Gå til innhold

Petter Belsvik


Pedagogen
 Del

Anbefalte innlegg

  • 1 år senere...

Fra stikka:

 

Jeg er mektig forbannet på Stabæk over at eliteserieklubben har rappet Petter Belsvik fra oss, sier Bærums Sportsklubbs oppmann Ståle Lundemo.

 

Stein Halvorsen

 

 

Bærum 4 (2)

 

 

 

Klepp 2 (2)

 

 

- Direkte ufint av Jan-Erik Aalbu og Stabæk, freser den ellers sindige oppmannen i Bærum, Ståle Lundemo.

 

 

- Bærum var bare en time unna Petter Belsviks underskrift som trener hos oss for neste sesong. Akkurat nå føles det som å jobbe mot veggen. I tillegg klarer Aalbu også å si at Bærum ikke har noe i 2. divisjon å gjøre. Hvorfor slenge så mye skitt om oss? Vi gjør så godt vi kan ut ifra våre forutsetninger og økonomiske evner. Bærum har hamstret både gode spillere og gode trenere. Ifølge den samme Stabæk-lederen har vi nærmest ikke lov til å ha egne visjoner, sier en mektig irritert Lundemo til Budstikka.

 

 

- Bærum har eksistert siden 1910. Dette er vårt første år hvor samtlige av klubbens lag er samlet her på Kadettangen, og det gror meget godt i de yngre avdelingene. Nei, Stabæk har slett ikke min støtte i deres kamp om å overleve i eliteserien, legger oppmannen til og undrer seg sterkt over hvordan Stabæk fikk kjennskap til at Belsvik bare var en time unna kontraktskriving med Bærum.

 

 

Bekjentskap

- Noen i begge klubbene kjenner hverandre veldig godt, antyder Lundemo og har sin egen sportslig leder Tor Berntsen i tankene.

 

 

-Det er riktig at jeg har kjent Jan-Erik i mange år, men jeg avviser på det sterkeste at jeg har blandet kortene, parer Berntsen og fortsetter:

 

 

- Dette har mer med tilfeldighetenes spill å gjøre. Hele spillerstallen visste imidlertid om at Belsvik bare var et pennestrøk unna trenerkontrakt med oss. For øvrig synes jeg det er litt rart at Belsvik velger å være brobrygger i Stabæk fremfor hovedtrener i Bærum. Dernest er jeg personlig slett ikke forbannet på Stabæk.

 

 

Jakter på trener

- Trenerprosessen fortsetter. Vi jakter en bestemt person; en ung, ambisiøs og fremadstormende trener. Bærum har vært springbrett for unge trenere tidligere, legger Berntsen til.

 

 

Takket være sin andreplass i avdelingen vil Bærum sammen med de andre toerne i de øvrige avdelingene få et treningsopphold på La Manga i månedsskifte mars/april etter et utspill fra Norges Fotballforbund. Tidligere har treningsopphold på spanskekysten vært forbeholdt lagene fra de to øverste divisjonene.

 

 

Lørdagens kamp kan sammenfattes enkelt; kjedelig og labert og aller mest et pliktløp av de gule, men fortjent hjemmeseier.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er han spillerutvikler? Assistenttrener? Vet ikke helt om jeg liker at BelSVik er tilbake i klubben...Likte svært, svært dårlig hans overgang til rosenburg i en sesong der vi var med og kjempet om en plass helt i toppen. Han var vår kaptein, hadde vår fulle støtte osv...Men om han kan gjøre noe drastisk med våre spilleres avslutningsvegring, og det litt brennkvikt, så er det gamle (nesten) tilgitt...

Men er det blitt offisiellt da?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Om belsvik kan lære bort litt av sin målteft til våre spisser så er det både billigere og bedre enn å kjøpe en ny spiss. Dette burde egentlig vært gjort for lenge siden, for det har bare gått nedover med spissene våre de siste årene, og det kan vanskelig skyldes annet enn et dårlig treningsopplegg for spissene våre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Petter Belsvik har vel gjort for mye for klubben til å fortjene en plass på den listen. At han gikk til RBK er selvsagt synd, men han har aldri slengt noe dritt om stabæk, og han var også en av de som satte Svindal larsen på plass da han klagde og slang dritt om stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


la oss få inn Lars Tjernås og Christer Basma i trenerteamet også så er skandalen komplett...

 

Mener vi må ha inn en utenlandsk trener med masse temperament som går i dress og slips på matchene. En det lyser autoritet av og som kan smelle litt når gutta ikke gjør jobben sin.

 

Lei av og se en gjeng overbetalte slappfisker av noen spillere og trener som pisser på klubben min. FAEN!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror Belsvik har en del å lære bort av spissferdigheter til spissen vi har jeg. Selv om han ikke er spisstrener så skal du nok ikke se bort i fra at han vil bidra med erfaring tips og råd til spissene våre.

Tips om hva da? Tips som: Thomas, du bør lure offside-fella, plukke opp ballen i bakrommet, utmanøvrere keeperen og dytte inn ballen over streken med nesa.

 

Kan ikke tenke meg at det er så lett å lære bort. Men man skal ikke si bort i fra at mannen har noen synspunkter det er verdt å lytte til.

 

Jeg er forresten rimelig sikker på at Thomas Finstad hadde vært en stjernespiss i dag hvis Belsivk hadde valgt å fortsette i Stabæk. Enten en stjernespiss, eller en benkesliter på RBK... (sukk)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mulig det er jeg som er teit nå, men er det ikke på tide å fjerne Petter Belsvik fra Hall of shame nå? Ettersom han er blitt trener og alt... spør du meg, så burde han aldri vært i hall of shame i det hele tatt, men det er en annen sak... :unsure:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Petter Belsvik
×
×
  • Opprett ny...