Gå til innhold

Mer liv fra $$


Harald
 Del

Anbefalte innlegg


Jeg skjønner ikke at det er problematisk at denne kommer i starten av hver match. Den tar litt tak i folk og røsker dem ut av hverdagen.

Og den ordner litt opp på feltet, hjemme som borte.  Bør absolutt synges tidlig i kampen og igjen i 2. omgang, rett etter hymnen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg føler at det blir veldig rutine og stivt.. Men i starten er ikke hovedproblemet, det er mer det at den blir brukt så mange ganger. Jeg føler at det er fett ha ha den i starten og den girer meg opp, men det blir bare mer og mer slitsomt og mindre og mindre trøkk i sangen jo flere ganger den dras igang.

 

Ihvertfall hvis kampbildet er slik at det er lite engasjerende. Føler at feks pippisangen bør brukes mer iforhold til over alt fra nord til sør.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Føler det er på sin plass å gi honnør til SS (særlig styret) for alt arbeidet de har nedlagt for flytting, setefritt felt, organisering av borteturer og fokuset på å støtte laget nå når de trenger det mest.

 

Well done.

 

Nå trenger vi bare en bra kamp på mandag, så ser alt så mye lysere ut...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Føler det er på sin plass å gi honnør til SS (særlig styret) for alt arbeidet de har nedlagt for flytting, setefritt felt, organisering av borteturer og fokuset på å støtte laget nå når de trenger det mest.

 

Well done.

 

Nå trenger vi bare en bra kamp på mandag, så ser alt så mye lysere ut...

 

Støttes!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Føler det er på sin plass å gi honnør til SS (særlig styret) for alt arbeidet de har nedlagt for flytting, setefritt felt, organisering av borteturer og fokuset på å støtte laget nå når de trenger det mest.

 

Well done.

 

Nå trenger vi bare en bra kamp på mandag, så ser alt så mye lysere ut...

 

Det finnes en hyllest-tråd til styret.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Føler det er på sin plass å gi honnør til SS (særlig styret) for alt arbeidet de har nedlagt for flytting, setefritt felt, organisering av borteturer og fokuset på å støtte laget nå når de trenger det mest.

 

Well done.

 

Nå trenger vi bare en bra kamp på mandag, så ser alt så mye lysere ut...

 

Det finnes en hyllest-tråd til styret.

ja for den var godt brukt :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Føler det er på sin plass å gi honnør til SS (særlig styret) for alt arbeidet de har nedlagt for flytting, setefritt felt, organisering av borteturer og fokuset på å støtte laget nå når de trenger det mest.

 

Well done.

 

Nå trenger vi bare en bra kamp på mandag, så ser alt så mye lysere ut...

 

Det finnes en hyllest-tråd til styret.

ja for den var godt brukt :lol:

Du burde skrive litt i den Tor, for som fast punkt på styremøtene burde du være takknemlig for vår omtanke. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En ting jeg glemte å nevne etter forrige hjemmekamp: Kutt ut misbruket av "over alt fra nord til sør". Det er en konge sang, men når hver eneste kamp begynner med den sangen og forrige hjemmekamp ble den startet hele fem ganger. 1-2 ganger iløpet av en kamp holder fint nok, vinner vi seriegull kan jeg derimot fint hoppe 5 ganger eller mer..

grunnen til at den ble startet før alle hjemme kampene i fjor var å få bedre plasser på midten, men nå er det nok plasser til alle. så 1-2 ganger er vel greit ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg skjønner ikke at det er problematisk at denne kommer i starten av hver match. Den tar litt tak i folk og røsker dem ut av hverdagen.

jeg liker sangen, og synes det er bra at den synges ofte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forskjellen mellom idag, og tidligere var jo som himmel og helvete. Drit fett!

Er det noe mulighet for å få fjerna setene, for som eneste minus for å stå der er at den bakre delen av leggene mine er fullstending opppskrapt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Helt fantastisk!

 

Endelig hørtes TA ut som en hjemmebane! Satt på langsiden og det var folk ved siden av meg som skvatt og syntes det nesten var for høyt!!!

 

Den lederen i Stabæk som ikke umiddelbart flytter $$ dit permanent, bør ta sin hatt å gå....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var enorm stemning i arenaen, mye takket være at Stabæk Support hadde flyttet til kortsiden for å teste ut lyden.

 

Link

 

 

Edit: la til link

Endret av sauen
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg må bare slutte meg til dere andre, skikkelig trøkk i dag, det er ikke tvil om hvor plasseringen bør være etter dette!

Litt skuffet over hovedtribunen som ikke svarer som den skal, for lite trykk. Dette var litt som å være tilbake på Nadderud, vi eide stadion, bortesuporterene hørtes ikke noe særlig. Nå er det bare å håpe dette løser seg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Video lagt ut på youtube:

Filmet fra G feltet som tilvanlig ikke hører Stabæk Support i det heletatt. Lykke til videre med plasseringssaken. Håper inderlig att dere havner opp på en av kortsidene. Langsidene vil da komme bedre med og jeg er ganske sikker på at det igjen vil tilltrekke seg enda flere folk til Hangaren "vår". Til nå har det å dra på Stabæk kamp i Telenor Arena omtrent vært som å dra på bortekamp.

 

Takk for fantastisk innsats i dag. Bra jobba :)

 

PS. Pga at filmen er tatt opp med ett vanlig fotoapparat blir ikke den fantastiske stemmningen som ble skapt 100% rettferdigjort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg drister meg til å påstå at dere - med dagens plassering, bidro sterkt til at vi vant i dag.

Og det er nettopp slik det skal være.

Feiende flott, var det.

 

Og slik vil det forhåpentligvis fortsette - dersom ikke noen finner noen ubegripelige argumenter som skulle tilsi noe annet. Det er godt å ha kommet hjem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da er vel denne diskusjonene endelig over, håper ikke den finnes, i alle fall ikke i Stabæk systemet, som mener at vi skal stå noe annet sted en bak mål. Uansett så regner jeg med at vi aldri kommer til å synge fra noe annet sted en bak mål. Da holder vi istede kjeft!! I dag var vi definnitivt 12 mann for Stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mer liv fra $$
×
×
  • Opprett ny...