Gå til innhold

Petter Belsvik


Pedagogen
 Del

Anbefalte innlegg


Jeg mener seieren i går var fortjent og ikke kan ”avskrives” som flaks. Hødd hadde press deler av 2. omgang, men kampen sett under ett hadde vi minst like mange målsjanser som dem. I forrige kamp derimot måtte nok skytsengelen vår jobbe rimelig hardt etter sidebytte...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dersom du skal kunne bruke den statistikken til noe annet enn dasspapir, bør du hvertfall skrelle vekk Tippeligaresultatene også. (Jeg ser at du ikke regner med cupkampene, dette er sannsynligvis for å få dårligst mulig statistikk?)

 

Da gjenstår vi med 10 6 4. Det tilsvarer 1,8 poeng per kamp. Det synes jeg er anstendig.

 

Jeg tror ikke vi skal forvente 3 poeng i morgen - Bryne borte er en tøff oppgave. Jeg er fornøyd hvis vi unngår tap.

 

 

Kamper som gjenstår denne sesongen:

Bryne(b )

Follo(h)

Ull/Kisa(b )

KIL(h)

MIF(b )

San(h)

Vard(b )

Elv(h)

Ran(b )

B/G(h)

 

Vinner vi fem av disse havner vi over 50 poeng, og kvalikk'en skal være sikra. Så, hvilke fem bør vi vinne? Mitt forslag er at vi slår Follo, Kongsvinger, Sandefjord og Elverum på Nadderud, i tillegg til at vi slår Vard på bortebane, det virker heller ikke umulig med suksess borte mot Ull/Kisa og Mjøndalen.

 

De tre kampene vi virkelig ikke skal ha for høye forventninger til, er bortekampene mot Bryne og Ranheim, samt hjemmekampen mot Glimt.

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


50 seriekamper er og blir nettopp det. Om Belsvik blir med til et eventuelt gjensyn med tippeligaen er det greit å ta med alle seriekampene.

 

Med det laget vi hadde i fjor ville statistikken sett grusom ut uansett trener.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


50 seriekamper er og blir nettopp det. Om Belsvik blir med til et eventuelt gjensyn med tippeligaen er det greit å ta med alle seriekampene.

 

Du skrev "50 kamper", ikke 50 seriekamper. Du er like god på statistikk som NRK på sitt verste...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

De tre kampene vi virkelig ikke skal ha for høye forventninger til, er bortekampene mot Bryne og Ranheim, samt hjemmekampen mot Glimt.

Man kan vel ikke være helt uenig her, men tror det er en fordel at man møter Ranheim og Glimt i de to siste kampene. Førstnevnte kjemper muligens en kamp om å unngå opprykksplassen, mens sistnevnte sannsynligvis er klare for opprykk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

De tre kampene vi virkelig ikke skal ha for høye forventninger til, er bortekampene mot Bryne og Ranheim, samt hjemmekampen mot Glimt.

 

Tja,

 

jeg registrerer at mange mener Bryne var gode mot SF, men det vet jeg vel ikke om jeg er helt enig i. Synes ikke SF var spesielt gode de heller. Dette er to lag vi spiller for spiller er bedre enn. Men misforstå meg rett, det blir en vrien bortekamp, men ikke så vrien at poeng kan regnes som ren bonus. Jeg er egentlig mer bekymret for hva vi kan finne på selv enn hva Bryne kan stelle istand....

 

Sånn, så var den kampen jinxa!

 

:wacko:

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider


De tre kampene vi virkelig ikke skal ha for høye forventninger til, er bortekampene mot Bryne og Ranheim, samt hjemmekampen mot Glimt.

 

Hjemmekampen mot Glimt blir spilt i siste serierunde der Glimt sannsynligvis ikke har noe overhodet å spille for, mens poeng for oss kan være livsviktige. Det syns jeg vipper det over i vår favør.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Herlig, viktig å ha fokus på rett sted! :)

 

Enig. Det kom kanskje ikke godt nok frem, men innlegget mitt var ment som et lite sleivspark til geirti, ikke deg, for noe jeg oppfattet som usakelig krass kritikk av statistikken din. Forsøkte å parodiere denne Sheldon-ske kritikken, men ser at det mislyktes...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hepp,

 

Klarer han og rykke opp med det utgangspunktet vi hadde så fortjener han mye honør. Uansett hvor uenig vi måtte være med ham underveis i disponeringer og matchledelse.

 

@ringo

 

Det er så sant som det er sagt. Med de ressursene som Stabæk har til elite-satsing er jeg imponert over hva trener og lag har fått til i år. Måtte det holde helt inn!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

"Belsvik kan bli trener i 2. divisjon"

http://www.budstikka.no/sport/belsvik-kan-bli-trener-i-2-divisjon-1.8118894

 

Har et litt ambivalent forhold til dette her, men lander på at kontinuitet er det beste - i alle fall når det peker oppover.

Viktig da å legge inn del 2 av saken også, der klubben uttaler seg.

http://www.budstikka.no/sport/droyer-med-avgjorelsen-1.8118892

tror ei heller at PB kan tenke seg å trene i 2 div, han har for store ambisjoner.

Om ikke PB fortsetter i STB kunne jeg godt tenkt meg Antonio Ordinas som Hovedtrener, kunne vært megaspennende.

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Viktig da å legge inn del 2 av saken også, der klubben uttaler seg.

http://www.budstikka.no/sport/droyer-med-avgjorelsen-1.8118892

tror ei heller at PB kan tenke seg å trene i 2 div, han har for store ambisjoner.

Om ikke PB fortsetter i STB kunne jeg godt tenkt meg Antonio Ordinas som Hovedtrener, kunne vært megaspennende.

 

 

Ahh.. ikke dumt :-) Så bare overskriften i farten og antok feilaktig at det dreide seg at det fortsatt drøyer om avgjørelse på evt søksmål...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vil gjerna ha PB videre jeg, selv om mange her er veldig negative.

 

--> Tok over en klubb uten spillere og nesten uten lønn når INGEN andre var villige

--> Rykket soleklart ned med et juniorlag, var det virkelig overraskende på noen?

--> Rykker (med fare for jinxing) rett opp igjen mot alle spådommer, tips, odds og stort sett alt annet.

 

Greit nok at det er mye som spiller inn her, men PB fortjener en bedre sjanse i TL enn det han hadde sist sesong, for da hadde han vesentlig værre arbeidsforhold!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Faen, dette synes jeg er uprofft av klubben - det kan lett framstå som at Petter får fortsette hvis det går bra neste uke (altså direkte opprykk).

 

Det er vel ikke slik man får Petter til å kun fokusere på de kampene. De må kjenne Petter og det han står for som trener og lagbygger godt nok til å vite om man ønsker å ha ham med seg videre. Og man kan ikke sitte og vente på at det kanskje skal komme en bedre trener slentrende innom...

 

 

Skal man dra spekulasjonen helt ut, handler det kanskje om at man ønsker å kvitte seg med Petter, men ikke tør forsvare en slik avgjørelse hvis vi rykker opp.

 

Nei, dette skulle vært klart for lengst!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Petter Belsvik
×
×
  • Opprett ny...