Gå til innhold

Stabæk - Start på La Manga


StabækMykle
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Der blåste dommeren av kampen, vi vinner 1-0!!!

 

 

En bra 2`dre ommgang. En ting er i hverfall helt sikkert: vi har den beste brassen!

Markergård og Nystuen må slite for å få fast plass.

Nystuen helt anonym og Markergård gidder ikke jobbe 100%

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Godkjent, ikke mer. Et par klare spørsmål og et par klare svar. Det klareste svaret var at Espen ikke spiller i Stabæk mye lenger. Det klareste spørsmålet er hvor mye PFO egentlig tilfører laget. Kampens to store skuffelser. Espen fordi han må prestere for å vise at han er med. Petter fordi han med den statusen prislappen har gitt han skal være blant våre beste, men som han spilte i denne kampen kunne vi like gjerne kunne brukt Tom, Keller, Branimir, Henning eller hvem som helst på høyrekanten og spart de millionene. Kan ikke si annet enn at min bekymring for at vi har strukket oss vesentlig lenger enn kvaliteten forsvarer iallfall ikke ble noe mindre av å se PFO i dag.

 

Edit: Eirik jobbet vel ålreit, men hadde lite å jobbe med. Midtbanen vår var for svak til at de to på topp kunne prestere all verden. Espen var praktisk talt ikke på banen, Tommy hadde en middels kamp og Petter ble stort sett involvert feilvendt med påfølgende støttepasning/balltap de få gangene han var med i spillet.

Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har vi råd til å ha en sentral midtbanespiller som bare er god i lufta? Espen har ikke noe i en første 11er å gjøre, det er liten tvil om. Prøv heller Pontus sentralt! Ellers blir det rotete fremover i dag, og lite godt angrepsspill. Synes PFO blir anonym, og Eirik har enda ikke skjønt at han er en av dem som må jobbe 110% for å bli en spiller av eliteseriekaliber. Synes Branimir gjør et bra innhopp, og likeledes Ola.

 

Generelt er det for mye feilpasninger, og surr, som gjør at vi aldri får skikkelig grep om kampen. Vi våger aldri helt å spille vårt spill, men det har også kanskje noe med at vårt spill, som vi kjenner det, avhenger en del av Veigar.

 

Vi vinner en grei kamp (pga av en heldig scoring), hvor vi mangler viktige Veigar og Somen.

 

 

 

Edit: Synes forresten vi ikke har fått ut det gode angrepsspillet vårt, siden kampen mot Odd. Litt urovekkende.

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Godkjent, ikke mer. Et par klare spørsmål og et par klare svar. Det klareste svaret var at Espen ikke spiller i Stabæk mye lenger. Det klareste spørsmålet er hvor mye PFO egentlig tilfører laget. Kampens to store skuffelser. Espen fordi han må prestere for å vise at han er med. Petter fordi han med den statusen prislappen har gitt han skal være blant våre beste, men som han spilte i denne kampen kunne vi like gjerne kunne brukt Tom, Keller, Branimir, Henning eller hvem som helst på høyrekanten og spart de millionene. Kan ikke si annet enn at min bekymring for at vi har strukket oss vesentlig lenger enn kvaliteten forsvarer iallfall ikke ble noe mindre av å se PFO i dag.

 

 

PFO var anonym gjennom hele kampen ja. Men tror nok han skal få litt mer tid før jeg mister troa.

Han har vært skada og prøvde vel bare å gjennomføre 90 min.

Så han mot Skeid og han har tempo opg bra innlegg, så det kommer nok når det nermer seg seriestart.

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Godkjent, ikke mer. Et par klare spørsmål og et par klare svar. Det klareste svaret var at Espen ikke spiller i Stabæk mye lenger. Det klareste spørsmålet er hvor mye PFO egentlig tilfører laget. Kampens to store skuffelser. Espen fordi han må prestere for å vise at han er med. Petter fordi han med den statusen prislappen har gitt han skal være blant våre beste, men som han spilte i denne kampen kunne vi like gjerne kunne brukt Tom, Keller, Branimir, Henning eller hvem som helst på høyrekanten og spart de millionene. Kan ikke si annet enn at min bekymring for at vi har strukket oss vesentlig lenger enn kvaliteten forsvarer iallfall ikke ble noe mindre av å se PFO i dag.

