Gå til innhold

Odd-Stabæk,16.09


fyR
 Del

Anbefalte innlegg


Feilaktig idømt straffespark... sier iallefall kommentatorene, hvordan var situasjonen?

Tror ikke det var straffe.

 

MEN FYYYYYYYYYY FOR ET STYGT OVERFALL!

fevang RØDT kort

Alan ser ut til å komme seg opp igjen

 

Det är väl inte dagis vi går i

 

Hehehehehe!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Feilaktig idømt straffespark... sier iallefall kommentatorene, hvordan var situasjonen?

Tror ikke det var straffe.

 

MEN FYYYYYYYYYY FOR ET STYGT OVERFALL!

fevang RØDT kort

Alan ser ut til å komme seg opp igjen

 

Det är väl inte dagis vi går i

hehe var en jocke takling ihvertfall

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men jeg kjente panikken rive i kroppen da Fevang mista hodet, kommentatorene skrek og bar seg, det kunne lett vært et beinbrudd. At det går an!

 

 

Støttes. Synes han oppførte seg som et rasshøl fra første stund.. Sent inn i taklinger og holdinger..

Er vel sjanse for at han får flere enn en kamps karantene for genistreken hans? Glad Alan kom seg på beina, han kunne fort blitt fotballinvalid..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hehe var en jocke takling ihvertfall

Tacklingen var vel omtrent like stygg, så vi skal vel ikke skrike for høyt om lang utestengelse, men når det er sagt, var det i Jokke sitt tilfelle kamp om ballen med en langt større og sterkere spiller enn en stakkars liten brasilianer...

 

Når det gjelder straffesituasjonene, så var vel ingen av de staffer, men slik sett går det jo opp i opp

 

Godt med litt plussmål, men LSK har forsatt 20+ etter dagens fadese. Brann har 7+ før kveldens kamp (forhåpentlig færre etter), mens vi nå har 6+. Vi trenger flere kalasseire, samt en seier mot LSK. Nå burde det vel også ligge til rette for det, ettersom Mouelhi fikk direkte rødt kort i dag (er ikke han blitt viktig for klubben?) Han blir vel også ute i cupkampen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Morten Fevangs siste utspill i Dagbladet:

 

Hovedpersonen selv var i vanlig stil totalt uforstående til kortet.

 

- Det er ti slike i hver kamp. Jeg var først på ballen, sa Fevang ifølge NTB.

 

Akkurat i den vurderingen er han nok i en minoritet av én.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sykt digg.

Så den på blaa, kom hjem nå for 15 min. siden!

DEILIG kamp ;)

Nå tror jeg Stabæk er i Toppform (Rettere sagt Gullform)!!!

Slår vi Lillestrøm neste runde er Gullkampen nesten bare mellom Stabæk og Brann (og Viking?)

Gratulerer alle blaa :D

 

Edit:

Slikt er digg å lese:

71 - Stabæk leker med Odd og viser sambatakter på Skagerak Arena.
Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hadde håpet på U i Fredrikstad i kveld, 4-0 til Brann legger en liten demper på kvelden, men velger å se positivt på det: Vi har 7p ned til 5. plass, så det ligger an til en forbedring fra fjorårssesongen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg stusser over en ting.. hvorfor bruker man sååå mye tid på å slenge dritt til motstander laget? Hvorfor ikke synge og heie mer på eget lag? I dag er et godt eksempel på det. Jeg registrerte nesten flere sanger til Jarstein enn til Veigar, Nannskog og Alan tilsammen.. Flere sanger til Odd med fokus på at de rykket ned, enn sanger til Stabæk.. Jeg bare undres over hvorfor man ikke heller bruker energi på å heie på eget lag?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg stusser over en ting.. hvorfor bruker man sååå mye tid på å slenge dritt til motstander laget? Hvorfor ikke synge og heie mer på eget lag? I dag er et godt eksempel på det. Jeg registrerte nesten flere sanger til Jarstein enn til Veigar, Nannskog og Alan tilsammen.. Flere sanger til Odd med fokus på at de rykket ned, enn sanger til Stabæk.. Jeg bare undres over hvorfor man ikke heller bruker energi på å heie på eget lag?

