enda en jævla islending 7,209 Share Posted January 13, 2010 Share Posted January 13, 2010 Hadde det vært opp til meg hadde ikke den mannen beholdt førerkortet engang. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bendix 64 Share Posted January 13, 2010 Share Posted January 13, 2010 Bohinen er jo sterk faglig, men TV2 bedriver jo mest sirkus. Der passer Ivar, Mini og co best. Løken og Bohinen burde jobbet sammen for NRK 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
BelgiskBlaa 2,914 Share Posted January 15, 2010 Share Posted January 15, 2010 Tror på Janne som RBK-trener. Lasse, HYSJ! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
geirti 12,273 Share Posted January 15, 2010 Share Posted January 15, 2010 Tror på Janne som RBK-trener. Lasse, HYSJ! Han burde jo være inhabil for dette temaet. Han vet jo svaret på "tror du det har vært kontakt mellom partene angående en overgang for Jönsson?", han slipper å tro... Selv håper jeg avvisningen av Eggen innebærer at RBK er ganske sikre på å få inn trener ganske kjapt. Skulle det vise seg at de venter på Janne forventer jeg at vi ikke lar ham gå til sommeren heller, det får i så fall bli etter sesongen... 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
sahest 575 Share Posted January 15, 2010 Share Posted January 15, 2010 Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli redd, når en mann ansatt i Stabæk så sent som for 2 uker siden sier noe sånt... Eller gikk han fra stillingen før oppsigelsen utløp? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Håvard 3,190 Share Posted January 15, 2010 Share Posted January 15, 2010 Tror på Janne som RBK-trener. Eggen er jo ledig på markedet. Hadde vært litt morro om JJ gikk til RBK og Eggen til Stabæk før sesongen og Eggen tok gullet hjem til TA 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Alzheimer 2,525 Share Posted January 15, 2010 Share Posted January 15, 2010 Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli redd, når en mann ansatt i Stabæk så sent som for 2 uker siden sier noe sånt... Eller gikk han fra stillingen før oppsigelsen utløp? Grålars sier selvsagt ikke dette fordi han mest av alt i verden ønsker at JJ drar til Barteland. Grålars sier at JJ er den eneste treneren i Norge som er interessant for karsk-kameratene. Det har han rett i, selv om jeg også synes Jonevret har en bra CV. Grålars slipper katta ut av sekken, og sier det de fleste som har fulgt med på dette tror: Trøndertoillingan fra Lommelerkendal har selvsagt hengt på telefonen til JJ som Tom Nordlie over en pølse i vaffel. Like bra at dette kommer opp nå. Jeg er også stygt redd for at RBK frister med det de har av sølvpenger for å lokke vekk JJ. Ser vi dette i et større perspektiv må vi ta inn over oss at verken vil JJ trene SF i all evighet eller han vil ha slik suksess i all framtid, særlig ut fra de økonomiske vilkår han jobber under. Et bytte med Eggen hadde jeg ikke sagt nei takk til hvis Janne går. Fluesnappern fra Orkdal er en fantastisk trener, han er Norges beste klubbtrener gjennom alle tider. EOD. Jeg fatter ikke at VOFF eller RBK ikke sikrer seg signaturen hans ASAP. Hadde jeg vært metadonavhengig hadde jeg ringt ned klubbkontoret på Valle og spurt hva de driver med når de foretrekker merittløse Martin framfor Eggen D.A.E. Martin Forever! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
ChrisX 64 Share Posted January 16, 2010 Share Posted January 16, 2010 Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli redd, når en mann ansatt i Stabæk så sent som for 2 uker siden sier noe sånt... Hvorfor det? Er som Alzheimer sier kanskje bare Jonevret som er i nærheten, hvem ville du ellers, med objektivt syn, sagt at kunne vært aktuelle for RBK av trenere i Norge? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
fantomet 299 Share Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Trond Giske kan trene RBK. På tide at "fotballen gir tilbake". Når Ap's partileder for noen år siden beæret Eggen med førsteoppringning til en ministerpost, så er det vel ikke mer enn riktig at Rosenborg nå viser samme kreative høflighet overfor minister Giske. og dernest gir ham jobben. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
