Jump to content

Lars Bohinen

hdaniels
 Share

Recommended Posts

Djeeezez!

Bohinen? Hva har han oppnådd da?

Mister Jeppe den ene dagen og får Bohinen den neste (ikke i samme stilling, men dog). Ikke det jeg vil kalle en forsterkning.

Veldig overrasket og litt usikker. Krysser fingrene for en god virkning av dette ;)

Jøsses!! Velkommen skal du være, Lars! Stabekkgutter er Stabekkgutter uansett hvor de har vært!

Mitt aller beste minne fra din karriere var da du boikottet landslagskampen mot Frankrike grunnet atomprøvesprengningene deres!

:)

Edited by stabækLars

Hmmm...

Han var ikke godt likt blandt Vif-fansen.

Men i tiden hans der gikk det bedre for dem enn det gjorde for oss under Aalbu (intet vondt ord om Aalbu..). Vi får håpe Bohinen fremdeles har overtaket i forhold til han ;)

Hmmm...

Han var ikke godt likt blandt Vif-fansen.

Hvis Stabæk-Lars etterhvert får konkurranse om navnet sitt så kan vi vel si at Bohinen har gjort en bra jobb.

Søsteren til Lars, Hilde, var forøvrig i mange år en meget god håndballspiller i Stabæk, så han har nok litt Stabæk i blodet.

Positiv.

Bohinen er helt utvilsomt i besittelse av mye mer og bedre kompetanse enn Jesper. Litt underlig kanskje at Bohinen og Aalbu swapper klubb, men den nye Stabæklars får hos oss sjefsrollen, noe han neppe ville få i VIF. Så spørs det da om Schelvis og Ingo vil la Stabæklars og Janne rule og holde fingra av fatet, eller om vi plutselig kjøper Tore Andre Flo..

For å være helt ærlig: Ut fra våre premisser økonomisk og sportslig er det ikke mange aktuelle kandidater som overgår Stabæklars. I hvert fall på papiret.

Men han har en tøff jobb foran seg og mange utfordringer. Måtte Satan se til at han lykkes.

PS: Kan han spille midtstopper/back, tro?

Edited by Alzheimer

Jeg leser i artikkelen på forsiden at ingen er imponert over rekrutteringsarbeidet i VIF. Mitt inntrykk er at VIF de siste par årene har hatt flere unge spillere fra "egne" rekker som har spilt A-kamper og sågar vært på scoringslista. I tillegg har de flere ungdommer på aldersbestemte landslag, uten at jeg kan dokumentere dette heldigvis.

Iallefall, velkommen tilbake til sivilisasjonen, Lars!

Jøsses!! Velkommen skal du være, Lars! Stabekkgutter er Stabekkgutter uansett hvor de har vært!

Mitt aller beste minne fra din karriere var da du boikottet landslagskampen mot Frankrike grunnet atomprøvesprengningene deres!

:)

Beste minne?

jeg husker 2 ganske bra mål, i seirene over Italia i 1991 og England i 1993..

Det dummeste han har gjort for karrieren sin, var vel å boikotte den landskampen.

Lars er jo en vestkant gutt, så skal gi han en sjans.

Velkommen Lars