 

 

Er vel det med å drysse salt i såret ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg stusser over en ting.. hvorfor bruker man sååå mye tid på å slenge dritt til motstander laget? Hvorfor ikke synge og heie mer på eget lag? I dag er et godt eksempel på det. Jeg registrerte nesten flere sanger til Jarstein enn til Veigar, Nannskog og Alan tilsammen.. Flere sanger til Odd med fokus på at de rykket ned, enn sanger til Stabæk.. Jeg bare undres over hvorfor man ikke heller bruker energi på å heie på eget lag?

 

selv om hovedpoenget er å heie frem laget, så hører det med litt dissing av motstander laget og supporterne. det er det lille ekstra ;)

Endret av magnuss
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er enig i at man på sånne dager kan godte seg litt ekstra og hovere litt, hvis det er noe artig og kreativt. Slike ting slipper man unna med hvis det er morsomt, derimot synes jeg vi kun framstår som rasshøl når vi til en halvtom tribune rett ved siden av oss, som stort sett er befolket av barn og unge, holder det gående med klassikeren "Alle suger pikk i oddrane" i en halvtime...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er enig i at man på sånne dager kan godte seg litt ekstra og hovere litt, hvis det er noe artig og kreativt. Slike ting slipper man unna med hvis det er morsomt, derimot synes jeg vi kun framstår som rasshøl når vi til en halvtom tribune rett ved siden av oss, som stort sett er befolket av barn og unge, holder det gående med klassikeren "Alle suger pikk i oddrane" i en halvtime...

 

vi sang den vel en gang og den varte vel knapt ett minutt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Min vurdering av spillerne i 1-10 skala

 

Jon Knudsen - 4

Svært dårlig feltarbeid og gir alt for mange returer. Virker usikker.

 

Mike Kjølø - 5

Gjør jobben sin, viser god rutine der han mangler fart.

 

Pontus Segerström - 6

Vinner svært mange dueller, flink til å gå i kroppen på motstanderen.

 

Tom Stenvoll - 6

Kommer på mange fine løp utover i kampen, noe som skaper mer rom og alternativer for Alan.

Bra defensiv jobbing. Flott mål!

 

Morten M.Skjønsberg - 4

Middels kamp, kom på et par fine løp han også. Virket sliten i dag?

 

Henning Hauger - 6

Slo knapt en feilpasning. Løper svært mye og vinner mange baller.

 

Christian Keller - 4

God i de første 30, deretter forsvinner han. Løper mye men kommer sjeldent til offensivt. Elending en mot en.

 

Veigar Pall Gunnarsson - 8

Knallkamp av veigar :) 3 fine mål og en assist.

Eneste negative jeg kan trekke frem er mange av hans unødvendige driblinger hvor han burde bruke enklere alternativer.

 

Daniel Nannskog - 6

Bommet overaskende mye i dag, til Daniel å være! Likevel er det som alltid gode løp som setter han i scoringsposisjon. Godkjent!

 

Somen Tchoyi - 7

Stor andre omgang hvor han styrer hele midtbanen. En av hans beste kamper etter min mening. Holdt veldig bra ballpress på motstander og slo gode passninger.

 

Alanzinho - 6

Ikke hans beste kamp. Likevel var han involvert i mye, veigars førstemål var svært bra forarbeid fra alan. Mange fine entouch og tekniske detaljer gjennom hele kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er enig i at man på sånne dager kan godte seg litt ekstra og hovere litt, hvis det er noe artig og kreativt. Slike ting slipper man unna med hvis det er morsomt, derimot synes jeg vi kun framstår som rasshøl når vi til en halvtom tribune rett ved siden av oss, som stort sett er befolket av barn og unge, holder det gående med klassikeren "Alle suger pikk i oddrane" i en halvtime...

