Gå til innhold

Brann - Stabæk


pingo
 Del

Anbefalte innlegg


Jeg tjuvstarter denne topicen litt for å markere en milepæl!

 

Stabæk spiller sin kamp nr 300 i øverste divisjon.

Hvis vi vinner de kampene forut for denne vil vi være det 5. beste laget totalt i denne 12 årsperioden.

 

Forøvrig tror jeg at vi revansjerer tapet i åpningskampen og vi vinner med solide 3-1!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 288
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Forøvrig tror jeg at vi revansjerer tapet i åpningskampen og vi vinner med solide 3-1!!

 

Men hva skjer billetter til denne kampen? Blir det salg ved inngangen som vanlig eller ventes det storinnrykk av Blaa i Bergen og således rasjonering?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En ideell anledning til å kombinere en ferietur og bortekamp! I fjor var det Molde, for to år siden Bryne.

Forhåpentligvis er mange sultne på fotball igjen etter en "lang" sommerferie, og kampen kan fort bli en fight om serieledelse. Alle mann til Bergen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dersom dette er tråden for løfter, lover jeg at jeg kommer (kombinerer med familiebesøk).  Det blir faktisk min neste kamp, ettersom jeg søndag drar på jobbreise.  Og kommer tilbake når gutta har startet ferien...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dersom dette er tråden for løfter, lover jeg at jeg kommer (kombinerer med familiebesøk). Det blir faktisk min neste kamp, ettersom jeg søndag drar på jobbreise. Og kommer tilbake når gutta har startet ferien...

 

Ok - hiver meg på, tar med familien - la oss kuppe Bergen - når de selv er på ferie. Vi leder serien etter denne kampen ! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dersom dette er tråden for løfter, lover jeg at jeg kommer (kombinerer med familiebesøk). Det blir faktisk min neste kamp, ettersom jeg søndag drar på jobbreise. Og kommer tilbake når gutta har startet ferien...

 

Jeg lover i alle fall at jeg kommer på kampen. For min del er det utvilsomt årets høydepunkt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bergenserene hadde nok regnet med at serielederen skulle spille på Stadion i første høstkamp, men ikke at de skulle stille i blått! Håper på en revansje og 3p, og 4p serieledelse

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Regner med at det blir satt opp buss til Bergen?

 

 

Hvor lang tid vil i såfall bussen ta opp til bergen?

Meget bra at vi i stabæk tar kollektiv trafikk og tenker på co2 utslipp!! :lol:

Endret av Haakin
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er en kamp hvor 2-2 kampen fra i fjor bør revansjeres (vi burde ha vunnet ), og 0-1 tapet hjemme, (hvor Brann var litt heldige, og vi var dårlige) også skal revansjeres. Brann har presset, og er ustabile, vi har spillet, og er stabile. Vi kan få bra odds på denne kampen, og det kan være muligheter for å få litt penger ut av spillselskapene her. Får vi beholde alle spillerene våre, tror jeg at vi vinner!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må vel si oss godt fornøyd med ett poeng her.. Tipper Brann går ut i 100 og hvis Stabæk klarer å holde imot som mot Tromsø kan det gå veien :) Vis JJ og co får luket bort det problemet at vi hele tiden får motstanderen inn i kampen igjen når vi leder 2-0 eller 1-0 og holder et høyt nivå i både første og andre omgang, tror jeg ikke vi skal bli for deppa vis vi taper her.. for da vil uansett poengene renne inn vis alle holder seg skadefrie.(og at ingen blir solgt!) :)

Når Brann må angripe skaper det rom for Alan og da kan det bli virkelig spennende for oss med ekstremt farlige kontringer. Vi må bare passe på å bli flinke til å utnytte dem til det fulle!

Håper bare Eirik Bakke blir sittende på benken.. får grøssninger når jeg tenker på "mini" leggskinna til Somen og de hårreisende stygge og høye taklingene til Bakke. :unsure:

Det blir også viktig at Henning henger igjen på midten når Somen tar offensive løp for mot Tromsø så man at Brann slo konsekvent lange baller mot spissene ved brudd i eget forsvar. Angående Somen trenger vi ham i toppform, og ikke i sånn daff form som han har hatt tendenser til de siste kampene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi leder 2 p foran Brann, møter dem på deres hjemmebane. 20.000 gærne Bergensere på tribunen, som begynner å bli utålmodige om ikke Brann leder med 3-4 mål til pause. Om vi klarer å holde unna første 45, så har vi dem. Faktisk litt glad for at dette er det eneste laget vi har tapt for. Tipper gutta er litt ute etter å vise at de kan slå Brann også. Men jeg må vel likevel si at magefølelsen ikke er god akkurat. :unsure:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan er det med biletter i Bergen?

 

kjøpes i stabækbutikken fra onsdag..

 

Men det står jo at den er stengt frem til ca. 15. juli!?

Se her:

Butikken stenges 3. Juli. Vi skal pusse opp og gleder oss til å presentere butikken i ny drakt, ca. 15 juli.

 

Vi er stort sett i ”området”, slik at det vil være mulig å hente ferdige drakter, kjøpe billetter til brannkampen i Bergen og høstens hjemmekamper.

 

Ring Jens på 4520 5407 eller Stabæk Fotball på 94800400, så hjelper vi deg så fort vi kan.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når er siste sjans for å få kjöpt billetter? Det er vel ikke sånn at jeg må storme dit for å få kjöpt. Må skrape frem litt penger för jeg er sikker på at jeg kan ta turen...

 

Samme med plass på bussen, jeg må vel ikke melde meg på der fort som f?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

Brann - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...