Gå til innhold

JULEQUIZ - 2006


stabækLars
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 491
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Når det snakkes om tabelltips i en annen tråd, så får jeg ta med tabelltipset mitt for 2007 (siden jeg bare tok med poengsummen i forrige innlegg):

 

1 Rosenborg 4 poeng

2 Brann 15 poeng

3 Lillestrøm 15 poeng

4 Stabæk 10 poeng

5 Viking 10 poeng

6 Vif 15 poeng

7 Strømsgodset 6 poeng

8 Lyn 15 poeng

9 Odd 6 poeng

10 Tromsø 4 poeng

11 Start 10 poeng

12 Ålesund 15 poeng

13 Fredrikstad 3 poeng

14 Sandefjord 20 poeng

 

 

og en oppdatert liste over de beste tipperne, så langt:

 

1. Freak Magnet 148 poeng

2. Tasse 132 poeng

3. Mihawk 130 poeng

3. KongKjakan 125 poeng

4. Pjalle Nøtt 114 poeng

5. stabæklars 104 poeng

6. Stormare 99 poeng

7. Armando 22 poeng

 

Randers har vel ikke overholdt fristen for tipset, som var 31/12-06. (med mindre han finner igjen tipset sitt på forumet)

 

Men det kan da umulige være meg som har den beste tabellen, eller?

Endret av Freak Magnet
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Heyyy Fant igjen denne på en annen tråd post 51 på hvordan ender 2007, den MÅ jo gjelde:

 

Rosenborg (4 plasser unna) 4 poeng

Lillestrøm (2 plasser unna) 10poeng

Brann (2 plasser unna) 10poeng

Viking (1 plass unna) 15 poeng

Stabæk (3 plasser unna) 6 poeng

Start (7 plasser unna) 1 poeng

Vålerenga (0 plass unna) 20 poeng

Smart Football and Skiing Club Lyn Ullernschausseen/Montebello Oslo West Norway(1 plass unna) 15 poeng

Strømsgodset (1 plass unna) 15 poeng

Tromsø (6 plasser unna) 2 poeng

Odd Grenland (1 plass unna) 15 poeng

Aalesund (1 plass unna) 15 poeng

Fredrikstad (6 plasser unna) 2 poeng

Sandefjord (0 plass unna) 20 poeng

 

Det å tippe Stabæk på noe annet enn 5 plass etter de siste 10-12 års resultater blir jo nesten latterlig. Sandefjord rykker desverre ned i år. Tromsø er jeg redd at nok en gang klarer seg etter en mirakuløs sier mot RBK ,eller et annet topplag i nest siste serierunde. Observerer også at jeg har alle lagene som ender på D på de siste plassene, noe som en annen her allerede har bitt seg merke i.

 

Måtte jeg ta feil, og Stabæk vinne. Så skal jeg feste en hel helg, så jeg må ta meg fri mandag-onsdag for å komme meg..

 

Totalt Totalt 150!! Det MÅ jo være bra. :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Heyyy Fant igjen denne på en annen tråd post 51 på hvordan ender 2007, den MÅ jo gjelde:

 

Rosenborg (4 plasser unna) 4 poeng

Lillestrøm (2 plasser unna) 10poeng

Brann (2 plasser unna) 10poeng

Viking (1 plass unna) 15 poeng

Stabæk (3 plasser unna) 6 poeng

Start (7 plasser unna) 1 poeng

Vålerenga (0 plass unna) 20 poeng

Smart Football and Skiing Club Lyn Ullernschausseen/Montebello Oslo West Norway(1 plass unna) 15 poeng

Strømsgodset (1 plass unna) 15 poeng

Tromsø (6 plasser unna) 2 poeng

Odd Grenland (1 plass unna) 15 poeng

Aalesund (1 plass unna) 15 poeng

Fredrikstad (6 plasser unna) 2 poeng

Sandefjord (0 plass unna) 20 poeng

 

Det å tippe Stabæk på noe annet enn 5 plass etter de siste 10-12 års resultater blir jo nesten latterlig. Sandefjord rykker desverre ned i år. Tromsø er jeg redd at nok en gang klarer seg etter en mirakuløs sier mot RBK ,eller et annet topplag i nest siste serierunde. Observerer også at jeg har alle lagene som ender på D på de siste plassene, noe som en annen her allerede har bitt seg merke i.

