Petter 5,412 Share Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Kan noen være så snille og utestenge Morten fra forumet? Jeg orker ikke mer tøv fra den kanten... Du har fått frem poenget ditt og skjønt at alle er uenige med deg, er det ikke bare å stoppe da? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Morten 22 Share Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Kan noen være så snille og utestenge Morten fra forumet? Jeg orker ikke mer tøv fra den kanten... Du har fått frem poenget ditt og skjønt at alle er uenige med deg, er det ikke bare å stoppe da? Og poenget ditt? Bare fordi jeg er uenig så skal du utestenge meg fra et forum? Hva med argumenter? Har han gjordt en bra jobb? Har han protestert på frigjøringa av Keller? Har du ikke argumenter har du vel en seng som passer deg! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
frilin 2,338 Share Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Jeg er skuffet over at vi har folk som ikke klarer å se lengre enn til VG og DB for info. Jeg sier det igjen; på dette forumet sitter noen av de som kan Stabæk best og hyller Lars for den jobben han har gjort. Han som alle andre har hatt sine feil, men jeg tror fjoråret og året i år kunne sett meget styggere ut uten Lasse Bo på kontoret sammen med gutteklubben. Jeg er ikke en av de som kan Stabæk best, men som alle har jeg mine kilder. Disse sier ikke annet enn positive ting om Lars. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
hdaniels 2,277 Share Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Har du ikke argumenter har du vel en seng som passer deg! Se deg i speilet og si den setningen igjen. Hvor er dine argumenter? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Morten 22 Share Posted June 29, 2009 (edited) Share Posted June 29, 2009 (edited) Har du ikke argumenter har du vel en seng som passer deg! Se deg i speilet og si den setningen igjen. Hvor er dine argumenter? Som sports direktør er du vel den som er øverst i systemet når det gjelder det sportslige som signeringer av kontrakter? At han må slippe Alan, Veigard, Somen er greit fordi etterspørselen og inntektene er store. Men å slippe en som er av Kellers format gratis til utlandet går ikke an uten konsekvenser. Det er patetisk og lav mål, da må man desverre slippe Nannskog for en stor sum for å bygge laget videre! Hva hadde en forlengning av Kellers kontrakt gitt av inntekter? det får ingen vite men det vi vet er at Bohinen har gjordt en slett jobb! At det skjer mye vi ikke vet er greit men at Bohinen går ut og sier opp men først etter slutten av 2009 er patetsik, særlig når han sier han skal spare oss for utgifter. Da hadde han gått på dagen! GRATIS Edited June 29, 2009 by Morten 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Petter 5,412 Share Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Kan noen være så snille og utestenge Morten fra forumet? Jeg orker ikke mer tøv fra den kanten... Du har fått frem poenget ditt og skjønt at alle er uenige med deg, er det ikke bare å stoppe da? Og poenget ditt? Bare fordi jeg er uenig så skal du utestenge meg fra et forum? Hva med argumenter? Har han gjordt en bra jobb? Har han protestert på frigjøringa av Keller? Har du ikke argumenter har du vel en seng som passer deg! Poenget mitt er at du faen meg kan holde kjeft!!! Som jeg skrev i stad: Du har fått frem poenget ditt og skjønt at alle er uenige med deg, er det ikke bare å stoppe da? Du mener at Bohinen har gjort en dritdårlig jobb generelt. Det har du gjentatt i forskjellige ordelag tusenvis av ganger her. Du har vel også skjønt at alle andre er veldig uenige med deg, og derfor blir det ikke diskusjon av at du gjentar det, det blir fort bare krangling. Kan du ikke bare slutte å skrive noe om Bohinen her på dette forumet da? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Potter 2,420 Share Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Har han protestert på frigjøringa av Keller? Vet du noe som helst om det? Har du mye mer innsikt enn alle oss andre her? Ikke svar Morten, - jeg svarer for deg: Nei. Du blir sikkert ikke utestengt, men du kan gjerne droppe nye innlegg i denne tråden nå. Vi har tatt poenget ditt for lengst. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Morten 22 Share Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Har han protestert på frigjøringa av Keller? Vet du noe som helst om det? Har du mye mer innsikt enn alle oss andre her? Ikke svar Morten, - jeg svarer for deg: Nei. Du blir sikkert ikke utestengt, men du kan gjerne droppe nye innlegg i denne tråden nå. Vi har tatt poenget ditt for lengst. Den er grei Potter, skal avslutte med dette som siste innlegg. svarer ikke på fler! Men hvis andre vet mer en meg, som de sikert vet så skriv det som argumenter ikke prøv å drit ut med debantanter for skjela mi er blå uansett hva dere sier! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