 

Er enig med at Espen ikke holder nivå, men skjønner ikke hvordan du kan kritisere PFO sånn? I Odd kampen var han helt rå, i de få minuttene hvor han spilte i Lyn kampen, og synes han gjør en god jobb i dag også. Alt i alt synes jeg han har gitt midtbanen et stort løft, og skjønner ikke hvordan du kan si at f.eks Branimir(flink han og, men Petter er bedre) ville gjort samme nytten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Godkjent, ikke mer. Et par klare spørsmål og et par klare svar. Det klareste svaret var at Espen ikke spiller i Stabæk mye lenger. Det klareste spørsmålet er hvor mye PFO egentlig tilfører laget. Kampens to store skuffelser. Espen fordi han må prestere for å vise at han er med. Petter fordi han med den statusen prislappen har gitt han skal være blant våre beste, men som han spilte i denne kampen kunne vi like gjerne kunne brukt Tom, Keller, Branimir, Henning eller hvem som helst på høyrekanten og spart de millionene. Kan ikke si annet enn at min bekymring for at vi har strukket oss vesentlig lenger enn kvaliteten forsvarer iallfall ikke ble noe mindre av å se PFO i dag.

 

Edit: Eirik jobbet vel ålreit, men hadde lite å jobbe med. Midtbanen vår var for svak til at de to på topp kunne prestere all verden. Espen var praktisk talt ikke på banen, Tommy hadde en middels kamp og Petter ble stort sett involvert feilvendt med påfølgende støttepasning/balltap de få gangene han var med i spillet.

 

Kan være enig i at de ble ensomme på topp men å stå med hoftefeste når man ikke får en passning sier det litt om instillinga syntes jeg.

Det same var det mot Skeid, han blir forbanna på motspillere og virker oppgitt i stedenfor å gi 100%

Synd for jeg syntes han var bra før han gikk til Hønefoss.

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har TV sendt riktig kamp???

 

Espen var da ikke anonym? Han var praktisk talt over alt og la ned en kjempe innsats!

Espen imponerte i dag! Han virket bra, frisk og arbeidsvillig. I hvertfall i den kampen vi som er her nede i Spania så...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi vinner over et av det beste lagene i Tippeligaen. Det er bra! Godt å se at IA ikke har mistet den fandenivoldske instillingen. Vi trenger han mer enn vi trenger noen andre føler jeg. MVP er blitt nevnt her på forumet. Han er defintitivt vår MVP i mine øyne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan være enig i at de ble ensomme på topp men å stå med hoftefeste når man ikke får en passning sier det litt om instillinga syntes jeg.

Det same var det mot Skeid, han blir forbanna på motspillere og virker oppgitt i stedenfor å gi 100%

Synd for jeg syntes han var bra før han gikk til Hønefoss.

 

Kritikken på at han blir forbanna på motspillerne mener jeg er helt på jordet. Han blir forbanna på seg selv hvis han misser i et mottak eller vending, ikke lagkameratene. I 1. omg får Eirik veldig få baller og jobbe med, og med det, kommer han ikke ordentlig inn i kampen. Dette gjaldt Nannskog og.

Samtidig så har ikke Eirik og Nanne spilt alt for mye sammen, noe man så idag. Det virket nesten som at Nanne skulle være bakromsspiss og møtende spiss samtidig. Det kommer vel av den grunn at spissene våre var heller lite involvert i 1. omg.

 

Espen jobber godt, men er redd for at han rett og slett ikke passer i Stabæk. Vi spiller desverre en altfor ballbesittende fotball for Espen.

 

Synes ellers at vi leverer en grei kamp. Positivt at vi leverer varene defensivt. Litt svake offensivt - vi merker savnet av Somen/Henning og Veigar.

 

Alltid. Uansett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Start på La Manga
×
×
  • Opprett ny...