Gå til innhold

Stabæk - Rosenborg (Kamptråd)


ØyvindW
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Vesla sov godt i armene på far i går, slik at kampen ble fulgt på web-tv. :)

 

Blant høydepunktene var Alan som gang på gang brukte ulike RBKere som rundingsbøyer (de så faktisk ut som det også), Veigar som ved flere anledninger vendte bort 2-3 RBKere, et par tekniske detaljer av Somen, brassesparket, selvfølgelig Veigar x2 og Storflor som ikke fikk straffe (han var jo aldri borti Somen).

IAO skulle hatt frispark før 0-1. Makan til knokler og knotter først fra Traoure. Det var ikke eneste gangen det var tendenser til grisete spill fra de to afrikanerene, så det er vel ikke noe tvil om at Braathen har lært dem noe de ikke burde lært...

Koppinen sin tackling av Super-Tom var faktisk en ren takling, men jeg synes nå likevel det var på kanten til frispark. Når man går inn med saks i den farten vet man at man tar mannen, og at det kan bli stygt.

Straffen mener jeg er klar. Selv om Nanne kanskje ikke hadde scoret, prøvde han i hvertfall å lobbe ballen idet han får sparket bak på achillesen, så det er ikke tvil om at han ble fratatt en scoringssjanse.

Det var også morsomt å høre Tørum etter kampen, han var visst ikke fornøyd med dommeren, men godtok avgjørelsene dersom de faktisk var riktig. Videre virkert Mini småsnurt i studio etter kampen. hehehe

 

Jeg savner at gutta blir hakket mer kyniske når de er rundt 16m til motstanderen. Spesielt mot kontringssterke lag, slik som RBK bør man komme til avslutninger, gjerne 10 meter over og til siden for mål, så lenge gutta får tid til å organisere seg bakover.

 

Edit:

FXT sin vurdering av spillerene:

Jon Knudsen (5)

 

Morten Skjønsberg (6)

Inge André Olsen (6)

Mike Kjølø © (6)

Tom Stenvoll (6)

 

Petter Furuseth Olsen (4)

Tommy Stenersen (6)

Somen Tchoyi (7)

Alanzinho (7)

 

Daniel Nannskog (6)

Veigar Páll Gunnarsson BB (8)

 

Reserver:

Christian Keller (7)

Endret av Håvard
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Artisteri som varemerke:

http://www.dagsavisen.no/sport/article2728704.ece

 

"Denne gjengen skal flytte inn på Norges flotteste arena på Fornebu neste år og der skal de også få sitt fortjente publikum. – Vi har de største personlighetene i norsk fotball, men det er ikke alle som har skjønt det ennå, sier klubbens viktigste bakspiller, Ingebrigt Steen-Jensen"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Et rosenborg lag uten Vidar Riseth fremstår faktisk som et lag jeg godt kunne funnet på og hatt litt sympati for på linje med f.eks. Follo og Sandefjord, hadde det ikke vært for at de heter nettopp rosenborg og har høysete i bartebyen. Utrolig at et lag som har en slik ufyselig spiller-personlighet i stallen som mannen jeg ikke orker å skrive to ganger, i det hele tatt kan ha egne supportere. Men det var deilig å dermed kunne vie meg selv 100% til å støtte eget lag denne gangen. Selv om Stabæk hadde ledet med ti mål til pause, hadde jeg ikke klart å la være å irritere meg over karen nevnt ovenfor underveis i kampen, dersom han hadde vært utpå matta. Stor takk til den som evt. taklet ham ut av vårt møte denne gangen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter å ha sett kampen i reprise (cred til deg som la den ut :) ) må jeg si at det blir kanskje litt drøyt å kreve Keller inn for PFO sånn nå med en gang. Gutten har uten tvil ferdigheter, og han kommer jo til en del store sjanser. Han spiller et hakk bedre førsteomgang enn Alan, men man ser fort at han virker litt utilpass. Både han og Alan kan ha mye å lære av Vaagan Moen i Brann når det gjelder innlegg.

Jeg tror nok PFO starter mot Start, men håper Jønsson gir ham noen alvorsord denne uka og krever synlig fremgang!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Rosenborg (Kamptråd)
×
×
  • Opprett ny...