Gå til innhold

Stabæk - Rosenborg (Kamptråd)


ØyvindW
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


 

Er i Alfaz jeg, ligger i Spania

 

Å ja, digg i Spania.

Men hvorfor er det så mange RævBK folk der nede?

 

Fordi det er skrekkelig mange trøndere her. Her hvor jeg bor har jeg faktisk bare møtt en eneste stabæksupporter - bortsett fra meg selv. :(

 

Oi! Her var jeg heldig med quotinga mi, gitt!

Endret av Siempre Azul
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Konge!!! Digg å se kampen sammen med en haug med RBK-ere på sørlandet, gitt! Puhhhhhhh.......... :ph34r: BBx3= Tom + Somen + Veigar ....(øhh, så bare 2 omgang)

 

Bedre å se bare 2. Omgang enn bare 1. Omgang!

For det var 2. Omgang som var helt klart best!!!

Det var den som var helt RÅ!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


FYYYYY FAAAEEENN!!! ORGASME!!! JEG ELSKER STABÆK FOTBALL- BÆRUMS FOTBALL... Alle var konge idag.. Tom var god igjen.. Men for et innhopp av Keller.. Satt fart på kampen..

Keller hadde også en sinnssyk redning på streken... Takk for den!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Som sagt, det er en gavepakke til motstanderen når Tørum velger å stille med Strand sentralt og Skjelbred ved siden av. Midtbanen til Rosenborg ble jo lett match for Somen, Tommy og Alan i dag, som forventet, må jeg si.

 

Fin progresjon laget viser. Fra elendig i premieren til brukbart mot Enga til bra i dag. Fire poeng etter å ha møtt tre av de store medaljefavorittene må være mer enn godkjent.

 

Godt å se at Veigar er tilbake igjen, som BB i dag. Forhåpentlig var det dette som skulle til for at han rister av seg merksnodighetene. Må også nevne Tom som igjen gjør en meget god kamp. Vår beste spiller så langt i år?

 

Eneste skuffelse i dag var vel Petter - igjen. Da er det fint å se at vi faktisk har folk på benken som kan komme inn og heve laget. Bra innhopp av Keller og han bør være aktuell fra start i neste kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Som sagt, det er en gavepakke til motstanderen når Tørum velger å stille med Strand sentralt og Skjelbred ved siden av. Midtbanen til Rosenborg ble jo lett match for Somen, Tommy og Alan i dag, som forventet, må jeg si.

 

Fin progresjon laget viser. Fra elendig i premieren til brukbart mot Enga til bra i dag. Fire poeng etter å ha møtt tre av de store medaljefavorittene må være mer enn godkjent.

 

Godt å se at Veigar er tilbake igjen, som BB i dag. Forhåpentlig var det dette som skulle til for at han rister av seg merksnodighetene. Må også nevne Tom som igjen gjør en meget god kamp. Vår beste spiller så langt i år?

 

Eneste skuffelse i dag var vel Petter - igjen. Da er det fint å se at vi faktisk har folk på benken som kan komme inn og heve laget. Bra innhopp av Keller og han bør være aktuell fra start i neste kamp.

 

Helt enig.. Petter skuffer vanvittig, han klarer ikke slå et bra innlegg.!1 Jeg sier keller fra start, kjempe innhopp av han idag!! FY FAEN så deilig!!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Som sagt, det er en gavepakke til motstanderen når Tørum velger å stille med Strand sentralt og Skjelbred ved siden av. Midtbanen til Rosenborg ble jo lett match for Somen, Tommy og Alan i dag, som forventet, må jeg si.

 

Fin progresjon laget viser. Fra elendig i premieren til brukbart mot Enga til bra i dag. Fire poeng etter å ha møtt tre av de store medaljefavorittene må være mer enn godkjent.

 

Godt å se at Veigar er tilbake igjen, som BB i dag. Forhåpentlig var det dette som skulle til for at han rister av seg merksnodighetene. Må også nevne Tom som igjen gjør en meget god kamp. Vår beste spiller så langt i år?

