Gå til innhold

JULEQUIZ - 2006


stabækLars
 Del

Anbefalte innlegg


Luke 14

Det er 10 dager igjen til jul, og bak luke 14 skjuler det seg en meget spesiell oppgave.

En oppgave som krever mye av deltakernes kløkt, oppmerksomhet, instinkt, tålmodighet og flaks.

Denne oppgaven er ikke som de andre oppgavene. Korrekt svar vil nemlig ikke bli gitt av meg, men dukke opp av seg selv når tiden er inne....

ha-ha.jpg

(skummel latter)

 

Hvem ligger her?

luke14.jpg

Luke 20

 

Siden Stabæklars sier at det ikke blir quiz i dag kommer jeg med et nytt ledetråd pi luke 14...

 

Luke 17 hint er: NRK, Jul i Svingen

Luke 20 hint: Dette er jo nesten banalt, men en av barna i Jul i Svingen er her på graven til en av foreldrene. For de som følger med vet de hvem sin foreldre det er. Men hvilken link har dette til Stabæk?

Et hint til, takk!

Følg nøye med på "nrk, Jul i Svingen"

Nytt hint: Sjelen hans er mer blaa, enn måten som han fremstår på

 

Julenissen som kommer med en kanonsignering?? Han har jo som oftest røde klær, men han kommer med god-signeringen straks. Grunnen til at han er "død" på bildet var den ELENDIGE jula i fjor! Men nå våkner han altså til live... Am I right??

 

PS: Ser ikke på Jul i svingen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 491
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Å de' e e jo haijnn.... haijnn heita førr. Haijnn heita Caz!

oppg21.jpgphoto-1137.jpg

 

Det er jo faen meg Caspar! (Caz)

Du har meg der... hehe

 

Ellers vil jeg si at det er henning, mike, morten og andreas som ligner veldig mye på meg!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Luke 20 hint: Dette er jo nesten banalt, men en av barna i Jul i Svingen er her på graven til en av foreldrene. For de som følger med vet de hvem sin foreldre det er. Men hvilken link har dette til Stabæk?

Nure sin pappa er død. Han var vel bryter, men hvilken link det har til Stabæk aner jeg ikke.

 

Kanskje det er besteforeldrene og de hadde kanskje følelser for Stabæk...????

Dette var en rævva oppgave StabækLars ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Svar på luke 21:

oppg21.jpg

Dette er hodet og kroppen til Henning, haken og munnen til Morten, nesa til Andreas og øynene til Mike.

Superblaa, Mihawk, Tasse, ØyvindW, Albert, Kjakan og til dels KongKjakan imponerer!

Bonuspoeng til Vidar Lunde og Slum for å se at dette er Caz sin dobbeltgjenger.

 

 

Luke 22

oppg22.jpg

På tross av mange skader var han tippeligaens beste spiller ifjor.

Hint: Samme spiller blir også tippeligaens beste de kommende årene

og en viktig bidragsyter for seriegullene både på Nadderud Stadion og Fornebu Arena

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Svar på luke 21:

oppg21.jpg

Dette er hodet og kroppen til Henning, haken og munnen til Morten, nesa til Andreas og øynene til Mike.

Superblaa, Mihawk, Tasse, ØyvindW, Albert, Kjakan og til dels KongKjakan imponerer!

Bonuspoeng til Vidar Lunde og Slum for å se at dette er Caz sin dobbeltgjenger.

 

 

Luke 22

oppg22.jpg

På tross av mange skader var han tippeligaens beste spiller ifjor.

Hint: Samme spiller blir også tippeligaens beste de kommende årene

og en viktig bidragsyter for seriegullene både på Nadderud Stadion og Fornebu Arena

 

Letteste oppgave ever StabækLars

Åpenbart at det er vår kjære IA O som nettopp signerte fire års kontrakt med klubben i våre hjerter!

INGE ANDRE OLSEN!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Svar på luke 21:

oppg21.jpg

Dette er hodet og kroppen til Henning, haken og munnen til Morten, nesa til Andreas og øynene til Mike.

Superblaa, Mihawk, Tasse, ØyvindW, Albert, Kjakan og til dels KongKjakan imponerer!

Bonuspoeng til Vidar Lunde og Slum for å se at dette er Caz sin dobbeltgjenger.

skal ikke jeg få poeng, både for likhet og for rett svar?? Synes likhet kvalifiserer til bonuspoeng, er jo alltid fordelaktig å ligne på våre helter!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


skal ikke jeg få poeng, både for likhet og for rett svar?? Synes likhet kvalifiserer til bonuspoeng, er jo alltid fordelaktig å ligne på våre helter!!
Beklager! 24 bonuspoeng til Caz, som har alle de peneste trekkene fra de kjekkeste av de kjekke!
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Svar på luke 21:

oppg21.jpg

Dette er hodet og kroppen til Henning, haken og munnen til Morten, nesa til Andreas og øynene til Mike.

Superblaa, Mihawk, Tasse, ØyvindW, Albert, Kjakan og til dels KongKjakan imponerer!

