Gå til innhold

Mer liv fra $$


Harald
 Del

Anbefalte innlegg


Så vidt jeg husker stemte ikke det i fjor - i første hjemmekamp, mot oss, var det nesten 20 000 på Ullevaal.  Etterhvert som det utviklet seg dårlig kom de ned i under 10 000.

 

Generelt så er det vel en forskjell på klanen og den gemene hop av vif-tilskuere. Den gemene hop er veldig medgangssupportere. Det kan jeg bekrefte ved selvobservasjon her i nabolaget på Bøler.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror han tenker på den som henger fra verandaen. Den er ikke laget, den er bestilt fra www.tifo.it ser det ut som, og der kan enhver bestille stoff fra. man kan velge mellom ferdigtrykket eller lage selv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes vi skal dra igang "Henning Hauger - klask, klask, klask" mot Lyn på fredag. Mannen sitter iblant oss på tribunen, og trenger sikkert litt oppbacking på veien tilbake i storform.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror han tenker på den som henger fra verandaen. Den er ikke laget, den er bestilt fra www.tifo.it ser det ut som, og der kan enhver bestille stoff fra. man kan velge mellom ferdigtrykket eller lage selv.

 

Vi fikk den i gave for en del sesonger siden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skarru værre, vill rruu værre, Stabæk fan???

Ja, BEVARES:)

Kanskje det ikke var så lurt å drikke på pensilinen likevel...?

Morsom da. Hørte den av en kamerat fra Asker. Han mente det var sånn stabæk-supportere sang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skarru værre, vill rruu værre, Stabæk fan???

Ja, BEVARES:)

Kanskje det ikke var så lurt å drikke på pensilinen likevel...?

Morsom da. Hørte den av en kamerat fra Asker. Han mente det var sånn stabæk-supportere sang.

 

Det er faktisk en gammel Stabæk slager. Skarru være virru være Stabæk gutt!? "Ja bevares"! Noen som drar igang den på Fredag?:P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabak.no om å være på hjemmebane borte! Nå gleder jeg meg skikkelig as! Nesten vanskelig å ikke kaste rop opp til bror.

 

KOM IGJEN STABÆK!

 

...

 

 

Veldig bra tifojobb, gutta! Hva skulle vi gjort uten dere..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


det var bra, men sitter igjen med en følelse av at det kunne ha vært en god del bedre....

 

Helt enig! Jeg er ikke fornøyd i det heletatt. Vi var rævva i forhold til hvor mange vi var.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når det er værst er rett etter en scoring, da synger tre forskjellige grupper samme sang, men på HELT forskjellige tider...

 

Plankehaugen synger ikke høyt, men de har en utrolig flink forsanger som får med seg ALLE plankene!

Vi burde også fikse oss ÉN forsanger med kraftig stemme og ikke 4 som begynner på forskjellige tider...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når det er værst er rett etter en scoring, da synger tre forskjellige grupper samme sang, men på HELT forskjellige tider...

 

Plankehaugen synger ikke høyt, men de har en utrolig flink forsanger som får med seg ALLE plankene!

Vi burde også fikse oss ÉN forsanger med kraftig stemme og ikke 4 som begynner på forskjellige tider...

Prolemet vårt nå er det er stadig voksende antall av folk som syns de egner seg som forsangere.  Det virker som prinsippet er "jo kortere du har vært supporter, jo bedre"...

 

Vi har tre "hovedforsangere" (som har god kommunikasjon seg i mellom), men de må stadig akseptere at andre drar igang i hytt og pine.

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når det er værst er rett etter en scoring, da synger tre forskjellige grupper samme sang, men på HELT forskjellige tider...

 

Plankehaugen synger ikke høyt, men de har en utrolig flink forsanger som får med seg ALLE plankene!

Vi burde også fikse oss ÉN forsanger med kraftig stemme og ikke 4 som begynner på forskjellige tider...

Prolemet vårt nå er det er stadig voksende antall av folk som syns de egner seg som forsangere. Det virker som prinsippet er "jo kortere du har vært supporter, jo bedre"...

 

Vi har tre "hovedforsangere" (som har god kommunikasjon seg i mellom), men de må stadig akseptere at andre drar igang i hytt og pine.

 

I økonomien kaller man vel slikt et typisk "vekstproblem". Man kan ikke regne med at si, 400 supportere synger dobbelt så bra som 200, med en gang. Det er jo bra at mange ønsker å dra i gang! Det beste innen synging er vel uansett rent diktatur...2-3 stk har ansvaret for å starte (som står litt spredt), og slik er det. Men jeg tror sånt går seg til etter hvert uansett. :)

 

Av det jeg så på TV, var det bra!

Endret av lyckegutten
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mer liv fra $$
×
×
  • Opprett ny...