Jump to content

Recommended Posts

• 2 weeks later...

får ikke ringt å meldt meg på bussen til korsvoll jeg :huh: har prøvd å ringe i hele dag!!

Beklager. Telefonen gikk tom for strøm og jeg hadde ikke tilgang til lader før 2100. (hadde glemt å ta med meg lader, noe som kan skylles at jeg var ganske trøtt etter å ha kommet hjem fra tromsø kl 0400.)

Har du fått meldt deg på nå? Ringte alle opp igjen, men fikk ikke svar på alle nr....

får ikke ringt å meldt meg på bussen til korsvoll jeg :huh: har prøvd å ringe i hele dag!!

Beklager. Telefonen gikk tom for strøm og jeg hadde ikke tilgang til lader før 2100. (hadde glemt å ta med meg lader, noe som kan skylles at jeg var ganske trøtt etter å ha kommet hjem fra tromsø kl 0400.)

Har du fått meldt deg på nå? Ringte alle opp igjen, men fikk ikke svar på alle nr....

hehe, den er grei! Ja, jeg fikk meldt meg på, så jeg er med i dag :D

Intervju med treneren til Korsvoll:

http://www.dagsavisen.no/sport/article298333.ece

"I skogholtet bak ham ryddes det plass til Stabæk-supporterne".

Synes sånner artikler er så utrolig herlige å lese, er liksom det cup`en handler om de første rundene, de små, sjarmerende lagene mot de etablerte. Herlig innstilling og vinkling på artikkelen, og gleder meg til kamp i kveld!

Intervju med treneren til Korsvoll:

http://www.dagsavisen.no/sport/article298333.ece

"I skogholtet bak ham ryddes det plass til Stabæk-supporterne".

Jeg har hatt gleden av å oppleve Korsvolls trener, Per Kåre Hagen, som trener på yngre landslag i bandy, og han er en meget fornuftig og hyggelig herremann.

Jeg kommer ikke på kampen, er i Kragerø om dagen, men regner med at dere synger gutta frem til seier!!

72 Det er Korsvoll som presser Stabæk.

Håper veien fra himmel til helvete er lenger enn som så...

Edit:

2-2 STIAN STRAUME. Keeperen går opp på en corner. Ballen faller ned på streken, og av alle mann er det målvakten som sender kampen til ekstraomganger.

Hva i helvete er det som skjer??

Edited by hdaniels