Bonuspoeng til Vidar Lunde og Slum for å se at dette er Caz sin dobbeltgjenger.

 

 

Luke 22

oppg22.jpg

På tross av mange skader var han tippeligaens beste spiller ifjor.

Hint: Samme spiller blir også tippeligaens beste de kommende årene

og en viktig bidragsyter for seriegullene både på Nadderud Stadion og Fornebu Arena

 

Letteste oppgave ever StabækLars

Åpenbart at det er vår kjære IA O som nettopp signerte fire års kontrakt med klubben i våre hjerter!

INGE ANDRE OLSEN!!!!

 

Det er`revelikke. Det der er John Barnes. Bombesikker. Det ser du på hakepartiet

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Luke 14

Det er 10 dager igjen til jul, og bak luke 14 skjuler det seg en meget spesiell oppgave.

En oppgave som krever mye av deltakernes kløkt, oppmerksomhet, instinkt, tålmodighet og flaks.

Denne oppgaven er ikke som de andre oppgavene. Korrekt svar vil nemlig ikke bli gitt av meg, men dukke opp av seg selv når tiden er inne....

ha-ha.jpg

(skummel latter)

 

Hvem ligger her?

luke14.jpg

Luke 20

 

Siden Stabæklars sier at det ikke blir quiz i dag kommer jeg med et nytt ledetråd pi luke 14...

 

Luke 17 hint er: NRK, Jul i Svingen

Luke 20 hint: Dette er jo nesten banalt, men en av barna i Jul i Svingen er her på graven til en av foreldrene. For de som følger med vet de hvem sin foreldre det er. Men hvilken link har dette til Stabæk?

Et hint til, takk!

Følg nøye med på "nrk, Jul i Svingen"

Nytt hint: Sjelen hans er mer blaa, enn måten som han fremstår på

Luke 22/23 HINT

 

Begynner å bli dårlig tid på denne - det er en aktiv Stabækspiller med Tippeligakamper i 2006 som ligger her!

Men hvem? - og hvorfor?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Luke 14

Det er 10 dager igjen til jul, og bak luke 14 skjuler det seg en meget spesiell oppgave.

En oppgave som krever mye av deltakernes kløkt, oppmerksomhet, instinkt, tålmodighet og flaks.

Denne oppgaven er ikke som de andre oppgavene. Korrekt svar vil nemlig ikke bli gitt av meg, men dukke opp av seg selv når tiden er inne....

ha-ha.jpg

(skummel latter)

 

Hvem ligger her?

luke14.jpg

Luke 20

 

Siden Stabæklars sier at det ikke blir quiz i dag kommer jeg med et nytt ledetråd pi luke 14...

 

Luke 17 hint er: NRK, Jul i Svingen

Luke 20 hint: Dette er jo nesten banalt, men en av barna i Jul i Svingen er her på graven til en av foreldrene. For de som følger med vet de hvem sin foreldre det er. Men hvilken link har dette til Stabæk?

Et hint til, takk!

Følg nøye med på "nrk, Jul i Svingen"

Nytt hint: Sjelen hans er mer blaa, enn måten som han fremstår på

Luke 22/23 HINT

 

Begynner å bli dårlig tid på denne - det er en aktiv Stabækspiller med Tippeligakamper i 2006 som ligger her!

Men hvem? - og hvorfor?

Den der er en hard nøtt å knekke. Noen som kunne tenke å gi meg svaret(A)?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Svar på luke 22:

oppg22.jpg

Kongen av Nadderud, I. A. Olsen! Alle har korrekt svar! Kjempebra!

 

 

Luke 22

oppg23.jpg

 

Disse lagene er med i tippeligaen 2007:

Rosenborg

Brann

Vålerenga

Lillestrøm

Stabæk

Start

Smart Football and Skiing Club Lyn Ullernschausseen/Montebello Oslo West Norway

Fredrikstad

Sandefjord

Tromsø

Viking

Odd Grenland

Strømsgodset

Aalesund

 

Vi tipper allerede nå tabellplasseringene. Riktig plassert: 20 poeng, 1 plass unna: 15 poeng, 2 plasser unna: 10 poeng, 3 plasser unna: 6 poeng, 4 plasser unna: 4 poeng, 5 plasser unna: 3 poeng, 6 plasser unna: 2 poeng, 7 plasser unna: 1 poeng.

Det er ikke lov å redigere sitt svar etter 31.12.06

 

Vinneren blir offentliggjort 4. november 2007.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1. Rosenborg (desverre)

2. Stabæk (Gjør det bedre enn ifjor men rosenborg vinner på rutine)

3. Vålerenga

4. Lillestrøm

5. Viking

6. Start

7. Strømsgodset

8. Brann

9. Fredrikstad

10. Odd Grenland

11. Tromsø

12. Ski klubben (he he he he går vel ikke spille fotball på ski?!?!?!)

13. Ålesund

14. Sandefjord

 

 

 

 

tada. fasiten!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

JULEQUIZ - 2006
×
×
  • Opprett ny...