Gå til innhold

Mer liv fra $$


Harald
 Del

Anbefalte innlegg


Trøsten er at vi får hvertfall 3 hjemmekamper med ståfelt i sesongen som kommer...

Vi skal altså stå på langsiden?

 

 

Ullevaal.

Ja, og spørsmålet var om vi skal stå på langsiden?

 

Nei. Vi blir stående på kortsida, motsatt av der vi står på bortekamper. Det Klanen kaller Gaza. Det er utvilsomt der vi vil få best lyd, og utvilsomt det som vil ligne mest på FA.

 

Stabæk leier inn banen med betjening. Det vil blant annet si at tribunepolitiet får fri under hjemmekampene på Ullevaal.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis vi får plassene i bendit (gaza)helt oppunder taket kommer vi til å få et sinnsykt høyt volum. Vi stod der senest (tror jeg) i 2001 og lyden bar veldig godt. Jeg gleder meg faktisk litt til å teste Ulle som hjemmearena.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her er video av vår siste opptredeni Cola-svingen(Spol frem til 13.30 ut i filmen). Den gangen var vi maks 150 syngende, så i år kan vi skape magi om vi får plassene helt oppunder taket!

 

Edit: Lønner seg å ta med selve linken. Etter 10.34 kan man også skimte en veldig ung Kaptein til høyre i bildet.. Good times gitt!

Endret av Anders C
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her er video av vår siste opptreden i Cola-svingen(Spol frem til 13.30 ut i filmen). Den gangen var vi maks 150 syngende, så i år kan vi skape magi om vi får plassene helt oppunder taket!

 

Ser ikke en eneste video jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håndballkampen mellom Russland og Danmark står på i bakgrunnen her, plutselig ser jeg en dude som sitter for seg selv og klonker på en liten gongong på tribunen. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for jeg skal gråte over tribunekulturen håndballen må ta til takke med, eller om det er det mest fantastiske jeg noengang har sett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håndballkampen mellom Russland og Danmark står på i bakgrunnen her, plutselig ser jeg en dude som sitter for seg selv og klonker på en liten gongong på tribunen. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for jeg skal gråte over tribunekulturen håndballen må ta til takke med, eller om det er det mest fantastiske jeg noengang har sett.

Er jo det jeg har sagt hele tiden!

 

Ja til gong!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håndballkampen mellom Russland og Danmark står på i bakgrunnen her, plutselig ser jeg en dude som sitter for seg selv og klonker på en liten gongong på tribunen. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for jeg skal gråte over tribunekulturen håndballen må ta til takke med, eller om det er det mest fantastiske jeg noengang har sett.

Er jo det jeg har sagt hele tiden!

 

Ja til gong!

 

 

Støtter den 110%!! Kan ikke beskrive hvor kult det hadde vært med en enorm gong, som kun ble hamra løs på hver gang Veigar/Farnerud hadde ballen :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Støtter den 110%!! Kan ikke beskrive hvor kult det hadde vært med en enorm gong, som kun ble hamra løs på hver gang Veigar/Farnerud hadde ballen :lol:

 

Det hadde jo helt klart vært morsomst hver gang Daigo scorte.

Haha, første gang jeg har ledd høylytt her på forumet på lenge.

 

Jævlig synd Daigo ikke er her lenger.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det hadde vært omtrent like morsomt som hornet til galiat i aalesund..

 

Det beste med det hornet var jo når han kom på tv og sa: "No he ej funne en kar so kan blåse myykje beire enn mej på ditta hoRRnet", og så var den utsendte "blåseren" like ræva som galiat selv.

 

(I tilfelle noen lurte, så var jeg ikke akkurat veldig seriøs angående gong).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

"This season, my first season as a pro soccer player, has been amazing," Diskerud recently told YA. "No doubt in my mind, [it is] the coolest job ever! The fans are positive all the time no matter what happens. My teammates are my friends, not my co-workers and rivals, and everybody covers each other's backs."

 

http://yanks-abroad.com/get.php?mode=content&id=5651 :)

Endret av alltidblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mix, det likte jeg svært godt.

 

Takk for det.

 

 

Slipper han sharia-domstol? Blir vel sendt videre til Teheran.

 

Jeg tror han slipper unna så lenge han gifter seg med Nasriiiiin.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hører ganske tydelig "du er dårlig du" på høydepunktene

 

Ja, det er sant. Glemte den :) Poenget var vel mer at det var noe av det var rimelig ræva jobb av oss. Kanskje ikke så veldig rart med 600 mennesker på tribunen, men det var mindre lyd enn under damekampen på TA kl. 19 på sankthansaften i fjor.

Endret av BelgiskBlaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da får Stabæk Support besøk av Stabæk Rekrutt (tidligere Stabæk JRXL). De har fått plass på felt J. mer på stabæk.no

Jeg aner ikke hvor mange som tilhører Stabæk Rekrutt med de vil sikkert bidra litt visuelt og på noen rop. Blir det noe slik (?) :

 

image2bq.jpg

 

Noen som kan si noe mer om den nye løsningen? Satt ikke JRXL nærme bortefansen i fjor? Betyr dette at man i 2010 ved stort behov kan utvide bortefeltet litt inn på Budstikka-kortsiden? Så slipper man iallefall å ha en haug med rosenborgsupportere på k-feltet som i fjor da Sapara feiret målet sitt foran k.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da får Stabæk Support besøk av Stabæk Rekrutt (tidligere Stabæk JRXL). De har fått plass på felt J. mer på stabæk.no

Jeg aner ikke hvor mange som tilhører Stabæk Rekrutt med de vil sikkert bidra litt visuelt og på noen rop. Blir det noe slik (?) :

 

image2bq.jpg

 

Noen som kan si noe mer om den nye løsningen? Satt ikke JRXL nærme bortefansen i fjor? Betyr dette at man i 2010 ved stort behov kan utvide bortefeltet litt inn på Budstikka-kortsiden? Så slipper man iallefall å ha en haug med rosenborgsupportere på k-feltet som i fjor da Sapara feiret målet sitt foran k.

 

Delen av felt c som JRXL var på i fjor er nå bortesupport. Dette er nok både for å få egne tilskuere vekk fra bortefansen, og lage en buffer mellom oss og eventuelle blandingsfans i de store oppgjørene. Den frigjorte delen av E vil bli flere billetter til hjemmesupporterne. I kamper som mot RBK og VIF må vi vel fortsatt regne med litt pakk både på K og på H.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mer liv fra $$
×
×
  • Opprett ny...