Gå til innhold

Rosenborg - Stabæk 4.august


matsj
 Del

Anbefalte innlegg


Jo, vi har eget bortefelt. Hva størrelsen angår er en annen sak. Foreslår at vi holder av det samme feltet som i fjor, og satser på at de få tomme setene som var der vil fylles i år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 169
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Tenkt til å dra opp, men tar fly den ene veien.. Har ikke bestemt om jeg tar fly opp eller hjem igjen.

Bare lurer på hvordan det skal fungere med å få med alle hjem igjen på bussen på søndagen fordi jeg regner med at folk blir spredt rundt på flere hoteller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tenkt til å dra opp, men tar fly den ene veien.. Har ikke bestemt om jeg tar fly opp eller hjem igjen.

Bare lurer på hvordan det skal fungere med å få med alle hjem igjen på bussen på søndagen fordi jeg regner med at folk blir spredt rundt på flere hoteller.

Da bestemmer man et avreisested også må alle møte opp der. akkurat som når man drar fra Bekkestua.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det kan virke som RBK foretrekker at billett kjøpes i porten. Da er det jo bare for oss (Stabæk og $) å gjette hvor mange som kommer....enkelt...NOT!

 

Det er jo ikke alltid like lett for en som aldri har dratt lenger enn til Sandefjord og Oslo for å se Stabæk spille bortekamper.

Så det kommer ikke til å bli noe spesielt sted $$ får plasser da med andre ord ?

Alle arenaer har eget bortefelt så det er ikke noe problem, spørsmålet er bare hvor stort det feltet blir. Det blir en vurdering fra RBKs side etter (kvalifisert) gjetting fra vår side om hvor mange som tar turen oppover.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hvis du vil kan man jo sende e-mail med antallet man er som drar oppover. Det bedrer kanskje tingene noe for deg/dere.

 

Problemet er at vi aldri vet antallet.  Det holdt på å bli krise i Ålesund da det viste seg at det var langt flere enn forventet dro privat uten å varsle verken oss eller klubben.

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi kommer antagelig til å bruke Brann kampen som mal.....

 

Tror du kan plusse på et par stykker til, får ikke med med Brann kampen, men Lerkendal blir bra!

Kommer det ikke til å bli litt fler siden fellesferien er vel over da?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi kommer antagelig til å bruke Brann kampen som mal.....

 

Tror du kan plusse på et par stykker til, får ikke med med Brann kampen, men Lerkendal blir bra!

Kommer det ikke til å bli litt fler siden fellesferien er vel over da?

vi vil ta høyde for det ja...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har forventninger til denne kampen, kan vi bli like mange som i Bergen?

Begge lag er i en liten nedgangsperiode, denne kampen kan også avgjøre ting oppe i toppen.

Noen spillere fra Rosenborg som ikke er disponible?

Fra Stabæk sin side er vel Pontus suspendert, noen flere?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har forventninger til denne kampen, kan vi bli like mange som i Bergen?

Begge lag er i en liten nedgangsperiode, denne kampen kan også avgjøre ting oppe i toppen.

Noen spillere fra Rosenborg som ikke er disponible?

Fra Stabæk sin side er vel Pontus suspendert, noen flere?

 

Daniel Braaten er klar for Bolton, regner med at han da IKKE spiller mot oss. IA inn for Pontus, gledre meg til å se en 100% fit IA.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har forventninger til denne kampen, kan vi bli like mange som i Bergen?

Begge lag er i en liten nedgangsperiode, denne kampen kan også avgjøre ting oppe i toppen.

Noen spillere fra Rosenborg som ikke er disponible?

Fra Stabæk sin side er vel Pontus suspendert, noen flere?

 

Daniel Braaten er klar for Bolton, regner med at han da IKKE spiller mot oss. IA inn for Pontus, gledre meg til å se en 100% fit IA.

 

Har du dette fra noe sted, eller bare gjetter du vilt? Jeg håper IA er tilbake, for han er vår desidert beste stopper! Jeg tror IA sammen med Morten kan bli et veldig bra stopperpar, med Pontus som en god reserve, og Mike som en rutine-innbytter. En ny back (kanskje to) bør hentes nå før overgangsvinduet stenger - Høiland hadde vel ikke vært å forakte. En spiss-reserve hadde vel også vært brukbart, og kanskje en kantspiller ekstra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har forventninger til denne kampen, kan vi bli like mange som i Bergen?

Begge lag er i en liten nedgangsperiode, denne kampen kan også avgjøre ting oppe i toppen.

Noen spillere fra Rosenborg som ikke er disponible?

Fra Stabæk sin side er vel Pontus suspendert, noen flere?

 

Daniel Braaten er klar for Bolton, regner med at han da IKKE spiller mot oss. IA inn for Pontus, gledre meg til å se en 100% fit IA.

