og skinna fyren? :-)

 

Jada, vi eldre karene der oppe holder mye kjeft. Vi er nok over alderen da skjervifting og vals på tribuna var morsomt.

 

 

Hvis du skal quote må du trykke på quoteknappen, det blir mye tull med formateringen om det bare er ctrl+c og halve koder overalt.

 

Han fine skinna gikk bort for å påpeke at felles vrimleareal mellom hjemme- og bortesupportere ikke er særlig smart, noe som åpenbart var nytt for dere. Derfor måtte dere gå ut på andre siden av stadion. Jeg synes uansett det er dårlig gjort av han sinna mannen å la det gå ut over en stakkars ball som er mye mindre enn ham, bare fordi han ikke liker den fine, skinna mannen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men tydeligvis ikke over alderen der man oppfører seg som en drittunge når man taper.

 

Finnes det aldersgrenser for sånt? Sint og fæl har jeg alltid vært når vi taper. Og verre blir det nok med alderen.

Endret av Dropkick_M
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Finnes det aldersgrenser for sånt? Sint og fæl har jeg alltid vært når vi taper. Og verre blir det nok med alderen.

 

For min del kan du gjerne være så sinna at du sprekker, men det blir smått patetisk å heve deg over "oss yngre" som vifter med skjerf og feirer en seier når du selv oppfører deg som en furten drittunge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kom med noen eksempler da. eller har dui vanskeligheter for det? bedre å høres ut som klanen enn å høres mindre og mer puslete ut enn Junior Support. De grønne blussene deres var forresten skikkelig tøffe.

 

Tja, "Alle på Hamar har samma bestefar", pluss et par andre "gode" slagere fra artige Klanen.

Du sier det jo selv, dere synes er bedre å framstå som en liten Klans-gjeng med pannebånd, enn å holde kjeft. Jeg velger å holde kjeft enn å la stoltheten fare.

Forøvrig hjelper det lite å kritisere meg for hva Banden gjør. Jeg er ikke medlem der. Jeg observerte dere fra orkesterplass fra sittetribunen. Sørgelig skue.

 

Da har du i hvertfall ingenting du skulle sagt. Dere var om mulig enda stillere. Og jeg er sikker på at klanen også bruker lagnavn-klapp-klapp-klapp.

 

Bondeknøl.

 

vi sang mor og far er søsken, ikke det du sier. gi fler eksempler på sanger vi har tatt fra artige klanen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må si meg enig i noe av det Dropkick M(urphys?) skriver.

 

Jeg synes det er flaut å stå blandt Stabæksupportere som drar i gang sanger som er tatt fra Klanen. "Mor og far er søsken" og "Gøy på landet". Selv om sistnevnte ble sunget av Bærget det Blaa i 1995 og 1996 er det ingen grunn til å ta den tilbake.

 

Men værst av alt - "Alle suger kuk-sangen", kan dere være så snille og kutte ut denne sangen èn gang for alle?

 

Og til slutt, at en HamKam-supporter på hovedtribunen kaster ballen vekk fra Keller, er det så jævlig farlig? Jeg hadde gjort akkurat det samme selv på Nadderud om jeg var i dårlig humør og så laget mitt spille rævva.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mer liv fra $$
×
×
  • Opprett ny...