blaamann 1,242 Share Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli redd, når en mann ansatt i Stabæk så sent som for 2 uker siden sier noe sånt... Eller gikk han fra stillingen før oppsigelsen utløp? Grålars sier selvsagt ikke dette fordi han mest av alt i verden ønsker at JJ drar til Barteland. Grålars sier at JJ er den eneste treneren i Norge som er interessant for karsk-kameratene. Det har han rett i, selv om jeg også synes Jonevret har en bra CV. Grålars slipper katta ut av sekken, og sier det de fleste som har fulgt med på dette tror: Trøndertoillingan fra Lommelerkendal har selvsagt hengt på telefonen til JJ som Tom Nordlie over en pølse i vaffel. Like bra at dette kommer opp nå. Jeg er også stygt redd for at RBK frister med det de har av sølvpenger for å lokke vekk JJ. Ser vi dette i et større perspektiv må vi ta inn over oss at verken vil JJ trene SF i all evighet eller han vil ha slik suksess i all framtid, særlig ut fra de økonomiske vilkår han jobber under. Et bytte med Eggen hadde jeg ikke sagt nei takk til hvis Janne går. Fluesnappern fra Orkdal er en fantastisk trener, han er Norges beste klubbtrener gjennom alle tider. EOD. Jeg fatter ikke at VOFF eller RBK ikke sikrer seg signaturen hans ASAP. Hadde jeg vært metadonavhengig hadde jeg ringt ned klubbkontoret på Valle og spurt hva de driver med når de foretrekker merittløse Martin framfor Eggen D.A.E. Martin Forever! Du er en rev i å bruke forkortelser:) Hva betyr DAE og EOD? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
fantomet 299 Share Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli redd, når en mann ansatt i Stabæk så sent som for 2 uker siden sier noe sånt... Eller gikk han fra stillingen før oppsigelsen utløp? Grålars sier selvsagt ikke dette fordi han mest av alt i verden ønsker at JJ drar til Barteland. Grålars sier at JJ er den eneste treneren i Norge som er interessant for karsk-kameratene. Det har han rett i, selv om jeg også synes Jonevret har en bra CV. Grålars slipper katta ut av sekken, og sier det de fleste som har fulgt med på dette tror: Trøndertoillingan fra Lommelerkendal har selvsagt hengt på telefonen til JJ som Tom Nordlie over en pølse i vaffel. Like bra at dette kommer opp nå. Jeg er også stygt redd for at RBK frister med det de har av sølvpenger for å lokke vekk JJ. Ser vi dette i et større perspektiv må vi ta inn over oss at verken vil JJ trene SF i all evighet eller han vil ha slik suksess i all framtid, særlig ut fra de økonomiske vilkår han jobber under. Et bytte med Eggen hadde jeg ikke sagt nei takk til hvis Janne går. Fluesnappern fra Orkdal er en fantastisk trener, han er Norges beste klubbtrener gjennom alle tider. EOD. Jeg fatter ikke at VOFF eller RBK ikke sikrer seg signaturen hans ASAP. Hadde jeg vært metadonavhengig hadde jeg ringt ned klubbkontoret på Valle og spurt hva de driver med når de foretrekker merittløse Martin framfor Eggen D.A.E. Martin Forever! Du er en rev i å bruke forkortelser:) Hva betyr DAE og EOD? Ja, og hvem er denne ASAP? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Haze 1,681 Share Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli redd, når en mann ansatt i Stabæk så sent som for 2 uker siden sier noe sånt... Eller gikk han fra stillingen før oppsigelsen utløp? Grålars sier selvsagt ikke dette fordi han mest av alt i verden ønsker at JJ drar til Barteland. Grålars sier at JJ er den eneste treneren i Norge som er interessant for karsk-kameratene. Det har han rett i, selv om jeg også synes Jonevret har en bra CV. Grålars slipper katta ut av sekken, og sier det de fleste som har fulgt med på dette tror: Trøndertoillingan fra Lommelerkendal har selvsagt hengt på telefonen til JJ som Tom Nordlie over en pølse i vaffel. Like bra at dette kommer opp nå. Jeg er også stygt redd for at RBK frister med det de har av sølvpenger for å lokke vekk JJ. Ser vi dette i et større perspektiv må vi ta inn over oss at verken vil JJ trene SF i all evighet eller han vil ha slik suksess i all framtid, særlig ut fra de økonomiske vilkår han jobber under. Et bytte med Eggen hadde jeg ikke sagt nei takk til hvis Janne går. Fluesnappern fra Orkdal er en fantastisk trener, han er Norges beste klubbtrener gjennom alle tider. EOD. Jeg fatter ikke at VOFF eller RBK ikke sikrer seg signaturen hans ASAP. Hadde jeg vært metadonavhengig hadde jeg ringt ned klubbkontoret på Valle og spurt hva de driver med når de foretrekker merittløse Martin framfor Eggen D.A.E. Martin Forever! Du er en rev i å bruke forkortelser:) Hva betyr DAE og EOD? EOD er End Of Discussion. Når