Gå til innhold

Petter Belsvik


Pedagogen
 Del

Anbefalte innlegg


Dårlig timing å ta dette nå.. Fokuset bør være på morgendagen og søndag, ikke hva som skjer videre etter sesongen.. Om det er Budstikka som graver i dette nå - shame on you (nei, det er ingen hemmelighet at dere leser her).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


At Stabækledelsen ikke avventer om man rykker opp, begynner å lyde like troverdig som at Solberg ikke har kvotert inn miljøvernminister what's-her-name på kjønn.

 

 

Forutsatt at fakta stemmer (Petter vil mens Stabæk drar litt på det) så har jeg full forståelse for Petter i denne saken.

 

 

Uavhengig av prosessen mellom klubben og Petter rundt ansettelse, synes jeg at:

- vi skal rope litt ekstra for Petter disse to-tre siste kampene.

- enhver som har planer om å slenge dritt til han kan tenke seg om helt til de kommer til at det er best å holde kjeft.

 

 

Takk for en kjempejobb, Petter!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lett å skjønne at Belsvik blir ekstra stressa av denne situasjonen spesielt nå før matcball nr.2 imorgen. Mandagens kamp var vel heller ikke noen god søknad om forlengelse så håper på klaff imorgen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


OM Petter ikke trener STB neste år er både Tom Nordlie og Martin Andresen høyt på min ønskeliste.

Tom Nordlie er en MEGET erfaren trener som utvilsomt har vært tidvis litt klovn på sidelinja, men virker langt mer avbalansert nå og er svært faglig dyktig. Jeg tror han er undervurdert. Med det forsvarsspillet vi har hatt de siste sesongene kunne jeg godt ha tenkt meg Drillo i trenerteamet - i hvert fall om vi skal holde plassen ved et evt. opprykk til TL.

 

Jeg håper virkelig at JJJ ikke vurderer en retur om det skulle være en aktualitet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Om disse kandidatene er vi faktisk enige Alz! :)

 

Vil også spille inn Arne Erlandsen som har gjort en topp jobb med Moss etter sommeren og tok UllKise helt til kvalik mot TL-lag ifjor.

Endret av arni
Lenke til innlegg
Del på andre sider


OM Petter ikke trener STB neste år er både Tom Nordlie og Martin Andresen høyt på min ønskeliste.

Tom Nordlie er en MEGET erfaren trener som utvilsomt har vært tidvis litt klovn på sidelinja, men virker langt mer avbalansert nå og er svært faglig dyktig. Jeg tror han er undervurdert. Med det forsvarsspillet vi har hatt de siste sesongene kunne jeg godt ha tenkt meg Drillo i trenerteamet - i hvert fall om vi skal holde plassen ved et evt. opprykk til TL.

 

Jeg håper virkelig at JJJ ikke vurderer en retur om det skulle være en aktualitet.

JJJ signerte vel en ny 2 års avtale med Aalesund i går.

Andresen ofrer nok ikke Skeidar for å trene STB.

Nordlie er sikkert klar om han skulle bli spurt. Han følger nok oss tettere enn andre klubber også siden Eide er trener for Chixa.

Han er nok uansett ikke særlig aktuell vil jeg tro.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg rykker heller ned til 6. enn å spille med Arne Erlandsens spillestil.

 

Tom Nordlie har to problemer: Lønn, og at han har slitt ut garderoben eller styret i praktisk talt alle klubber han har sittet i.

 

Martin hadde vært ok, men som nevnt så må han i så fall ofre Skeidar.

 

Helt ærlig, utenom Petter ser jeg egentlig ingen kandidater.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


OM Petter ikke trener STB neste år er både Tom Nordlie og Martin Andresen høyt på min ønskeliste.

Tom Nordlie er en MEGET erfaren trener som utvilsomt har vært tidvis litt klovn på sidelinja, men virker langt mer avbalansert nå og er svært faglig dyktig. Jeg tror han er undervurdert. Med det forsvarsspillet vi har hatt de siste sesongene kunne jeg godt ha tenkt meg Drillo i trenerteamet - i hvert fall om vi skal holde plassen ved et evt. opprykk til TL.

 

Jeg håper virkelig at JJJ ikke vurderer en retur om det skulle være en aktualitet.

Støtter ønske om Tom Nordlie fult ut. Han har det som skal til er tydelig og har sin egen klare filosofi som ikke minst trenges overfor et ungt urutinert lag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Lasse Bo?

Blir vel fort Sandefjord på han

Hevdes at han snart blir offentliggjort i Sandefjord, ja.
Pressekonferanse i Sandefjord kl. 13.30 hvor Bohinen blir offentliggjort som ny trener for hvalfangerne.

 

Edit: skriveleif

Endret av Bebe
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Leit? Det var å dra det vel langt. Jeg tror ikke det er det beste valget for klubben, men å si at det er leit hvis Belsvik får fortsette...

 

Synes imidlertid at ressonnementet som brukes som begrunnelse er av det tynne slaget:

 

 

Vi hadde mål om å bli blant de seks beste og er langt over den målsettingen. Det må bety at treneren har gjort en god jobb. Derfor har vi landet på at vi vil gå i prosess med siktemål om at han skal trene Stabæk fremover.

 

Det kan jo også bety at man kraftig overvurderte konkurransesituasjonen i Adeccoligaen og/eller at man har hatt griseflaks... Mener man bør se mer på hvilken utvikling laget har enn en mer eller mindre tilfeldig tabellplassering i forhold til en vilkårlig målsetning.

 

At Belsvik får tilbud om å fortsette er egentlig helt som forventet og bør ikke skape de helt store reaksjonene. Jeg synes det er langt verre dersom det stemmer at klubbledelsen har midtforsvaret på bunnen av listen over posisjoner som må forsterkes.

Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Petter Belsvik
×
×
  • Opprett ny...