Gå til innhold

Mer liv fra $$


Harald
 Del

Anbefalte innlegg


Hvis det blir klarert med ok fra Stabæk Media/TV2, så tar jeg med kameraet og står med dere i 1. omgang i kampen mot Rosenborg! Takket være 13 supportere så får jeg den muligheten. Drakten henger klar!

 

Du skal altså filme SS fra neders på feltet, eller?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis det blir klarert med ok fra Stabæk Media/TV2, så tar jeg med kameraet og står med dere i 1. omgang i kampen mot Rosenborg! Takket være 13 supportere så får jeg den muligheten. Drakten henger klar!

God investering :)

 

Der det ønskes? har ihvertfall tenkt å være med å heie og synge også smile.gif

Synge, heie og hoppe skal du få lov til, men fett om du filmer litt også (og kanskje på et mål om det blir mange av dem?)

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da må du antagelig stå på rad 19 med det største vifteflagget sammen med didde... :) haha

 

For de som ikke skjønner hvorfor kan jan fredrik forklare det selv :)

 

Hmmmm. Dette må forklares!

 

Glemte å qoute innlegget til jan fredrik. det er han som må på rad 19 med didde...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da må du antagelig stå på rad 19 med det største vifteflagget sammen med didde... :) haha

 

For de som ikke skjønner hvorfor kan jan fredrik forklare det selv :)

 

Hmmmm. Dette må forklares!

 

Glemte å qoute innlegget til jan fredrik. det er han som må på rad 19 med didde...

Haha!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Siterer innlegg fra forbanna-tråden:

Foreslår i samme stund TV2. Der kan du til og med se spennende situasjoner i reprise!! Og har du pvr kan du ta opp kampen, spole frem og tilbake. Det er også mulig å nyte en øl i den sammenhengen. Lykke til!

Jeg får virkelig lyst til å stå å synge med SS når jeg ser sånne utrolig voksne svar som du gir der! Faen heller! Mortimer sier han kan stå ut mot sidene, god ide og da kan han da også bidra med synging uten å miste kampen!

 

For min egen del er jeg lei av alt tullet som foregår i SS, folk klarer virkelig ikke oppføre seg og følge reglene de setter!. Er lei av at folk ikke klarer å oppføre seg, de skal på død å liv, slåss, kaste, slå, dytte og skrike til sine egne. For en god reklame for rekrutering dere driver med!

Her er det tydligvis mye jeg ikke har fått med meg...! Hadde en god opplevelse i Skien jeg... Utenom en idiot med en kinaputt, riktig nok.

 

Er forøvrig enig i det andre du skriver. Det er passe dust å be noen holde seg hjemme fordi de ikke ønsker et tostangsflagg midt i synsfeltet når det skjer noe spesielt på banen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kanskje man kunne prøvd færre repetisjoner på "Kom igjen stabæk" før man går opp i leie? Det har en tendens til å død ut i det vi modulerer, og da blir det ikke så effektfullt.

 

Vanligvis er det knall når publikum er med på alle repetisjonene, men på labre dager burde vi nok kjørt færre ja.

Igår var både publikum og $$ i høstferiemodus, syns nå jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kanskje man kunne prøvd færre repetisjoner på "Kom igjen stabæk" før man går opp i leie? Det har en tendens til å død ut i det vi modulerer, og da blir det ikke så effektfullt.

 

Vanligvis er det knall når publikum er med på alle repetisjonene, men på labre dager burde vi nok kjørt færre ja.

Igår var både publikum og $$ i høstferiemodus, syns nå jeg.

 

Når dere "modulerer" eller hva jeg skal kalle det, detter både jeg og de ytterst få rundt meg som prøver å bli med helt av. Inntil vi får vanlig kom-igjen-stabæk til å funke noenlunde, synes jeg dere bør roe leieløftene. :)

 

Håpefull hilsen fra felt F.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kanskje man kunne prøvd færre repetisjoner på "Kom igjen stabæk" før man går opp i leie? Det har en tendens til å død ut i det vi modulerer, og da blir det ikke så effektfullt.

 

Vanligvis er det knall når publikum er med på alle repetisjonene, men på labre dager burde vi nok kjørt færre ja.

Igår var både publikum og $$ i høstferiemodus, syns nå jeg.

 

Når dere "modulerer" eller hva jeg skal kalle det, detter både jeg og de ytterst få rundt meg som prøver å bli med helt av. Inntil vi får vanlig kom-igjen-stabæk til å funke noenlunde, synes jeg dere bør roe leieløftene. :)

 

Håpefull hilsen fra felt F.

Er det så vanskelig å følge etter da? Er jo strengt tatt bare å ta i litt. Ingen som foreventer at det skal låte pent, bare høyt.

Forøvrig mener jeg hovis er blitt veldig flinke til å delta på rop.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


De jævla bøndene i GU syntes jo det var rasende festlig å svare på våre kasterop. Det er mulig de bare var glade for at noen dro igang noe.

 

Det er jo vanlig at man prøver å ødelegge for hjemmefansen ved slike rop, men godset er de eneste som har svart med samme rop. Det er en uting.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er veldig usikker på hvordan dette skal håndteres. Det blir veldig "fotball er gøy" at vi kaster rop med unionen...

 

GU var JÆVLI bra fram til de ligger under. Synes faktisk de er det beste som har gjesta hangaren, men trekk for stillhet når de ligger under. Pipinga på skadet spiller tok også for mye av.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En ting jeg har tenkt litt på, som hadde vært jævlig fett.