det gjelder DAE, har jeg funnet følgende forslag på thefreedictionary.com: Dubai Aerospace Enterprise Department of Atomic Energy Digital Audio Extraction Differential-Algebraic Equation Dial An Exchange Days After Emergence Disk Array Enclosure Departamento de Agua e Esgoto Digidesign Audio Engine Defense Acquisition Executive Department of Agricultural Economics Disaster Assistance Employee Dictionary of American English Digital Asset Exchange Diploma of Associate Engineer Dump Analysis and Elimination Differential Algebraic Equation Systems Data Acquisition Equipment Data Acquisition Electronics Digital Arts and Entertainment Decoupled Access-Execute Data Access and Exchange Data Access Engine Decision-Aided Equalization Digital Antenna Electronics Double Above Elbow Dynamics Augmentation Experiment Document Archive Environment Défibrillation Entièrement Automatiques Dental Abstracts en Español Data Analyst Engineer Av disse foretrekker jeg absolutt "Disaster Assistant Employee" når det gjelder Martin! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
geirti 12,273 Share Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli redd, når en mann ansatt i Stabæk så sent som for 2 uker siden sier noe sånt... Eller gikk han fra stillingen før oppsigelsen utløp? Grålars sier selvsagt ikke dette fordi han mest av alt i verden ønsker at JJ drar til Barteland. Grålars sier at JJ er den eneste treneren i Norge som er interessant for karsk-kameratene. Det har han rett i, selv om jeg også synes Jonevret har en bra CV. Grålars slipper katta ut av sekken, og sier det de fleste som har fulgt med på dette tror: Trøndertoillingan fra Lommelerkendal har selvsagt hengt på telefonen til JJ som Tom Nordlie over en pølse i vaffel. Like bra at dette kommer opp nå. Jeg er også stygt redd for at RBK frister med det de har av sølvpenger for å lokke vekk JJ. Ser vi dette i et større perspektiv må vi ta inn over oss at verken vil JJ trene SF i all evighet eller han vil ha slik suksess i all framtid, særlig ut fra de økonomiske vilkår han jobber under. Et bytte med Eggen hadde jeg ikke sagt nei takk til hvis Janne går. Fluesnappern fra Orkdal er en fantastisk trener, han er Norges beste klubbtrener gjennom alle tider. EOD. Jeg fatter ikke at VOFF eller RBK ikke sikrer seg signaturen hans ASAP. Hadde jeg vært metadonavhengig hadde jeg ringt ned klubbkontoret på Valle og spurt hva de driver med når de foretrekker merittløse Martin framfor Eggen D.A.E. Martin Forever! Du er en rev i å bruke forkortelser:) Hva betyr DAE og EOD? EOD er End Of Discussion. Tipper DAE er Den Aller Eldste (i tilfelle noen skulle forveksle med Knut Torbjørn - D.A.Y.) Men hva er VOFF? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Zemzemi 217 Share Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli redd, når en mann ansatt i Stabæk så sent som for 2 uker siden sier noe sånt... Eller gikk han fra stillingen før oppsigelsen utløp? Grålars sier selvsagt ikke dette fordi han mest av alt i verden ønsker at JJ drar til Barteland. Grålars sier at JJ er den eneste treneren i Norge som er interessant for karsk-kameratene. Det har han rett i, selv om jeg også synes Jonevret har en bra CV. Grålars slipper katta ut av sekken, og sier det de fleste som har fulgt med på dette tror: Trøndertoillingan fra Lommelerkendal har selvsagt hengt på telefonen til JJ som Tom Nordlie over en pølse i vaffel. Like bra at dette kommer opp nå. Jeg er også stygt redd for at RBK frister med det de har av sølvpenger for å lokke vekk JJ. Ser vi dette i et større perspektiv må vi ta inn over oss at verken vil JJ trene SF i all evighet eller han vil ha slik suksess i all framtid, særlig ut fra de økonomiske vilkår han jobber under. Et bytte med Eggen hadde jeg ikke sagt nei takk til hvis Janne går. Fluesnappern fra Orkdal er en fantastisk trener, han er Norges beste klubbtrener gjennom alle tider. EOD. Jeg fatter ikke at VOFF eller RBK ikke sikrer seg signaturen hans ASAP. Hadde jeg vært metadonavhengig hadde jeg ringt ned klubbkontoret på Valle og spurt hva de driver med når de foretrekker merittløse Martin framfor Eggen D.A.E. Martin Forever! Du er en rev i å bruke forkortelser:) Hva betyr DAE og EOD? EOD er End Of Discussion. Tipper DAE er Den Aller Eldste (i tilfelle noen skulle forveksle med Knut Torbjørn - D.A.Y.) Men hva er VOFF? VOFF ER LIK VIF 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Haze 1,681 Share Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 Sklidd litt ut... En ide å flytte tråden? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
