Gå til innhold

Stabæk - Odd


ØyvindW
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Vet det er tidlig å starte denne tråden, men må legge ut denne linken:

 

http://www.russen.no/index.php?option=com_...view&id=723

 

 

Huff og huff. Ikke nå igjen.

 

Jojo, det blir dritkult! Skal spille Stabæk sangene på det høyeste! Noen sangønsker? Trenger faktisk en CD med alle Stabæk sangene, har bare som StabækLars har laget. Mangler Nadderud på Søndag, Hymnen etc...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan noen som er russ i år ta litt tak og spille enten Stabæk sanger eller rock (evt. StabækLars for å slå to fluer i en smekk).

 

Edit: Jøss, da var jo den grei.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan noen som er russ i år ta litt tak og spille enten Stabæk sanger eller rock (evt. StabækLars for å slå to fluer i en smekk).

 

Edit: Jøss, da var jo den grei.

 

Russetid er da ikke rock?? Russetid er syretrance og rap!!! :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vet det er tidlig å starte denne tråden, men må legge ut denne linken:

 

http://www.russen.no/index.php?option=com_...view&id=723

 

 

Huff og huff. Ikke nå igjen.

 

Jojo, det blir dritkult! Skal spille Stabæk sangene på det høyeste! Noen sangønsker? Trenger faktisk en CD med alle Stabæk sangene, har bare som StabækLars har laget. Mangler Nadderud på Søndag, Hymnen etc...

 

Sangønske: Stabæksanger og ingenting annet, om det på død og liv må spilles noe. Hadde egentlig foretrukket at bussene lot være å spille noe, så det var mulig å høre både publikum og speaker.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter seieren i Fredrikstad trenger vi egentlig bare å hente tre poeng hjemme mot bunnlaget Odd, for å befeste vår posisjon i toppen.

 

Men i slike kamper har vi hatt en lei tendens til å gå på en smell, et fenomen som på mange måter har hindret oss i å være et stabilt topplag. Jeg er stygt redd for at dette kan skje igjen, noe som ville vært vanvittig typisk når vi nå har mulighet til å være med der oppe.

 

Jeg tipper evt. Odd-seier vil gi gode odds. Tror jeg skal sette en tusing på Odd-seier i denne kampen. (Med min uflaks i spill vil dette øke Stabæks sjanser.)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vet det er tidlig å starte denne tråden, men må legge ut denne linken:

 

http://www.russen.no/index.php?option=com_...view&id=723

 

 

Huff og huff. Ikke nå igjen.

 

Jojo, det blir dritkult! Skal spille Stabæk sangene på det høyeste! Noen sangønsker? Trenger faktisk en CD med alle Stabæk sangene, har bare som StabækLars har laget. Mangler Nadderud på Søndag, Hymnen etc...

http://www.fileden.com/files/2007/1/9/6171...Staar%20Paa.mp3

http://www.fileden.com/files/2007/1/9/6171...aa%20sondag.mp3

http://www.fileden.com/files/2007/1/9/6171...%20Soldater.mp3

http://www.fileden.com/files/2007/1/9/6171...er%20Stabak.mp3

http://www.fileden.com/files/2007/1/9/6171...abak_hymnen.mp3

http://www.fileden.com/files/2007/1/9/6171...Saa%20stolt.mp3

http://www.fileden.com/files/2007/1/9/6171...tt%20stabak.mp3

 

Her har du noen stabæk sanger!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvilket lag kan vi vente oss mot Odd?

 

Jeg mener dette er det naturlige valget:

 

Jon

Tom - Morten - Pontus - Bjørnar

Keller - Henning - Somen - Alan

Daniel - Veigar.

 

*****************

 

Håkon er vissnok ikke i kampform, ellers ville han vært mitt valg som midtstopper.

Henning hadde en god kamp igår og spilte seg ikke ut, Tommy må derfor kjempe videre

for å få tilbake plassen i førsteelleveren.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvilket lag kan vi vente oss mot Odd?

 

Jeg mener dette er det naturlige valget:

 

Jon

Tom - Morten - Pontus - Bjørnar

Keller - Henning - Somen - Alan

Daniel - Veigar.

 

*****************

 

Håkon er vissnok ikke i kampform, ellers ville han vært mitt valg som midtstopper.

Henning hadde en god kamp igår og spilte seg ikke ut, Tommy må derfor kjempe videre

for å få tilbake plassen i førsteelleveren.

 

Er litt usikker på en venstreside med Bjørnar og Alan; Bjørnar klarer ikke å demme opp alene når Alan er et helt annet sted. Tror det er tryggere med Tom bak Alan. Kanskje Alan på høyre kant, Henning på venstre og Tommy i midten.

 

Dette gir:

 

Jon

Tom-MMS-Pontus-Bjørnar

Alan-Tommy-Somen-Henning

Daniel-Veigar

 

Med tanke på at JS ikke eksperimenterer mye, blir det nok bare én endring, og det er PFO inn for Keller, som tar høyreback...

 

Samma for meg så lenge vi vinner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er litt usikker på en venstreside med Bjørnar og Alan; Bjørnar klarer ikke å demme opp alene når Alan er et helt annet sted.

Helt enig, kan ikke ha begge de to på samme side!