 

Kunne ikke alle lære seg for så å være med og synge "Skjønner Du Nå" før kamper? Det høres jævlig fett ut, vi fikk det til før FCK-kampen, hvorfor ikke de andre kampene også? Blir litt tafatt at hundre stykker er med og mumler på refrenget:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Pipinga på skadet spiller tok også for mye av.

Det er vel vanlig praksis hos de fleste motstandersupportere i denne verden...

 

Å pipe mindre enn det GU gjorde blir vel veldig "fotball er gøy" det også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sangen har ikke nok allsang-faktor til at det skal gå.

 

Enig her.

 

Misforstå meg rett, jeg liker sangen godt jeg. Og den kommer alltid til å minne meg om seriegullet :) Forsåvidt helt ok å spille før kamp.

 

Det som ikke funker spesielt godt for min del er at det virker som de prøver å lage en ny "Vålerenga Kjerke", "Mitt Vålerenga" eller Nystemten som bare skal tres nedover hodene våre. Sånne sanger bør komme som en naturlig utvikling eller av en spesiell grunn, ikke at vi bare bestemmer oss for at sånn skal det være. All honnør til Roll for å ha laget en grei sang, men i den sammenhengen blir den liksom litt... hva er ordet jeg leter etter... cheesy?

 

Ikke at jeg liker verken Vålerenga kjerke eller Mitt Vålerenga, men som symboler og ritualer har jeg vanskelig for å si annet enn at det er litt misunnelsesverdig. Jeg skulle gjerne hatt en sånn sang i Stabæk. Foreløpig er det nærmeste vi kommer "hymnen" når gutta kommer inn til andre omgang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Pipinga på skadet spiller tok også for mye av.

Det er vel vanlig praksis hos de fleste motstandersupportere i denne verden...

 

Å pipe mindre enn det GU gjorde blir vel veldig "fotball er gøy" det også.

 

 

Uenig. Når en spiller ligger lenge nede og tydeligvis har ordentlig vondt er det ingen grunn til å pipe. Det blir rett og slett for dumt å pipe på en som faktisk er skadet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sangen har ikke nok allsang-faktor til at det skal gå.

helt enig. sangen er bra men ikke så veldig god egnet til å lage stemning/sette igang den "skikkelige kampfølelsen" hos spillerne/tilskuerne. mangler litt trøkk, på en viss måte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sangen har ikke nok allsang-faktor til at det skal gå.

helt enig. sangen er bra men ikke så veldig god egnet til å lage stemning/sette igang den "skikkelige kampfølelsen" hos spillerne/tilskuerne. mangler litt trøkk, på en viss måte.

 

Nei det er vel ikke den sangen du forbinder med trøkk og stor stemning, men uansett synes jeg sangen er bra og skaper en slags "sammen om Stabæk"-stemning om dere skjønner hva jeg mener :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sangen har ikke nok allsang-faktor til at det skal gå.

helt enig. sangen er bra men ikke så veldig god egnet til å lage stemning/sette igang den "skikkelige kampfølelsen" hos spillerne/tilskuerne. mangler litt trøkk, på en viss måte.

 

Nei det er vel ikke den sangen du forbinder med trøkk og stor stemning, men uansett synes jeg sangen er bra og skaper en slags "sammen om Stabæk"-stemning om dere skjønner hva jeg mener :P

 

Sange har massevis av allsangfaktor, det er ikke en forferdelig vanskelig tekst å huske på refrenget heller. Takke meg til en "sammen om Stabæk" - sang som du kaller det. Og den er mye, mye finere enn kjerkesangen til Vålerenga..

 

Men for all del. Lag heller noe "bønda fra nord" hvis det er så om og gjøre med trøkk. Jeg for min de håper hvertfall vi beholder "Skjønner du nå" før hver hjemmekamp..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det viktigste hvis man skal lage en "allsang" er at den er lett å synge. "alt for norge" er en slik sang. Skjønnerunå er ikke det. At det i tillegg høres ut som rybak i metadonrus på fele hjelper heller ikke. Jeg har ikke særlig sans for "nå lager vi en sang som ALLE vil like"-konseptet. Kjør heller noe ærlig, om det så ikke er min smak.

 

Men får vi det til med skjønnerunå er det bare å kjøre på. Vi trenger alt vi kan få av nye sanger som sitter.

 

Men jeg ønsker meg litt mer hårete tekster eventuelt med humor. Personlig er jeg veldig lei sanger om været, rimord på blå, olé, allez og lalalalalala.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det viktigste hvis man skal lage en "allsang" er at den er lett å synge. "alt for norge" er en slik sang. Skjønnerunå er ikke det. At det i tillegg høres ut som rybak i metadonrus på fele hjelper heller ikke. Jeg har ikke særlig sans for "nå lager vi en sang som ALLE vil like"-konseptet. Kjør heller noe ærlig, om det så ikke er min smak.

 

Men får vi det til med skjønnerunå er det bare å kjøre på. Vi trenger alt vi kan få av nye sanger som sitter.

 

Men jeg ønsker meg litt mer hårete tekster eventuelt med humor. Personlig er jeg veldig lei sanger om været, rimord på blå, olé, allez og lalalalalala.

Problemet er at konformitetspolitiet stopper alt de ikke har sett på en jutubvideo fra hellas... ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mer liv fra $$
×
×
  • Opprett ny...