Gå til innhold

Billett til kampen mot Vålerengen


sta
 Del

Anbefalte innlegg


Jeg er ute av trening - hvor kjøper man billetter til kampen mot Vålerengen?

 

I fjor satt jeg på langsiden sammen med masse VIF-supportere. I år ønsker jeg plass på "rett" sted.

 

Noen tips??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Alle spørsmål er besvart på www.stabaek.no

Meningen med livet er Ullevål, VG nedre. Dessuten er absolutt lykke å ringe til turtelefonen på 464 88 600 for finfin tur til østkanten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alle spørsmål er besvart på www.stabaek.no

Meningen med livet er Ullevål, VG nedre. Dessuten er absolutt lykke å ringe til turtelefonen på 464 88 600 for finfin tur til østkanten.

Glem heller ikke å ta turen innom Narvesen for å plukke opp billett

 

VG-nedre VG-nedre VG-nedre VG-nedre VG-nedre VG-nedre

 

VG-nedre, altså

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Går det ann å kjøpe biletter til VG- svingen på kampdagen eller må jeg bestille i forveien? Stabæk Support var rimelig heftige mot Brann så sjansen for at det blir utsolgt er vel der? ;)

 

Dersom det ikke er utsolgt går det an å kjøpe på kampdagen.  Iallefall gjorde det det i fjor.  Men det tar himla lang tid.  Jeg tror det var mot Lyn at enkelte ikke kom inn før etter en halv time ut i kampen.  Såvidt tidsnok den første av kampens fem Stabæk-skåringer.  Mikes i eget mål...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Billettene til blant annet VG-svingen er av en eller annen grunn ikke lagt ut ennå.  (Vites ikke i øyeblikket om det skyldes tekniske problemer eller noe annet).  Tipset er at vi får prøve igjen i morgen.  (Jeg har prøvd tre ganger i dag...)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er hos iTicket problemet ligger. Har fått beskjed om at jeg skal få vite det straks det er fungerer igjen. Beklager! Vi håper det ordner seg så vi slipper å stå i kø på søndag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg fikk nå kjøpt billetter til kampen på Internett:

 

Informasjon om betaling:

 

Informasjon om arrangement:

Bedrift: Vålerenga FK

Sted: Ullevaal Stadion

Arrangement: Vålerenga - Stabæk

Dato og kl.: 15.04.2007, 18:00 - 20:00

Antall billetter: 3

Plassering: VG Nedre Bortetribune, Felt C-L, Rad 0, sete 0,0,0

Inngang: Inngang 16

 

Kan hentes på all Narvesen og 7-11 i landet...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er VG Nedre ståplasser???

Håper ikke det, da kommer ikke jeg til å sitte med dere, fordi moren min skal prøve å gå på fotballkamp, og hun må dessverre sitte...

 

Er vel ingen ståplasser på Ullevaal? Om man sitter på setet eller står på betongen er jo valgfritt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er seter der. Men vi vil allikevel alltid stå (unntatt i pausen). Ved å stå blir det automatisk mer roping, heiing og hopping. Kort sagt bedre stemning og mer støtte til Stabæk

 

Det er ikke noe problem at moren din blir med. Hun kan sitte på en av sidene. Det er det alltid mange som gjør. Velkommen skal dere være!

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Faen! Jeg prøvde kl 18, men da funka det fortsatt ikke... Merkelig taktikk Kålenga har for å begrense bortesupportere. Straffebilaget til Aftenposten i dag ble forøvrig brukt som underlag til maling i dag. Det sugde like bra som laget, anbefales!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Faen! Jeg prøvde kl 18, men da funka det fortsatt ikke... Merkelig taktikk Kålenga har for å begrense bortesupportere. Straffebilaget til Aftenposten i dag ble forøvrig brukt som underlag til maling i dag. Det sugde like bra som laget, anbefales!

Som sagt - billetter kan kjøpes på nettet. Kan hentes på alle Narvesen og 7-11 i landet. Jeg hentet mine i går.

 

Vi kjøper VG Nedre bortetribune; i øyeblikket 1473 ledige billetter.

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider


bilettprisene som står på Stabæk sine hjemmesider er FEIL!!! barn 75 og voksen 150 stod det alle steder jeg så hvertfall, men det koster 130 + ett honorar på 20,- så barn må betale det stabaek.no, ss.no og stabak.no sa var voksenpris... det var irriterende! husker ikke hva man måtte betale for voksen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Billett til kampen mot Vålerengen
×
×
  • Opprett ny...