Gå til innhold

Stabæk - Odd


ØyvindW
 Del

Anbefalte innlegg


Møtte 'han' gamletrener'n vår (gautesingalong), holdt på å le meg i hjel da han sa det kom til å bli et skrell i dag.

jiiii, stakkars mann. vi må la han høre hvem som er best.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Ja, men vi skal heller ikke se bort fra at Alans offensive kvaliteter kan være en defensiv styrke :)

 

Jeg lurer på hvor mye de tør å kjøre opp backen på Alans side når de vet hvor farlig han er, og gjør de det allikevel kan vi få mye moro!

 

Nei, og vi skal ikke se bort fra at en back som er svært lite med offensivt er et godt angrepsvåpen fordi motstanderen tør å ligge oppe med flere folk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jihaaaaa!

Kampen går jo på en kanal jeg har!!!

(Deilig å se Nadderud igjen!)

 

Lykke til alle sammen!

 

Hvilken kanal er det du har den på? her kommer å går jo kanalene som de føler for :S

Endret av loudness
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hehehehe!

Sandstø sier at Stabæk er det KULESTE laget i Tippeligaen!

Har aldri vært mer enig med ham!

 

ok, har nok ikke den her tror jeg :S håpløst det der med kanalene her, vet ikke hvordan det er nede hos deg, men her har du en kanale den ene dagen, så blir det byttet mot en annen en annen dag... håpløst :o

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tragisk med tilskuere, og innstatsen fra SS var faktisk ikke den beste. Satt på hovis idag og hørte dere ikke like bra som da jeg sto med dere sist runde, og hørte hovedtribunen. Veldig overraskende faktisk.

 

Førsteomgangen idag var veldig bra, men andreomgang var møkk. Odd ble sluppet inn i kampen og kom til TO 100% sjanser. Bare flaks at de ikke scorte. Keller var enormt svak, sammen med Nannskog som burde putta på et par mål. Synd med brassen hans, men i den situasjonen er det vel bedre å stå å styre ballen inn, istedenfor å prøve på noe så spekulært. Men jeg kan godt forstå han, hadde jo vært kjempe om den hadde gått inn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvor var Petter Furuseth Olsen idag??

Veldig bra første omgang, mens andre var jo et stort gjesp..!

Men seier er det viktigst..Ha en forteffelig feiring!!

 

Ja iflg vg nett saa var han ikke paa benken engang? Digg med seier, men jeg er litt bekymret over at vi ikke putter flere maal...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 487

Jepp, Pontus var sjef i dag. Utrolig fett at han fikk en så god kamp.

Ellers så var det en eller annen bryter som det ble tuklet med i pausen. Andre omgang var ræva.

Og hvor var PFO? (en smule bekymret..)

Endret av kuk
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jepp, Pontus var sjef i dag.

 

 

Greit nok at Pontus var sjef... hyggelig det!

 

Men i min mening var Morten kongen! Han har tross alt vært høyreback de siste årene....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er bra vi holdt nullen, beste spiller på banen var Jarstein, han tok altfo gjorde mye... Henning gjorde mye bra, Somen spilt til tider altformye støttepasninger BAKOVER, og bremset spillet, det var frustrerende å se på. Skjelde jeg har hatt følelsen av å gå fra en uavgjort kamp, når vi har vunnet. Det er bare å glemme annen omgang, den var dårlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Keller var enormt svak, sammen med Nannskog som burde putta på et par mål.
Du har forsvinnende liten forståelse av rollen til Daniel hvis du mener han spilte enormt svakt i dag. Hva Daniel får til avhenger i stor grad av fremspillene han får. I dag var det ikke mange, og de som kom var ikke gode, men Daniel løp som han pleier og gjorde den jobben han kunne gjøre under slike arbeidsforhold. Han kom til et par sjanser, kunne fort fått et mål med litt mer marginer på sin side eller en litt svakere Odd-målvakt. Hadde han hatt litt flaks i stedet hadde du vel fort hyllet hans innsats... Verden er fryktelig sort/hvitt noen ganger. Daniel er sannsynligvis den som lider mest under at Henning spiller i stedet for Tommy.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bra med seier... :lol:

Skjønt det var litt dødt og tungt både på banen og på tribunen i dag. Det er mulig at all skyll for akkurat det bør tillegges motstanderen som ikke akkurat kom med festhatten på. Vel på en måte så kunne det ha blitt en kjempe fest i og med de bø seg frem som slakt, synd da at innlegg og dødballer går alle andre steder enn dit de bør, samt at den eneste Odd-spilleren som ikke har akseptert nedrykket enda var keeperen. Nok sagt om dem... Vi må ta med flere venner på neste kamp da dagens tall er litt triste 16 Mai tall. Laget må trene innlegg og dødballer, men de har fortjent is og brus i morgen. Dagens mest positive var at Veigar er i form og at Alan brukte resten av laget mer enn jeg syns han pleier. Alt i alt en positiv seier på en litt off-dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes absolutt ikke Nannskog var dårlig - ei heller at han led under savnet av Tommy. Han kom som alltid til sjanser, litt tilfeldigheter og en god keeper gjorde at han ikke "putta" i dag. Bra av alle gutta i første, andre omgang var for dårlig. Stopperne var - sett under ett- best synes jeg. Morsomt at "vår svake lagdel", attpåtil med 2 spillere ute, gjør det bra. Sammen med LSK er vi seriens beste med 6 baklengs forøvrig! Jönsson lyktes forøvrig med sin omrokkering mot slutten. Selv om Bjørnar gjør en bra match var det sikkert lurt å gjøre forandringer mot høyrekanten til Odd mot slutten. Men det var kanskje på grunn av skade han gikk ut?

Uansett: Deilig med 3 poeng!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jepp, Pontus var sjef i dag.

 

 

Greit nok at Pontus var sjef... hyggelig det!

 

Men i min mening var Morten kongen! Han har tross alt vært høyreback de siste årene....

Enig med deg, Morten var meget bra i dag. Brøt mange oppspill og opptråtte med stor ro. Stabæks beste synes jeg...

Pontus var sjef han også, alt i alt et meget solid midtforsvar. Det er godt å vite når de to førstevalgene er ute.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Odd
×
×
  • Opprett ny...