superblaa 1,307 Share Posted July 25, 2010 Share Posted July 25, 2010 Lars om Fair Play, og arbeidet i Stabæk. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Perfect 7 3,815 Share Posted July 25, 2010 Share Posted July 25, 2010 Bohinens avgang var et vesentlig større tap for Stabæk enn JJs blir. Synd at man ikke alltid ser sammenhenger klart nok når man har dem på nært hold, synd at ressursene ikke alltid brukes der de gir størst avkastning. Jeg var fan av Bohinen fra første stund, også da han tok Daniel og Veigar i full offentlighet, og har blitt bare mer sikker på hans kvaliteter og hva han tilførte klubben etter at han sluttet. 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
hdaniels 2,285 Share Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 Lasse Bo og Alsaker driter seg ut på direkten 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
@ringo 16,797 Share Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 Lasse Bo og Alsaker driter seg ut på direkten Hepp, Gjør de egentlig det? De konstanterer igrunn bare fakta... @ringo 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
stabæk_lange 786 Share Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 Lasse Bo og Alsaker driter seg ut på direkten - Leo Olsen. Hva er det for noe da? - Er nå en neger da. Takk LasseBo, you made my day 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Petter 5,457 Share Posted November 2, 2012 Share Posted November 2, 2012 Bohinen overtar Asker Fotball - Asker - Budstikka 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
geirti 12,273 Share Posted November 2, 2012 Share Posted November 2, 2012 Spennende å se om han kan få opp Asker. Dersom vi klarer å klore oss opp til og deretter fast i Eliteserien, er vel intet bedre enn å ha en lokal klubb i 1. divisjon (dette burde selvfølgelig også gjelde for Bærum, men der er det så mye gammelt grums i en del ledelsesblodårer at jeg vet ikke hva jeg skal tro). 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Slum 11,114 Popular Post Share Posted August 19, 2022 Popular Post Share Posted August 19, 2022 https://www.stabak.no/nyheter/pressemelding-lars-bohinen-ny-hovedtrener 34 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
blaasoldat 6,641 Share Posted August 19, 2022 Share Posted August 19, 2022 2 minutter siden skrev Slum: https://www.stabak.no/nyheter/pressemelding-lars-bohinen-ny-hovedtrener 1,5 år ja! Velkommen, så får vi håpe ting har endret seg siden Aafk tiden. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
nichb 5,519 Share Posted August 19, 2022 Share Posted August 19, 2022 Da er det bare å gi gass fremover!! 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Jan Fredrik 3,584 Popular Post Share Posted August 19, 2022 Popular Post Share Posted August 19, 2022 Herlig! For det første er Lars Bohinen en god og erfaren trener som kan opprykk. For det andre kjenner han Stabæk godt fra før. For det tredje er det nok den beste muligheten som var realistisk å få til for oss nå. (Selv om jeg drømte om David Nielsen…) Jeg gleder meg skikkelig til kamp på søndag, og har større tro enn jeg har hatt på lenge på at vi skal klare å rykke opp! Dette blir bra! 12 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
yiddo 1,765 Share Posted August 19, 2022 Share Posted August 19, 2022 Jeg er fornøyd! Mye erfaring og dokumentert god på å rykke opp. Heia Stabæk! 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Mihawk 1,548 Share Posted August 19, 2022 Share Posted August 19, 2022 Dette var mistenkelig raskt ;-) Men Stabæk digger Bohinen-familien og Bohinen-familien digger Stabæk! 3 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
M-A-N 3,792 Share Posted August 19, 2022 Share Posted August 19, 2022 Slipper å endre formasjon da! Litt kjedelig at det ble det opplagte valget, men fornuftig på alle objektive parametre: -erfaring, også fra lignende situasjoner med to opprykk -autoritet -kjenner klubben godt -klar til å steppe inn umiddelbart 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Latmann 3,355 Share Posted August 19, 2022 Share Posted August 19, 2022 Velkommen tilbake. Når kommer Emil tilbake? 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts