Gå til innhold

Stabæk - Rosenborg (Kamptråd)


ØyvindW
 Del

Anbefalte innlegg


Det kan hende vi ønsker å ta hensyn til at Rosenborg stiller med Roar Strand sentralt...

 

Det er en gavepakke til motstanderen dersom de fortsetter å benytte han sentralt bare for å få plass til han på laget. En midtbanetreer bestående av Strand i den sentrale rollen og spirrevippen Skjelbred ved siden av skremmer vel ingen.

 

Sapara derimot er noe å passe seg for...!

 

Overaskende like om hvordan vi egentlig skal stoppe dem i denne artikklen!

 

 

Han er grisebra ja!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


er det noe banner eller tifo i dag?? Syns i år at det har hvert veldig slapt!!!

 

Det var et viktig arbeid som skulle gjøres og Alle var sikker på at Noen skulle gjøre det. Enhver kunne ha gjort det, men Ingen gjorde det.

 

Noen ble sint på grunn av dette, for det var alles jobb. Alle trodde Enhver kunne utføre det, men Ingen forstod at Alle ikke ville gjøre det.

 

Det endte med at Alle bebreidet Noen da Ingen gjorde hva Enhver kunne ha gjort.

 

:)

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Får ikke gått, det er 100% utsolgt :(

 

Dra til svingen. Der betaler du kontant, går ikke ann å forhåndsbestille billetter der.

 

Kan ikke komme før ca. 15-30 min. før kampen starter til stadion, da er det nok utsolgt :(

Åpner jo 1 1/2 time før...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


WOHO! I.A skal spille...ihvertfall ifølge dagbladet, som har snakket med fysio-Tor! :D Han starter!:D Dette er en bra dag...

NEI! Det er det hvertfall ikke, jeg får ikke sett kampen hverken på TV eller på stadion :(

BUHU!

Men at I.A starter er jo bra :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


WOHO! I.A skal spille...ihvertfall ifølge dagbladet, som har snakket med fysio-Tor! :D Han starter!:D Dette er en bra dag...

NEI! Det er det hvertfall ikke, jeg får ikke sett kampen hverken på TV eller på stadion :(

BUHU!

Men at I.A starter er jo bra :D

 

 

Hva?!! Når Stabæk spiller burde det vært helligdag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


WOHO! I.A skal spille...ihvertfall ifølge dagbladet, som har snakket med fysio-Tor! :D Han starter!:D Dette er en bra dag...

NEI! Det er det hvertfall ikke, jeg får ikke sett kampen hverken på TV eller på stadion :(

BUHU!

Men at I.A starter er jo bra :D

 

 

Hva?!! Når Stabæk spiller burde det vært helligdag!

 

Enig, men grunnen er mangel på billett + mangel på PC som funker med TV2-Sport og mangel på kanalen TV2 Sport :(

 

Og Svingen er vell utsolgt når jeg kan dra til Nadderud om 40-45 min!

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider


WOHO! I.A skal spille...ihvertfall ifølge dagbladet, som har snakket med fysio-Tor! :D Han starter!:D Dette er en bra dag...

NEI! Det er det hvertfall ikke, jeg får ikke sett kampen hverken på TV eller på stadion :(

BUHU!

Men at I.A starter er jo bra :D

 

 

Hva?!! Når Stabæk spiller burde det vært helligdag!

 

Enig, men grunnen er mangel på billett + mangel på PC som funker med TV2-Sport og mangel på kanalen TV2 Sport :(

 

Og Svingen er vell utsolgt når jeg kan dra til Nadderud om 40-45 min!

 

 

 

 

Det er vel verdt et forsøk?:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


WOHO! I.A skal spille...ihvertfall ifølge dagbladet, som har snakket med fysio-Tor! :D Han starter!:D Dette er en bra dag...

NEI! Det er det hvertfall ikke, jeg får ikke sett kampen hverken på TV eller på stadion :(

BUHU!

Men at I.A starter er jo bra :D

 

 

Hva?!! Når Stabæk spiller burde det vært helligdag!

 

Enig, men grunnen er mangel på billett + mangel på PC som funker med TV2-Sport og mangel på kanalen TV2 Sport :(

 

Og Svingen er vell utsolgt når jeg kan dra til Nadderud om 40-45 min!

 

Edit: Men jeg syntes det er verdt et forsøk, men ikke alene.

Kun en sjanse til å komme på kamp, ringe kameraten min å love at det er ledig i Svingen og at han kan komme bort hit da og da. Da kan jeg komme på kamp :D

 

 

 

 

Det er vel verdt et forsøk? :D

 

Tja, skulle gå med en venn, men han har sagt nei til å KANSKJE få plass i Svingen, og er litt kjipt og gå alene på kamp, hvertfall og risikere og ende med å sitte omringet av RBK-supportere...  :o

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider


WOHO! I.A skal spille...ihvertfall ifølge dagbladet, som har snakket med fysio-Tor! :D Han starter!:D Dette er en bra dag...

NEI! Det er det hvertfall ikke, jeg får ikke sett kampen hverken på TV eller på stadion :(

BUHU!

Men at I.A starter er jo bra :D

 

 

Hva?!! Når Stabæk spiller burde det vært helligdag!