 

vi sang den vel en gang og den varte vel knapt ett minutt.

 

 

Burde ha lagt til ...og lignende

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er enig i at man på sånne dager kan godte seg litt ekstra og hovere litt, hvis det er noe artig og kreativt. Slike ting slipper man unna med hvis det er morsomt, derimot synes jeg vi kun framstår som rasshøl når vi til en halvtom tribune rett ved siden av oss, som stort sett er befolket av barn og unge, holder det gående med klassikeren "Alle suger pikk i oddrane" i en halvtime...

 

Hvorfor skal vi framstå som noe annet enn rasshøl på bortebane? Er vi der for å få flere venner? tror ikke det...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja dette var jo artig! Det ser ut som gutta har funnet tilbake til noe av det gode gamle spillet igjen. Pontus er stødig som vanlig, Henning og Somen eier jo midtbanen og Veigar får Oddegutta til å se ut som de spiller miniputt-fotball til tider. Tom gjør en bra kamp, og kroner det med en klassisk Stenvoll-scoring. Har den mannen noen gang laget et "ordinært" mål?

 

På tribunen var det jo bra trøkk, godt hjulpet av lavt tak og mikrofoner tett opptil. At vi bruker litt tid på å synge om motstanderen er helt greit syns da jeg, så lenge vi støtter guttene våre såpass mye som i går. Det finnes da virkelig ikke noe bedre enn å trykke kjipe motstanderlag og -supportere ytterligere ned i søla? Selvom den gamle klassikeren "alle suger kukk" kanskje blir vel platt...

 

Det var aldri lange pauser mellom sangene, og folk var stort sett bra med på alle. Dog merkes det at vi trenger noen nye sanger nå. Jeg, og jeg tror flere med meg, er ganske lei av de samme gamle "lalalalalala"-sangene. Kanskje på tide å bruke noen av de forslagene som kommer inn her på forumet? De som klager over at det blir å stjele sanger fra andre kan jo isåfall lage egne sanger som de mener er helt orginale?

 

Som jeg skrev i en annen tråd bør enkelte virkelig gå i seg selv etter å ha kastet et brusbeger en hårsbredd fra en Oddesupporter som virkelig ikke hadde gjort noe galt mot oss. Skal man absolutt være kjempekjekkas er det kanskje bedre å være det verbalt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På tribunen var det jo bra trøkk, godt hjulpet av lavt tak og mikrofoner tett opptil. At vi bruker litt tid på å synge om motstanderen er helt greit syns da jeg, så lenge vi støtter guttene våre såpass mye som i går. Det finnes da virkelig ikke noe bedre enn å trykke kjipe motstanderlag og -supportere ytterligere ned i søla? Selvom den gamle klassikeren "alle suger kukk" kanskje blir vel platt...

 

Det var aldri lange pauser mellom sangene, og folk var stort sett bra med på alle. Dog merkes det at vi trenger noen nye sanger nå. Jeg, og jeg tror flere med meg, er ganske lei av de samme gamle "lalalalalala"-sangene. Kanskje på tide å bruke noen av de forslagene som kommer inn her på forumet? De som klager over at det blir å stjele sanger fra andre kan jo isåfall lage egne sanger som de mener er helt orginale?

 

Det er jo mulig å synge sanger som ikke har blitt sunget så mye i det siste, feks "vi har kommet ifra bærum..." eller den riktige versjonen av "stabæk skal til europa, hurra hurra". "Vi er på vei" er cupfinalesangen, som vi presterte å synge en helt annen melodi på en stund tilbake...

 

Uansett hadde det vært flott med et par nye sanger! Hvorfor tar ingen av nå og skriver en tekst til horto magiko?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Odd-Stabæk,16.09
×
×
  • Opprett ny...