knutta 1,677 Share Posted August 3, 2009 Share Posted August 3, 2009 Fy faen så trist det er at mannen forsvinner... hadde ikke vært noen vegar, rogne, aase, mix uten den mannen som tvang gjennom og sørget for et skikkelig ungdomsarbeid i stabæk. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Anders C 6,181 Share Posted August 3, 2009 Share Posted August 3, 2009 Fy faen så trist det er at mannen forsvinner... hadde ikke vært noen vegar, rogne, aase, mix uten den mannen som tvang gjennom og sørget for et skikkelig ungdomsarbeid i stabæk. Hør hør! I tillegg tilførte han vel klubben litt struktur, og andre tanker enn de som ellers råder i ledelsen. Han snublet litt i starten, men reiste seg på en utmerket måte, og det er vel i grunnen slik man skiller klinten fra hveten. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
enda en jævla islending 7,060 Share Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 I en ledelse som drives på ambisjon, initiativ og engasjement hos noen få er en mann som Bohinen livsviktig. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
frilin 2,338 Share Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 "Fornye" med Lars synes jeg burde ha en mye høyere prioritet enn andre ting hvertfall! Er det virkelig ingen mulighet for han/klubben å re-vurdere hele greia? Jeg vet grunnen sies å være at vi må spare penger, men i det store og lange er det vel ikke mange som er viktigere.. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
frilin 2,338 Share Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 "Fornye" med Lars synes jeg burde ha en mye høyere prioritet enn andre ting hvertfall! Er det virkelig ingen mulighet for han/klubben å re-vurdere hele greia? Jeg vet grunnen sies å være at vi må spare penger, men i det store og lange er det vel ikke mange som er viktigere.. Bohinen kan være aktuell for Moss. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Buss1 Marius 843 Share Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 "Fornye" med Lars synes jeg burde ha en mye høyere prioritet enn andre ting hvertfall! Er det virkelig ingen mulighet for han/klubben å re-vurdere hele greia? Jeg vet grunnen sies å være at vi må spare penger, men i det store og lange er det vel ikke mange som er viktigere.. Dersom vi faktisk skulle komme oss til CL så er dette en av de bidragsyterne som man seriøst bør vurdere å forlenge kontrakten med. Vi burde da ha økonomisk mulighet til dette og jeg tror administrasjonene har behov for han. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
blaamann 1,242 Share Posted December 6, 2009 Share Posted December 6, 2009 Har Lasse Bo hatt siste arbeidsdag? Hva skal han gjøre etter Stabæk? Har vært merkelig stille rundt ham siste månedene.. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Alzheimer 2,525 Share Posted December 6, 2009 Share Posted December 6, 2009 Lars Bohinen skal overta treneransvaret for Stabæk Fotball Kvinner. Dette vil bli offentliggjort på en pressekonferanse før jul, men dato er ikke fastsatt. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
geirti 12,273 Share Posted December 6, 2009 Share Posted December 6, 2009 Lars Bohinen skal overta treneransvaret for Stabæk Fotball Kvinner. Dette vil bli offentliggjort på en pressekonferanse før jul, men dato er ikke fastsatt. Javel, ja Jeg finner det uansett pussig at han ikke har vært mer framme i media, bl.a. ved resigneringen av Veigar. Det kan virke som Schelvan allerede har overtatt, men Lars er da vitterlig sportsdirektør fram til årsskiftet, eller? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
sexxes 3,201 Share Posted December 6, 2009 Share Posted December 6, 2009 Lars Bohinen skal overta treneransvaret for Stabæk Fotball Kvinner. Dette vil bli offentliggjort på en pressekonferanse før jul, men dato er ikke fastsatt. Kan forsåvidt styre min begeistring for at han skal ta over. Positive er jo at han gjør det på frivillig basis, og ikke skal ha lønn. Mulig det er en bonusordning om det blir serie og/eller cupmesterskap. Det er det vel andre som vet mer om. Dette åpner jo opp for å hente en spiller eller to fra Brasil. Det er vel noen som har dratt ned dit. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