 

Enig, men grunnen er mangel på billett + mangel på PC som funker med TV2-Sport og mangel på kanalen TV2 Sport :(

 

Og Svingen er vell utsolgt når jeg kan dra til Nadderud om 40-45 min!

 

Edit: Men jeg syntes det er verdt et forsøk, men ikke alene.

Kun en sjanse til å komme på kamp, ringe kameraten min å love at det er ledig i Svingen og at han kan komme bort hit da og da. Da kan jeg komme på kamp :D

 

 

 

 

Det er vel verdt et forsøk? :D

 

Tja, skulle gå med en venn, men han har sagt nei til å KANSKJE få plass i Svingen, og er litt kjipt og gå alene på kamp, hvertfall og risikere og ende med å sitte omringet av RBK-supportere... :o

 

 

Hehe, skjønner den! men samtidig, hvor gøy er det ikke å bare JAAAAAA når stabæk scorer midt i en haug med trøndere?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Tja, skulle gå med en venn, men han har sagt nei til å KANSKJE få plass i Svingen, og er litt kjipt og gå alene på kamp, hvertfall og risikere og ende med å sitte omringet av RBK-supportere... :o

 

 

Hehe, skjønner den! men samtidig, hvor gøy er det ikke å bare JAAAAAA når stabæk scorer midt i en haug med trøndere?

 

Sorry, men der er jeg heeeelt enig med yeah...Jeg synes virkelig det hadde vært verdt det!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Tja, skulle gå med en venn, men han har sagt nei til å KANSKJE få plass i Svingen, og er litt kjipt og gå alene på kamp, hvertfall og risikere og ende med å sitte omringet av RBK-supportere... :o

 

 

Hehe, skjønner den! men samtidig, hvor gøy er det ikke å bare JAAAAAA når stabæk scorer midt i en haug med trøndere?

 

Sorry, men der er jeg heeeelt enig med yeah...Jeg synes virkelig det hadde vært verdt det!

 

Tja... Får se på det.

Er kanskje gøy i det det skjer...

men så er det nok ikke like gøy hvis RBK utligner...

Eller kanskje de slår til meg :o

Jeg syntes egentlig det er et marreritt!

Måtte høre de synge masse om Rosenborg... Nei takk! :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Først: jeg misunner alle dere som får kommer dere på alle hjemmekamper

 

meeeen: nå har jeg iallefall kjøpt meg TV2 Sport for å følge med på Stabæk - RBK!

 

og: Jeg er som vanlig optimist med tanke på resultatet ! Dog tviler jeg på at vi holder nullen.. 3-2 kunne vært et morsomt resultat!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Først: jeg misunner alle dere som får kommer dere på alle hjemmekamper

 

meeeen: nå har jeg iallefall kjøpt meg TV2 Sport for å følge med på Stabæk - RBK!

 

og: Jeg er som vanlig optimist med tanke på resultatet ! Dog tviler jeg på at vi holder nullen.. 3-2 kunne vært et morsomt resultat!

 

Du har TV2 Sport (heldiggrisen).

Mens jeg må nøye meg med å ha oppe disse fanene i browseren min:

http://www.an.no/fotball/live/?lfKey=822&tdKey=2229 - Denne er ekstremt bra!

 

Edit: Krysset ut mange faner, AN er best! Da er VG også borte... :P Kun an.no ;)

Trenger ikke noe mer enn den ;)

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noe jeg var i ferd med å si: Furuset Olsen mangler innstilling. Han har vært mye involvert men rotet seg mye vekk og avslutningene har virket tildels umotiverte. De første minuttene av Keller sitt innhopp har virket positivt. Noen ok innlegg. mon tro om det holder kampen ut.

 

ettersom jeg skal på jobb i det kampen blåses av (egentlig litt før) får dere ta dommen om Keller bør starte neste kamp. Kanskje Furuset Olsen har godt av å vite at han ikke har klippekort i startelleveren

 

Edit: Keller fortsetter å gjøre det stort. Gode avslutninger og reddet oss på streken!

Endret av sauen
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det hagler med sjanser! Det MÅ da bli mål snart .. skjønt .. Rosenborg er gode helt til fløyten går.. det har vi sett før :/

 

Ja, veldig mange sjanser nå!!!

Stabæk *klapp* *klapp* *klapp* Stabæk *klapp* *klapp* *klapp* Stabæk *klapp* *klapp* *klapp*

Nå MÅ det bli mål!!!

Åleehhh , Åleehhh, Åleehhh, Åleehhh, Åleehhh, Åleehhh, Åleehhh!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fyttekatta!

Her kommer Nannskog med Brasse og hele pakka!

NRK-mannen sier at han endelig har våkna :P

Daniel Nannskog *klapp* *klapp* *klapp* Daniel Nannskog *klapp* *klapp* *klapp* Daniel Nannskog *klapp* *klapp* *klapp*

 

Det er det NYDELIGSTE som har skjedd på Nadderud. En fantastisk brasse av Nanne. Det ville vært tiåretsmål! Synd Hirschfelt stod i veien..

Veldig ENIG!

Det kunne vært DET NYDELIGE målet!

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Rosenborg (Kamptråd)
×
×
  • Opprett ny...