 

Måtte jeg ta feil, og Stabæk vinne. Så skal jeg feste en hel helg, så jeg må ta meg fri mandag-onsdag for å komme meg..

 

Totalt Totalt 150!! Det MÅ jo være bra. :lol:

 

HER er finner dere tipset, om noen skulle være i tvil :) Innen fristen også. :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dagens oppgave er vanskelig, og etter det store opprøret oppgaven med "Jul i Svingen" har medført, syns jeg vi kan kreve at StabækLars gir oss svaret i morgen - og ikke 4/11-07 (det er den dagen vi slår Godset i Drammen).

 

Jeg forsøker meg med følgende tabell (som inneholder et visst forsøk på å være realistisk; jeg tror jo egentlig på seriegull til Nadderud - siste hele sesong på gamlebanen...)

 

1. Rosenborg (sånn er det jo - når Stabæk er i eliten vinner RBK)

2. Stabæk

3. Brann (sikkert denne jeg ryker på; tror egentlig at Brann ender langt nede på tabellen)

4. Lyn

5. Viking

6. Start

7. Odd Grønland

8. Sandefjord

9. vålerenga (tror de klarer å skjerpe seg på høstparten, etter en krisefull vår og sommer og trenerbytte)

10. Lillestrøm (er det første laget som bytter trener)

11. Fredrikstad

12. Aalesund

13. Strømsgodset ('rykker ned med Stian Ohr')

14. Tromsø (Stabæk fortsetter sin gode tradisjon med å besegle nedrykkslagenes skjebne de to siste serierundene)

RBK 3, Stabæk 20, Viking 10, Brann 10, Lyn 3, Start 1, Odd 3, Sandefjord 2, Vålerenga 10, Lillestrøm 2, Fredrikstad 6, Aalesund 15, Strømsgodset 6, Tromsø 0 = 88 poeng.

 

Jeg slår Armando...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1: Rosenborg -4p

2: Stabæk -20p

3: Vålerenga -4p

4: Lillestrøm -20p

5: Brann -4p

6: Viking -6p

7: Start -2p

8: Lyn -15p

9: Fredrikstad -15p

10: Srømsgodset -20p

11: Sandefjord -6p

12: Odd Grenland -20p

13: Tromsø -1

14: Ålesund -6

 

total: 143

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jaja, det stod at man kunne editere tabellen sin frem til nyttår, og jeg ser endringer i lagene som jeg tror vil slå ut på tabellen. Her er min oppdaterte julequiz-tabell.

 

1. Rosenborg

2. Lillestrøm

3. Stabæk

4. Vålerenga

5. Viking

6. Brann

7. Start

8. Strømsgodset

9. Tromsø

10. Lyn

11. Fredrikstad

12. Odd Grenland

13. Ålesund

14. Sandefjord

 

Jeg feiger ut og flytter RBK øverst. Motvillig, men av sikkerhetsgrunner. Det er overhengende sannsynlig at RBK kommer til å kjempe om gullet, men akkurat hvem de skal kjempe mot er mer usikkert. Start selger unna arvesølvet, og derfor degraderes de til en 7. plass. Lyn mister jo stort sett alt som er, men får sikkert inn noen nye. Likevel, Lüstu, Edu, Larsen og Theorin var vel ikke de 4 dårligste spillerne deres i 06-sesongen.... Stabæk krabber opp på medljeplass, rett og slett pga. kontinuiteten som ligger til grunn. Samme spillermateriale, stort sett samme trenerteam, samme stadion, samme sol. Tror vi er bedre rustet for en sesong nå enn i fjor, selv om sesongen gikk over all forventning.

 

137 poeng, og ellers er jeg ganske godt fornøyd med betraktningene også...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tror ikke jeg har kapasitet dessverre. Jeg arrangerer 3-dagersfesten Et Årsverk på Stabekk Kino. Dere er hjertelig velkommen alle sammen. Konsertnatten på lørdag 15. desember anbefales særlig:

konsertnatt07-yess_03.jpg

 

Alle som kommer på lørdag kan få julequiz-spørsmål :)

 

Sjekk ut hele programmet: (Selveste Donovan kommer på søndag 16. des, for de som liker slikt..)

www.etaarsverk.no

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

JULEQUIZ - 2006
×
×
  • Opprett ny...