Jump to content

Lars Bohinen

hdaniels
 Share

Recommended Posts

• 4 weeks later...

4 timer siden skrev arni:

Bohinen i Stikka:

«Bohinen innser at Gift var en spiss de neste ikke hadde kostnader på og at det ville være stor gambling å si nei til tilbudet fra Belgia. Han mener Stabæk nå trenger å få inn to spisser. 

– Vi er ikke i nærheten av å være ferdige med å bygge lag. Og jeg har tro på at vi skal være slagkraftige i april. Vi er svekket akkurat nå., men jeg er ikke sikker på om vi er det om tre uker.»

Spent på prosjekt Bohinen! Han snakker fritt i media om lagets tilstand, som kan bikke begge veier!

Han vil ha utrolig mange nye spillere på en gang! Vi husker hvordan det gikk når aafk rykket opp! For dette gir med Déjà Vu.

Spørsmålet er hva som skjer i garderoben når såpass mange spillere kommer inn samtidig. Spillere som ikke åpenbart holder et høyere nivå enn de som var der i fjor. 

Merkelig situasjon - men er mer usikker nå enn jeg var før alle signeringene ramlet inn…

2 timer siden skrev @ringo:

Spørsmålet er hva som skjer i garderoben når såpass mange spillere kommer inn samtidig. Spillere som ikke åpenbart holder et høyere nivå enn de som var der i fjor. 

Merkelig situasjon - men er mer usikker nå enn jeg var før alle signeringene ramlet inn…

Enig, og tror kanskje noe av det verste med svingdøra på Nadderud er at det sosiale hierarkiet blir skjørt og ustabilt. En PFO nå kunne fort utslettet oss istendenfor å bli kjeppjaget. Jeg tror vi lever litt på at mange av spillerne har gått gjennom akademiet sammen, men det er ikke gitt at det som leder an sosialt der er de som får sentrale roller på seniorlaget, og det er heller ikke slik at kongen av kidsa nødvendigvis kan holde orden på de eldre som kommer utenfra.

Uten å ha spesielt mye informasjon har jeg inntrykk av at Thor Lange er sentral i spillergruppa. Og at han er en mann som kan ta litt ansvar. Men på sikt avhenger det vel også av at han stort sett starter, og det er trangt om plassen i forsvaret.

Ellers hjelper det vel at Bohinen har en god del mer naturlig autoritet enn noen trener vi har hatt siden Bradley. Så lenge hans noe... ru fremtoning ikke bikker over for garderoben. Det blir veldig spennende å se hva dette laget blir til sammen.

Altså nå har han fått alle de spillerne han ønsker - nå må han faktisk klare å sette lag, samspill og relasjoner i løpet av halvannen måneds tid. Kan ikke komme i Mai og snakke om at laget trenger tid.

3 minutter siden skrev @ringo:

Altså nå har han fått alle de spillerne han ønsker - nå må han faktisk klare å sette lag, samspill og relasjoner i løpet av halvannen måneds tid. Kan ikke komme i Mai og snakke om at laget trenger tid.

Det samtlige jeg snakket med i og rundt klubben sa da han tok over var at han var ekstremt tydelig og klar på hvordan laget skulle spille. At all treningstid ble brukt til samspill og relative bevegelser. Jeg har svært begrenset taktisk fotballkompetanse, men mente selv å se en tydelig effekt allerede fra første kamp. Kanskje er det lettere å få alle med når de vil vise verden at det var den forrige treneren og ikke de selv som var dårlige, men han har hvertfall vist at han klarer å drille samspill kjapt.

3 timer siden skrev @ringo:

Viktig med sånne som Wangberg og Næss nå. Jeg tror også vår svenske keeper kan være en sånn spiller, selv om han er fersk. 

Ellers var det litt trist å høre Gift på tv2 på mandag snakke om at så mange i troppen ikke brydde seg om man vant eller tapte... håper Lars kan jobbe med vinner mentalitet, hvis det er fraværende.. 🙂

1 time siden skrev elvis:

Ellers var det litt trist å høre Gift på tv2 på mandag snakke om at så mange i troppen ikke brydde seg om man vant eller tapte... håper Lars kan jobbe med vinner mentalitet, hvis det er fraværende.. 🙂

Høres ut som Gift har tatt mediekurs av Ohi?

2 timer siden skrev enda en jævla islending:

Det samtlige jeg snakket med i og rundt klubben sa da han tok over var at han var ekstremt tydelig og klar på hvordan laget skulle spille.

Veldig interessant, for det er akuratt det motsatte av hva spillerne i Aafk og Sandefjord sa når jeg pratet med de!

3 timer siden skrev enda en jævla islending:

Det samtlige jeg snakket med i og rundt klubben sa da han tok over var at han var ekstremt tydelig og klar på hvordan laget skulle spille. At all treningstid ble brukt til samspill og relative bevegelser. Jeg har svært begrenset taktisk fotballkompetanse, men mente selv å se en tydelig effekt allerede fra første kamp. Kanskje er det lettere å få alle med når de vil vise verden at det var den forrige treneren og ikke de selv som var dårlige, men han har hvertfall vist at han klarer å drille samspill kjapt.

Det får vi jo se nå - jeg synes han tar unødvendig risk ved å gjøre så mange forandringer i troppen som det ligger an til - men tden vil jo vise

• 1 month later...

Tusen takk Lars, du med de andre har bygd ett lag som blir meget meget artig å følge med masse artige typer/personligheter. Jeg hever tabellplassering tipset mitt nå, og jeg tror vi kan være med i topp 5 og faktisk gullkamp. Dere har utrettet så sykt sykt masse de siste 7 mndene, noe som vil tenne entusiasme og som med sånn fortsettelse vil få mange mange ned fra gjerdene og gi mye klingene mynt i kassen. Tusen takk for at du/dere har gitt oss ett lag som det gnistrer av og som lager show.

Men viktig å nå lande og holde god bakkekontakt, noe jeg er helt sikker på Lars er den helt rette til.

Igjen, tusen takk for at dere har gitt meg ett lag jeg virkelig vil følge og for å ha gjort dagen så meget bra for meg.

2 timer siden skrev stbS:

UBESEIRET! Og enkelte mente at et trener bytte ikke kommer til å endre på mye, kunne ikke ha tatt mer feil! For en prestasjon.

Det Lars har gjort er helt rått, selvsagt med hjelp fra Bjarmann og alle i Stabæk, det er en lagmaskin som har blitt så mye bedre. Dette viser at alt er mulig.