fantomet 299 Share Posted December 31, 2009 Share Posted December 31, 2009 Siste dag på jobben? Takk uansett for jobben du har gjort, og resutatene til det Stabæk du har vært med å forme. Lykke til i det nye året. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Alzheimer 2,525 Share Posted December 31, 2009 Share Posted December 31, 2009 Takk til GråLars. Han skal ha svært mye av æren for seriegullet i 08. Takk for det. Det likte jeg svært godt. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
geirti 12,273 Share Posted January 1, 2010 Share Posted January 1, 2010 Takk til GråLars. Han skal ha svært mye av æren for seriegullet i 08. Takk for det. Det likte jeg svært godt. Støttes. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
atleten 1,571 Share Posted January 1, 2010 Share Posted January 1, 2010 Jeg likte også seriegullet i 08. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
hdaniels 2,277 Share Posted January 13, 2010 Share Posted January 13, 2010 Til TV2 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
BelgiskBlaa 2,888 Share Posted January 13, 2010 Share Posted January 13, 2010 Til TV2 Håper dette betyr at Ivar Hoff takker for seg. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
geirti 12,273 Share Posted January 13, 2010 Share Posted January 13, 2010 Til TV2 Håper dette betyr at Ivar Hoff takker for seg. Bohinen går inn i kanalens gruppe av fotballeksperter som fra før består av Petter Myhre, Bengt Eriksen, Jahn Ivar «Mini» Jakobsen, Frode Olsen og Erik Mykland. Ser slik ut, ja. Hoff fikk vel en ganske stygg ripe i lakken den ganger (var det sist høst?) når han plutselig fikk alle kraftig mot seg etter en påstand (som jeg merker jeg har klart å fortrenge - tror faktisk det var noe om Jönsson). Man kan vel ikke si annet enn at Bohinen blir en kraftig forbedring, både i forhold til Hoff, og i forhold til Semb, som vel strengt tatt er den han erstatter. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
ØyvindW 363 Share Posted January 13, 2010 Share Posted January 13, 2010 Til TV2 Håper dette betyr at Ivar Hoff takker for seg. Ivar Hoff er jo halve grunnen til å se på fotballextra, makan til entertainer! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
BelgiskBlaa 2,888 Share Posted January 13, 2010 Share Posted January 13, 2010 Ser slik ut, ja. Hoff fikk vel en ganske stygg ripe i lakken den ganger (var det sist høst?) når han plutselig fikk alle kraftig mot seg etter en påstand (som jeg merker jeg har klart å fortrenge - tror faktisk det var noe om Jönsson). Man kan vel ikke si annet enn at Bohinen blir en kraftig forbedring, både i forhold til Hoff, og i forhold til Semb, som vel strengt tatt er den han erstatter. Det han sa om Jönsson kan vel oppsummeres i: Jönsson var dritræva fordi han ikke klarte å gjenskape gullåret. Han hadde jo tross alt bare mistet Alan og Veigar og det var jo lett erstattet av Espen Hoff (som plutselig var den beste spissen i TL året før ifølge Ivar Hoff). Det at RBK brukte pengesekken for å få kjøpt seg et nytt gull og at vi etter den trøblete starten var det eneste laget som var i nærheten av å kunne matche RBKs poengfangst og nesten tok sølvet fra Molde ga han en glatt faen i. Heldigvis hadde han resten av studio til å fortelle ham at viste hjerneaktivitet som en gjennomsnittlig frøloff. Tror til og med Semb var enig med Thorstvedt & co der. Hvis dette var noe av det siste vi så til Hoff på tv2 er det nesten verdt det alene å miste Lasse Bo. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
sigurdlk 50 Share Posted January 13, 2010 Share Posted January 13, 2010 Til TV2 Håper dette betyr at Ivar Hoff takker for seg. Ivar Hoff er jo halve grunnen til å se på fotballextra, makan til entertainer! Damn right! Teposebeskrivelsen av Frode Hansen er en klassiker! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Petter 5,412 Share Posted January 13, 2010 Share Posted January 13, 2010 Til TV2 Håper dette betyr at Ivar Hoff takker for seg. Ivar Hoff er jo halve grunnen til å se på fotballextra, makan til entertainer! Sånn rent bortsett fra at jeg blir forbanna og kvalm hver gang jeg ser eller hører han, så kunne jeg kanskje vært enig... 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Haze 1,679 Share Posted January 13, 2010 Share Posted January 13, 2010 Til TV2 Håper dette betyr at Ivar Hoff takker for seg. Ivar Hoff er jo halve grunnen til å se på fotballextra, makan til entertainer! Damn right! Teposebeskrivelsen av Frode Hansen er en klassiker! Støttes. Han vil bli savnet! "Kort corner er fotballens spedalske trekk!" Klassisk! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts