Gå til innhold

Mer liv fra $$


Harald
 Del

Anbefalte innlegg


både her og der hører jeg at det var mellom 7500-8000 stabæk-supportere på ullevaal! er det riktig, eller bare altfor mye øl og godt humør? hørte iallefall ss bedre enn bastionen på tv, etter hav jeg husker...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vet at det var noe feil med billettsystemet ved inngangen til VG Nedre og at NESTEN en tredjedel måtte krype under stanga.

Vil tippe 60/40 fordeling av fansen, med Stabæk seirende ut med flest!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Oh terror, Alanzinho matador.

 

Eeeh, nei. Det er ikke det vi synger.

 

Oh, ten hor, Alanzinho matador. (Sikkert feil stavet.)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ingen som tok bilder under kampen av SS som har lagt det ut, er keen på å se hvor mange vi faktisk var =)

 

 

http://www.stabak.no/mambots/content/mosth...yn-stabak06.jpg

 

Tror linken kun viser et lite bilde, men som alltid til billedspørsmål, sjekk:

 

http://www.norpixel.com/newpics/index.php

http://www.stabak.no/

 

 

Dessverre fikk jeg selv kun sett kampen via tv..............

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når det er værst er rett etter en scoring, da synger tre forskjellige grupper samme sang, men på HELT forskjellige tider...

 

Plankehaugen synger ikke høyt, men de har en utrolig flink forsanger som får med seg ALLE plankene!

Vi burde også fikse oss ÉN forsanger med kraftig stemme og ikke 4 som begynner på forskjellige tider...

Plankehaugen bruker megafon.

Kilde: TV2-sporten fredag kveld.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når det er værst er rett etter en scoring, da synger tre forskjellige grupper samme sang, men på HELT forskjellige tider...

 

Plankehaugen synger ikke høyt, men de har en utrolig flink forsanger som får med seg ALLE plankene!

Vi burde også fikse oss ÉN forsanger med kraftig stemme og ikke 4 som begynner på forskjellige tider...

 

Du kan jo stå som forsanger selv, og se hvor enkelt det er å få en flokk med sauer til å starte samme sang samtidig. Det er dritvanskelig.. Hvis bare folk kunne skjønne at det er forsangerne som skal starte sanger, IKKE enhver fjott som ikke skjønner hvordan det funker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Et typisk ferskinginnlegg av mortinhjata. Jeg sier som i Flukta Frå Dyreskogen jeg, Anders. Ikkje få panikk! Vi har diskutert flere gode løsninger i dag, skal oppdatere deg litt senere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var en fyr bak meg på Ullevaal som skulle starte alle mulige sanger absolutt hele tiden! Og han fikk selvfølgelig med seg vennene sine, men han skapte jo bare surr!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når det er værst er rett etter en scoring, da synger tre forskjellige grupper samme sang, men på HELT forskjellige tider...

 

Plankehaugen synger ikke høyt, men de har en utrolig flink forsanger som får med seg ALLE plankene!

Vi burde også fikse oss ÉN forsanger med kraftig stemme og ikke 4 som begynner på forskjellige tider...

 

Du kan jo stå som forsanger selv, og se hvor enkelt det er å få en flokk med sauer til å starte samme sang samtidig. Det er dritvanskelig.. Hvis bare folk kunne skjønne at det er forsangerne som skal starte sanger, IKKE enhver fjott som ikke skjønner hvordan det funker.

 

 

Hey! det jeg mente (men kanskje skrev litt dårlig) var at bare at de som starter på forskjellige tider kanskje kunne holde skjeft... megafon...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var en fyr bak meg på Ullevaal som skulle starte alle mulige sanger absolutt hele tiden! Og han fikk selvfølgelig med seg vennene sine, men han skapte jo bare surr!

Vet hvem du tenker på... en eller annen kar med kamera hengende rundt halsen. Hvis du leser dette så skjønner du sikkert at du ikke skal dra igang neste match.

 

Jeg oppfordrer istedet alle til å holde tempoet på sangen nede og ikke klappe så jævlig mye. "Over skyene er himmelen alltid blaa" blir nesten alltid klappet til helvete.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vet hvem du tenker på... en eller annen kar med kamera hengende rundt halsen. Hvis du leser dette så skjønner du sikkert at du ikke skal dra igang neste match.

 

Han er på forumet, håper han leser innlegget ditt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uansett hvor vanskelig det er med allsang, lov meg at tromme ALDRI blir et alternativ for $$. Jeg blir kvalm av tromme på kamp.

 

Som fast hovis gjenger vil jeg forrøvrig gi ut litt skryt til $$. Blitt sykt mye bedere de siste åra. Det eneste som som stopper ytteligere vekst og kvalitet er den veldig begrensede tribuneseksjonene dere har på Nadderud, alt for langt og smalt. Gleder meg til å få $$ og den sangvillige sesongkort seksjonen på dagens hovis ved siden av hverandre på FA. Blir utrolig fett.

Endret av ZUMO
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uansett hvor vanskelig det er med allsang, lov meg at tromme ALDRI blir et alternativ for $$. Jeg blir kvalm av tromme på kamp.

 

Som fast hovis gjenger vil jeg forrøvrig gi ut litt skryt til $$. Blitt sykt mye bedere de siste åra. Det eneste som som stopper ytteligere vekst og kvalitet er den veldig begrensede tribuneseksjonene dere har på Nadderud, alt for langt og smalt. Gleder meg til å få $$ og den sangvillige sesongkort seksjonen på dagens hovis ved siden av hverandre på FA. Blir utrolig fett.

 

 

hør

 

hør

 

Enig med siste taler (evt forfatter), i begge punktene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Den andre funka hvertfall fett som faen, tror det trengs litt mer øving og bedre melodi til den første. Men vi skal jo snart sitte 3 timer hver vei til Fredrikstad på båt, så da er det nok tid til å øve mens vi smører stemmene med øl! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mer liv fra $$
×
×
  • Opprett ny...