Gå til innhold

Petter Belsvik


Pedagogen
 Del

Anbefalte innlegg


Har fortsatt vansker med følgende spørsmål som jeg fikk av sønnen min: Hva er Belsvik-fotball? Bortsett fra 4-4-2 ser jeg ikke så mange klare linjer i spillet, men sikkert noen som kan hjelpe meg her!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tipper at Belsvik-fotball ikke er så ulik Jönsson-fotball. Den største forskjellen er nok at JJ fikk plukke de spillerne han ville uten å måtte tenke på budsjetter. Om evnen til å omsette det til praksis er like god er vanskelig å si når spillerstallen er så mye svakere. Etter prioriteringene på overgangsmarkedet å dømme har Belsvik kanskje et litt dårligere øye for talent. F.eks. at Stokkelien var Belsviks drømmesignering sier kanskje noe om at han mangler litt av den evnen JJ hadde til å velge ut gode og riktige spillere. At IAO har en minst like dårlig vurderingsevne på dette området gjør ting enda vanskeligere.

 

Det vi har sett denne sesongen gir neppe et godt bilde på hvordan Belsvik egentlig vil at laget hans skal spille. Det er nok mest en konsekvens av at spillerstallen er svak og jobben som har blitt på overgangsmarkedet etter IAOs inntreden har vært intet mindre enn elendig. En mer kvalifisert trener kunne nok fått mer ut av den spillerstallen vi har, men uansett sier nok ikke årets sesong så mye om hva Belsvik-fotball er.

Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Støtter mye av det du framholder her. Jeg tipper han kanskje prøver LSK-fotball ala 2011 sesongen med raske omstillinger. Forskjellen er at Stabækforsvaret lakk kraftig før Hunstad og Ville kom inn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ååååå kan du ikke si det igjen da... Væææær så snill. Det er så mange som vil lese det en gang til! Pliiis?

 

Dessuten hadde det vært innmari fint hvis også arni kunne sagt hva han mener om Petter Belsvik som trener. Jeg er sååå spent!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har den treneren vi har. Det må likevel være lov, rimelig saklig, å uttrykke sin frustrasjon over disposisjonene til en trener som kun har ført oss til fire seire.

 

Belsvik blir med ned, og jeg jeg håper selvsagt han tar oss opp snarest mulig. Da må han ta grep, om en lagdel ikke fungerer, langt tidligere enn i årets sesong.

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

I dagens kamp mot Fredrikstad synes jeg at jeg så et STB lag som har kommet langt siden de første treningskampene i år.

Jeg vil tørre å påstå at Mr. Belsvik fortjener en del av æren for dette :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Burde Belsvik gjøre flere bytter under kamp? Var det dette han ble kritisert for i fjor, at han roterte for mye? Enig at man burde la spillerne få sjansen men bytte underveis tror jeg kan være greit om spilleren spiller under par...

 

Litt offtopic: Er det en mal å bytte rundt 75 min?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg ser at Belsvik kvier seg for å gjøre bytter i dag ettersom både Sortevik og Trondsen var utilgjengelige. Kanskje skulle Granli kommet inn tidligere? At Stengel svarer sleivete på Belsviks instrukser/kjeft er ikke bra i det hele tatt. Han må tale tilsnakk når han til tider leverer langt under pari.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg ser at Belsvik kvier seg for å gjøre bytter i dag ettersom både Sortevik og Trondsen var utilgjengelige. Kanskje skulle Granli kommet inn tidligere? At Stengel svarer sleivete på Belsviks instrukser/kjeft er ikke bra i det hele tatt. Han må tale tilsnakk når han til tider leverer langt under pari.

 

Jeg håper at Belsvik setter Stengel på plass. Å svare treneren sin på en sånn måte, det er bare ikke akseptabelt..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes først og fremst Belsvik er alt for passiv og uengasjert der han sitter 95% av tiden. Spesielt når vi kollapser sportslig er det ubegripelig at han ikke står og skriker til gutta at dette er lavmål. Dette er ikke noe nytt, men i dag var det veldig synlig hvordan han opptrer som leder og det bekymrer meg.

 

Skjønner forøvrig lite av hvorfor Haidar ble byttet ut og ikke Stengel, og unggutten ble tydelig irritert den ene gangen han ble snakket til av sjefen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes PB kan være litt mer tydelig på banen!

Men at enkeltpersoner SS står å håner han under kamp er så utrolig langt under pari!

 

Idag var vi like resignerte på tribunen som det de på benken var!

 

Holdningen til noen av gutta utpå der var til å spy av, adnan burde vært byttet ut lenge før, men vi har INGEN alternativer å sette inn idag!

 

Det løsner snart, jeg har troen, men da må VI stille oss bak og støtte som bare det!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sarkasmen som ble rettet mot PB under den totale kollapsen fra ca 50 til 60 min hørtes ganske passende ut der og da, men innser i etterkant at den kan ha vært noe krass. Men jeg håper da virkelig Petter er en såpass profesjonell kar at han, i likhet med spillere og (ikke minst) innavla linjedommere kan tone ut det han hører fra tribunen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes PB kan være litt mer tydelig på banen!

Men at enkeltpersoner SS står å håner han under kamp er så utrolig langt under pari!

 

Idag var vi like resignerte på tribunen som det de på benken var!

 

Holdningen til noen av gutta utpå der var til å spy av, adnan burde vært byttet ut lenge før, men vi har INGEN alternativer å sette inn idag!

 

Det løsner snart, jeg har troen, men da må VI stille oss bak og støtte som bare det!

Adnan? Han var da vitterlig en av våres desidert beste spillere denne kampen...
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Synes PB kan være litt mer tydelig på banen!

Men at enkeltpersoner SS står å håner han under kamp er så utrolig langt under pari!

 

Idag var vi like resignerte på tribunen som det de på benken var!

 

Holdningen til noen av gutta utpå der var til å spy av, adnan burde vært byttet ut lenge før, men vi har INGEN alternativer å sette inn idag!

 

Det løsner snart, jeg har troen, men da må VI stille oss bak og støtte som bare det!

Adnan? Han var da vitterlig en av våres desidert beste spillere denne kampen...

Jaja forskjellige syn på den saken skjønner jeg :-D

 

Jeg synes Adnan ikke har vært under pari i hele år.

Han går for lenge med ball, ser ikke opp, skal alltid dra en finte ekstra og ved miste av ball gir han faen.

Midtbanen kolapset sentralt da INGEN av de 2 sentrale jobbet hjem.

 

Sånne ting hadde jeg håpet han hadde vokst av seg, var jo også en av grunnene til at han ikke fikk spilletid i Engen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Synes Petter fortjener skryt, kred og respekt nå. Det gjøres åpenbart mye riktig når de purunge gutta kjemper om direkte opprykk der det gjenstår ti kamper. Det er langt bedre enn jeg hadde ventet av en tynn stall med urutinerte spillere midt i en veldig tung tid for klubben.

I tillegg er flaks en utrolig viktig faktor. Gårsdagens kamp var vel ikke noe tegn på at Messias var i nærheten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Petter Belsvik
×
×
  • Opprett ny...