 

Har du dette fra noe sted, eller bare gjetter du vilt? Jeg håper IA er tilbake, for han er vår desidert beste stopper! Jeg tror IA sammen med Morten kan bli et veldig bra stopperpar, med Pontus som en god reserve, og Mike som en rutine-innbytter. En ny back (kanskje to) bør hentes nå før overgangsvinduet stenger - Høiland hadde vel ikke vært å forakte. En spiss-reserve hadde vel også vært brukbart, og kanskje en kantspiller ekstra.

 

Hvor jeg har hva fra????? Pontus har vel karantene, og Bolton har kjøpt Daniel.......

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spørsmålet er kanskje om IA er 100% fit. Han har i hvert fall dårlig med kamptrening, men vi får håpe han kan flyte på veldig innarbeidet samspill med Mike, og han er jo heller ikke ukjent med Morten :)

 

Jeg er veldig glad innhoppet kommer etter suspensjon, og ikke en skade dagen før match, det har gitt "litt" dårligere tid til å samtrene den "nye" back-fireren.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spørsmålet er kanskje om IA er 100% fit. Han har i hvert fall dårlig med kamptrening, men vi får håpe han kan flyte på veldig innarbeidet samspill med Mike, og han er jo heller ikke ukjent med Morten :)

 

Jeg er veldig glad innhoppet kommer etter suspensjon, og ikke en skade dagen før match, det har gitt "litt" dårligere tid til å samtrene den "nye" back-fireren.

 

Ja det er sant, baserer meg på pairutgaven til Budstikka der han sier selv at han er klar!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uff, vi lever på en knivegg her. Pontus' røde kort kunne kommet i hvilken som helst kamp i skadeavbrekket til IAO og Mike, men han valgte likesågodt den kampen før IAO var klar igjen... puh...! Vi er fryktelig utsatt på mange posisjoner, men sålangt har vi klart oss svært bra med vår reelle 15 mannstropp. Reell, i forstand av at det vel ikke er særlig fler vi har benyttet, eller kan putte inn uten markant å svekke laget. Tror det skal bli godt for gutta å møte et lag som vil spille sitt eget spill fremfor å bare spille defensivt for å stoppe oss. RBK hjemme er en hard nøtt normalt, men med tanke på at de får et par reisedøgn og en viktig kamp imellom, samt har vist dårlig form med to strake tap, og mister Bråthen, så tror jeg vi skal kunne bite fra oss vi også. Tippa 0-1 tap, da det var det som skjedde i fjor, og det har gått litt lenge siden sist Ivers scora...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


med tanke på at de får et par reisedøgn og en viktig kamp imellom, samt har vist dårlig form med to strake tap...

Nå skulle jo gutta hatt en fordel av lettere kamp-program enn Brann og Engen, hva skjedde? Helstad fant ut hvor målet stod, og Engen fikk ny trener og blødde for drakta som aldri før denne sesongen. Når RBK nå skal spille mot Astana er jeg redd dette utløser noen positive sider hos Bartene. Når det er sagt, er jeg enig i at det sannsynligvis er fordelaktig å møte et lag som vil spille sitt spill, fremfor å ødelegge vårt. Bartene la seg vel uvant langt bak mot Viking og kontret med suksess. De må gjerne legge seg bakpå, så lenge gutta er skjerpet bakover. Det er sjelden et stort problem i og med at hele backrekken ofte blir stående igjen. Håper Iversen fortsatt er ute, da han har en lei tendens til å putte mot oss.

 

Ingen stor overraskelse om laget blir som så:

Jon

MMS-Mike-IAO-Tom

Keller-Somen-Henning-Alan

Nanne-Pall

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ingen stor overraskelse om laget blir som så:

Jon

MMS-Mike-IAO-Tom

Keller-Somen-Henning-Alan

Nanne-Pall

Vi har jo ikke de store alternativene... Det eneste jeg kan tenke meg kan skje, er at Mike (eller IAO) går ut, MMS går inn i midten, Tom bytter side, og Bjørnar kommer inn på venstrekanten. Vet ikke hvor lurt det er å spille med to "rustne herrer" i midtforsvaret, uansett hvor mye rutine de har. De har jo ikke akkurat mye kamptrening i det siste.

Endret av Totto
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ingen stor overraskelse om laget blir som så:

Jon

MMS-Mike-IAO-Tom

Keller-Somen-Henning-Alan

Nanne-Pall

Vi har jo ikke de store alternativene... Det eneste jeg kan tenke meg kan skje, er at Mike (eller IAO) går ut, MMS går inn i midten, Tom bytter side, og Bjørnar kommer inn på venstrekanten. Vet ikke hvor lurt det er å spille med to "rustne herrer" i midtforsvaret, uansett hvor mye rutine de har. De har jo ikke akkurat mye kamptrening i det siste.

Er forsåvidt enig, men ved å ta ut Mike (evt IAO) "mister" vi en innbytter, da Bjørnar har gode nok kvaliteter til å utgjøre en forskjell på ve kant som innbytter. Alternativt kan jo IAO sitte på benken og brukes som en joker-ala-Flem. Ikke sikkert at det hadde vært dumt i sluttminuttene å ha en hodesterk spiller som kan stusse til Nanne...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Rosenborg - Stabæk 4.august
×
×
  • Opprett ny...