 

Eneste skuffelse i dag var vel Petter - igjen. Da er det fint å se at vi faktisk har folk på benken som kan komme inn og heve laget. Bra innhopp av Keller og han bør være aktuell fra start i neste kamp.

 

Morro at Tom Stenvoll gjør det så bra! Helt klart årets overraskelse, på samme måte som Tommy var det i fjor. Heftig at såpass etablerte spillere plutselig slår an! Kellers redning på streken var jo også helt enorm, og han gjorde et godt innhopp!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes egentlig det virker som Petter sliter litt med posisjonen. Han gjør mye bra når han drar innover...

 

Men utover dette så var det en fantastisk kveld! Honnør til et særdeles godt innhopp fra Keller! Tom er stor, Somen er stor, og Veigar gruslegger alt som kunne virke som formsvikt. Alan blir jeg ikke klok på, men han gjør jo alt fra det håpløse til det fantastiske.

 

Håper virkelig ikke det var noe seriøst med IAO eller Nanne....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk til alle. Jeg skjelver enda, men det får jeg jaggu tåle. Eneste bekymring var alle krampene og småskadene på både spillere og supportere, men det er vel slik det blir når man overkjører en etter sigende bedre motsander så forbilledlig. Keller og Jon fortjener en ekstra takk for å redde tre poeng. Petter må trene på innlegg, men var ellers frisk. Morten var trygg som alltid. Det samme gjelder Olsen og Kjølø. Håper helserapporten på Olsen er oppløftende. Stenersen var god, men må jobbe på for å holde følge med Somen. Daniel og Veigar...takk skaperen for livet er herlig. Alan Carlos for et register han har! Henning, Pontus og Christian gjør gode innhop. Til syvende og sist Tom, min helt for dagen. Jeg elsker å se det løsne for trofaste slitere. I fjor var det Stenersen og i år Tom. Det er nesten så vi må hente hjem Finstad til neste sesong.   :D

Endret av LittleBlueAlien
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 Til syvende og sist Tom, min helt for dagen. Jeg elsker å se det løsne for trofaste slitere. I fjor var det Stenersen og i år Tom. Det er nesten så vi må hente hjem Finstad til neste sesong.   :D

 

Helt enig! Det er noe spesielt med trofaste spillere som får en ny vår. Full valuta tilbake til klubben som har hatt troen og gitt tillitt. Veigar og Tommy i fjor, Tom i år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


B)-->

QUOTE(d*u*b @ 21. Apr 2007, 22:31) 102643[/snapback]
 Til syvende og sist Tom, min helt for dagen. Jeg elsker å se det løsne for trofaste slitere. I fjor var det Stenersen og i år Tom. Det er nesten så vi må hente hjem Finstad til neste sesong.   :D

 

Helt enig! Det er noe spesielt med trofaste spillere som får en ny vår. Full valuta tilbake til klubben som har hatt troen og gitt tillitt. Veigar og Tommy i fjor, Tom i år.

 

Enig. Tom er ikke lenger en potet, han er blitt en UTROLIG bra venstre back. :):):)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I Allan har vi Tippeligaens største attraksjon.

I Somen har vi Tippeligaens største profil.

I Tom har vi Tippeligaens beste venstre-back.

I Keller har vi Tippeligaens beste innhopper.

I MMS har vi Tippeligaens mest undervurderte spiller.

Også har vi alle de andre.

Du verden for en kveld.

Det er ikke mange dager som gir en middelaldrende mann god grunn til å drikke seg full av lutter glede.

Dette er en av dem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


B)-->

QUOTE(d*u*b @ 21. Apr 2007, 22:38) 102646[/snapback]
Enig. Tom er ikke lenger en potet, han er blitt en UTROLIG bra venstre back. :):):)

 

back-t-potet.... :P

:lol::lol::lol:

 

Det er mulig Tom hadde godt av å skåre og vinne rundens mål i hele vinterpausen. Ok vi stemte bare en gang, men der var en tid der fxt.no var riktig så hjemme-koselig i vintermørket. Mon tro om Tom klarer to slike mål i år?.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Som sagt, det er en gavepakke til motstanderen når Tørum velger å stille med Strand sentralt og Skjelbred ved siden av. Midtbanen til Rosenborg ble jo lett match for Somen, Tommy og Alan i dag, som forventet, må jeg si.