 

Hva med

Jon

Keller - Morten - Pontus - Tom

PFO - Henning - Somen - Alan

Daniel - Veigar

 

Synes Keller imponert på backplassen mot FFK! Stoler på at Janne tar ut det beste laget..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Rimelig sikker på at laget blir

Jon

Tom - mms - pontus - bjørnar

keller- hh- somen - alan

veigar - daniel

 

Odd er et så dårlig lag, at vi skal tørre å stille med alan og bjørnar på samme side.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Odd er et så dårlig lag, at vi skal tørre å stille med alan og bjørnar på samme side.

 

Var jo slik vi stilte sist vi spilte mot Odd. At vi vant 1-0 forteller jo at vi hadde "full kontroll" på den siden :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg registrerer at Svein-Erik Edvartsen er dommer i denne matchen.

Det skulle by på en kamp med kontroversielle avgjørelser.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg registrerer at Svein-Erik Edvartsen er dommer i denne matchen.

Det skulle by på en kamp med kontroversielle avgjørelser.

 

Hepp,

 

Edvartsens har klare svakheter som dommer. Han legger lista normalt veldig lavt i tilegg til at han er veldig arrogant. Dermed mister han spillernes respekt og kontrollen i kampen. Men den største svakheten hans er at han "husker" fra kamp til kamp. Har han hatt en insident med en spiller i en tidligere kamp så blåser han lettere mot, samt deler ut billige kort til den spilleren. Hvilket er dårlig nytt for Keller.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det rare er jo at han har dømt ishockey i mange år, og allikevel legger han listen såpass lavt. Har irritert meg grønn over han i Askerhallen en del ganger.

 

Jeg syns har var en av de beste hockeydommerne vi hadde. Som fotballdommer er han på ett helt annet nivå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt før tiden, men der gikk flagget til topps.

 

En god følelse før morgendagen - kanskje mest pga. Stenvolls uttallelse til Budstikka om at kampen må vinnes om vi skal være et topplag - og at det derfor kommer til å bli vanskelig.

 

Vitner om forståelsen av at det mentale er viktig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg registrerer at Svein-Erik Edvartsen er dommer i denne matchen.

Det skulle by på en kamp med kontroversielle avgjørelser.

 

Hepp,

 

Edvartsens har klare svakheter som dommer. Han legger lista normalt veldig lavt i tilegg til at han er veldig arrogant. Dermed mister han spillernes respekt og kontrollen i kampen. Men den største svakheten hans er at han "husker" fra kamp til kamp. Har han hatt en insident med en spiller i en tidligere kamp så blåser han lettere mot, samt deler ut billige kort til den spilleren. Hvilket er dårlig nytt for Keller.

 

@ringo

 

Helt enig med deg i det du skriver men jeg tror Edvardsen har gått i seg selv etter det som skjedd på la Manga.

Han har ikke delt ut mange gule i årets sesong og jeg tror han kan bli en god dommer.

Det farligste med Edvardsen er at han lett blåser straffe det så vi i kampen Lyn-Sandfjod??, var det ikke 2 straffer 1 korrekt og en helt håpløs en...

 

 

Vi får se etter kampen.

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Odd er et så dårlig lag, at vi skal tørre å stille med alan og bjørnar på samme side.

 

Odd har absolutt fått en krunglete start på sesongen, men å undervurdere dem så mye skal vi være forsiktige med. De har en av landest klart beste keepere (ja, han gjør mye rart innimellom, men du verden så bra han er på en god dag), og de kommer til mange avsluttninger. Tror Odd er et lag som er vanskelige å spille mot inntil man får en ledelse. Da rakner det for dem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


B)-->

QUOTE(d*u*b @ 16. May 2007, 08:51) 104941[/snapback]
Odd er et så dårlig lag, at vi skal tørre å stille med alan og bjørnar på samme side.

 

Odd har absolutt fått en krunglete start på sesongen, men å undervurdere dem så mye skal vi være forsiktige med. De har en av landest klart beste keepere (ja, han gjør mye rart innimellom, men du verden så bra han er på en god dag), og de kommer til mange avsluttninger. Tror Odd er et lag som er vanskelige å spille mot inntil man får en ledelse. Da rakner det for dem.

 

Da synes jeg at du undervurderer Alan og Bjørnar. Er egentlig bare 3 lag jeg vil si at bjørnar/alan blir for lett, og det er brann, lsk og rbk. På hjemmebane altså.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


B)-->

QUOTE(d*u*b @ 16. May 2007, 08:51) 104941[/snapback]
Odd er et så dårlig lag, at vi skal tørre å stille med alan og bjørnar på samme side.

 

Odd har absolutt fått en krunglete start på sesongen, men å undervurdere dem så mye skal vi være forsiktige med. De har en av landest klart beste keepere (ja, han gjør mye rart innimellom, men du verden så bra han er på en god dag), og de kommer til mange avsluttninger. Tror Odd er et lag som er vanskelige å spille mot inntil man får en ledelse. Da rakner det for dem.

Ja, men vi skal heller ikke se bort fra at Alans offensive kvaliteter kan være en defensiv styrke :)

 

Jeg lurer på hvor mye de tør å kjøre opp backen på Alans side når de vet hvor farlig han er, og gjør de det allikevel kan vi få mye moro!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Odd
×
×
  • Opprett ny...