Gå til innhold

Roger Våg


Pedagogen
 Del

Anbefalte innlegg


Roger - takk for det du ga oss.  Du vil alltid bli husket som en helt av oss i Stabæk Support.

 

Velsignet er ditt minne.

 

Selv om jeg aldri ble kjent med deg personlig, ble din optimisme og livsglede en stor inspirasjon for meg.  Tanken på at du ikke skal komme til Nadderud i år fyller mine øyne med tårer.

 

Jeg lyser fred over ditt minne.  Hvil i fred.

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er i sånne stunder som dette man skulle ønske at man hadde muligheten til å komme med noen trøstende ord, men dessverre finnes ikke disse ordene.

 

Jeg hadde ikke mange, men en håndfull hyggelige og gode møter med Roger. Det som slo meg med han var hans enorme glede. Alltid like blid og alltid like tilstedeværende. Roger ville oppleve alt og jeg tror at vi alle har bidratt med en liten puslespill brikke i Rogers dessverre alt for lille puslespill.

 

Slik jeg lærte Roger å kjenne var han altfor aktiv til å ”hvile i fred” og litt ”overamerikanisert”; Rock on Roger!

 

Alle har sine tanker om hvordan livet etter døden er, Posse tror man kommer til himmelen og titter ned på Nadderud Stadion, jeg forestiller meg at Roger svever rundt overalt og får med seg det han vil. Da blir det også lettere å flytte til Fornebu Arena med tak, da kan Roger stikke innom der akkurat når han vil. Han stikker stadig innom hodet mitt og hver gang han kommer på besøk smiler jeg.

 

Rock on Roger!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Roger Våg
×
×
  • Opprett ny...