 

Fin progresjon laget viser. Fra elendig i premieren til brukbart mot Enga til bra i dag. Fire poeng etter å ha møtt tre av de store medaljefavorittene må være mer enn godkjent.

 

Godt å se at Veigar er tilbake igjen, som BB i dag. Forhåpentlig var det dette som skulle til for at han rister av seg merksnodighetene. Må også nevne Tom som igjen gjør en meget god kamp. Vår beste spiller så langt i år?

 

Eneste skuffelse i dag var vel Petter - igjen. Da er det fint å se at vi faktisk har folk på benken som kan komme inn og heve laget. Bra innhopp av Keller og han bør være aktuell fra start i neste kamp.

 

Helt enig.. Petter skuffer vanvittig, han klarer ikke slå et bra innlegg.!1 Jeg sier keller fra start, kjempe innhopp av han idag!! FY FAEN så deilig!!!!!

 

Japp!!! Keller var meget bra etter han kom på i dag.Ikke bare skapte han fart framover, men reddet på streken da RBK holdt på å score i andre omgang.

Petter derimot har vært en kjempe skuffelse. Hvis ikke han viser bedre takter snart må han nok bare fortsette å drømme om plass blant Hareides utvalgte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gutta var overalt i dag, satte Aftenposten helt ut av spill. Se på den lagoppstillingen.

Hah, så genialt!

 

Keeper

J. Knudsen

J. Knudsen

 

Forsvar

M. Skjønsberg

P. Segerström

T. Stenersen

I. Olsen

M. Kjølø

T. Stenvoll

M. Skjønsberg

P. Segerström

T. Stenersen

I. Olsen

M. Kjølø

T. Stenvoll

 

Midtbane

P. Furuseth Olsen

S. Tchoyi

Alanzinho

P. Furuseth Olsen

S. Tchoyi

Alanzinho

 

Angrep

V. Gunnarsson

D. Nannskog

V. Gunnarsson

D. Nannskog

 

Fantastisk bra jobba av gutta, virkelig fortjent! Og så deilig at det akkurat kom mot RævBK, som ikke har tapt med Tørum som trener ;)

Endret av chelsea
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eneste skuffelse i dag var vel Petter - igjen. Da er det fint å se at vi faktisk har folk på benken som kan komme inn og heve laget. Bra innhopp av Keller og han bør være aktuell fra start i neste kamp.

 

ER ikke helt enig med deg der. Enig i at PFO er den "svakeste" av midtbanespillerene i går, men det sier forsåvidt ikke så mye...

Jeg mener han gjør veldig mye bra frem til han skal slå innleggene. Innleggene er ræva. Men han er veldig flink til å utfordre, han er alltid spillbar og bidrar bra fremover.

 

Keller hadde et herlig innhopp. Første kampen hvor han presterer virkelig godt..(bortsett fra HamKam-matchen da..)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Petter derimot har vært en kjempe skuffelse. Hvis ikke han viser bedre takter snart må han nok bare fortsette å drømme om plass blant Hareides utvalgte.

 

Nå er det vel sånn at Hareide foretrekker spiller som er innbyttere på sitt klubblag...

 

Jeg er enig i at PFO ikke har kommet helt igang ennå, men det er ikke vanskelig å se at gutten kan sin fotball-ABC.  Tror han her helt på kanten til å finne seg tilrette i Stabæk og når han gjør det kommer han til å skape utrolig mye og han kommer til å skåre massevis av mål, ikke minst fordi motstanderlagene er så fokusert på Veigar og Daniel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Rosenborg (Kamptråd)
×
×
  • Opprett ny...