Gå til innhold

Stabæk til Brasil


sexxes
 Del

Anbefalte innlegg


Værvaslingen sier 27 grader og sol på fredag når vi ankommer. Forøvrig skal vi møtes et sted på Garedermoen så vi kan foreta felles innsjekking, eller synes folk det er greit at vi reiser hver for oss siden vi vel får sett nok av hverandre de neste 12 dagene?

 

 

Vi blir vel forholdsvis synlige hvis folk har noe supporterstasj på seg? Jeg og bror går ihvertfall alltid med det, til hverdags som til fest.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Hvordan kan America spille kamp både 12. januar mot Viking, og 13. januar mot Corintians

 

Er det 2. laget som spiller mot norske lag, eller er det et mer ukjent lag som også heter Amerika som deltar?

 

Stabæk spiller 12. januar mot Botafogo, men kampen er ikke annonsert på klubbens hjemmeside.

 

Fluminenses neste kamp er ifølge webben deres den 19/01/2008 mot Cardoso, 2 dager etter kampen mot Stabæk.

 

Håper det er skikkelig motstand vi får, da. Det står forøvrig mer om cupen her

 

Og vi skal oppdatere deg om turneringen med det nye liga-EDB-systemet vårt her

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror dessverre det er litt rot i forhold til hvem som skal være med, i følge en artikkel jeg fant på nettet. Herlige babelfish står for oversettelsen:

 

Botafogo/Futebol - 3/1/2008 13:59:00 Stove does not know will dispute the Travelling Pantry Site of the competition divulged the table with the games of the Glorious one, but the club did not guarantee presence for: Cesar Candido Dos Santos The Botafogo denied to have confirmed its participation in the Travelling Pantry, that will happen between days 12 and 18 of January, in the River. The official site of the competition presents alvinegro as one of the clubs that the match will dispute, and already divulged the table with the dates and the schedule of the games of the Glorious one, but president Bebeto de Freitas affirmed that still a definition does not exist. "the Botafogo refused first the proposal made by the America-Rio de Janeiro (participant of the competition), but still is not nothing closed", explained the controller. The Pantry Travelling will be disputed in the stadium Havelange João, and will count on the presence of the Norwegian clubs Stabaek, IK Start and Viking FK and of the Cariocas Of the state of Rio de Janeiro, America-Rio de Janeiro and one third team to be confirmed.

 

Det virker ihvertfall som om Botafogo er usikre.

 

Så istedenfor Flamengo på Maracana kan vi ende opp med å møte et lokalt 2-3. div-lag på et slitent stadion.

Gleder meg som en unge! :lol:

Endret av Dennis Iliohans leggskinn
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan kan America spille kamp både 12. januar mot Viking, og 13. januar mot Corintians

 

Er det 2. laget som spiller mot norske lag, eller er det et mer ukjent lag som også heter Amerika som deltar?

 

Stabæk spiller 12. januar mot Botafogo, men kampen er ikke annonsert på klubbens hjemmeside.

 

Fluminenses neste kamp er ifølge webben deres den 19/01/2008 mot Cardoso, 2 dager etter kampen mot Stabæk.

 

Håper det er skikkelig motstand vi får, da. Det står forøvrig mer om cupen her

 

Og vi skal oppdatere deg om turneringen med det nye liga-EDB-systemet vårt her

 

Vel, når det gjelder America så finnes det mange lag som heter det, og tror det er America Rio og ikke America Natal vi skal møte. En annen ting er at brasilianske lag gjerne kan spille flere kamper på en dag. For noen år siden var et av topplagen i Brasil satt til å spille serie, cup, og en internasjonal kamp på samme dag. Vet faktisk ikke hva det endte med. Var i hvertfall umulig å stille samme lag da kampene skulle gå på vidt forskjellige steder. Samtidig lukter det litt B-lag dette her. Husker for noen år siden hvor Stabæk skulle møte Barcelona, og endte opp med å spille mot et juniorlag så vidt jeg husker. Vant med mange mål.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser jo bra nok ut det.. Noen som vet om vi bor i en "bra" bydel?

 

Selv om jeg kanskje ikke er helt enig i sammenligningen, ble jeg fortalt av en bekjent at Ipanema er Lyn, mens Copacabana er Vålerenga.

 

Det vil at at Copacabana er folkets strand, mens Ipanema hvor vi skal bo er overklassens strand...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser jo bra nok ut det.. Noen som vet om vi bor i en "bra" bydel?

 

Selv om jeg kanskje ikke er helt enig i sammenligningen, ble jeg fortalt av en bekjent at Ipanema er Lyn, mens Copacabana er Vålerenga.

 

Det vil at at Copacabana er folkets strand, mens Ipanema hvor vi skal bo er overklassens strand...

Det var fint og flott på Ipanema, men direkte kjedelig i forhold til Copacabana når jeg var i Rio..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan kan America spille kamp både 12. januar mot Viking, og 13. januar mot Corintians

 

Er det 2. laget som spiller mot norske lag, eller er det et mer ukjent lag som også heter Amerika som deltar?

 

Stabæk spiller 12. januar mot Botafogo, men kampen er ikke annonsert på klubbens hjemmeside.

 

Fluminenses neste kamp er ifølge webben deres den 19/01/2008 mot Cardoso, 2 dager etter kampen mot Stabæk.

 

Håper det er skikkelig motstand vi får, da. Det står forøvrig mer om cupen her

 

Og vi skal oppdatere deg om turneringen med det nye liga-EDB-systemet vårt her

 

Vel, når det gjelder America så finnes det mange lag som heter det, og tror det er America Rio og ikke America Natal vi skal møte.

Det går klart frem av hjemmesiden til reiseagentene / cupmakerne at det er America Football i Rio som skal delta.

 

Men America Rio og America Natal har helt like klubblogoer. Skjønner ikke helt dette.

 

Men uansett kamper, så må det jo være helt optimale forhold for trening dersom alt er tilrettelagt.

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider


tar disse lagenes deltagelse og arrangøren med en liten klype salt jeg. Minner litt om da liverød skulle få maradona til norge. Men uansett, det positive er jo treningen som sikkert har mye bedre forhold der enn i kalde nord, også får vi heller forberede oss på skikkelig motstand nærmere serien, som FCK og vålerengen

Endret av knutta
Lenke til innlegg
Del på andre sider


tar disse lagenes deltagelse og arrangøren med en liten klype salt jeg. Minner litt om da liverød skulle få maradona til norge. Men uansett, det positive er jo treningen som sikkert har mye bedre forhold der enn i kalde nord, også får vi heller forberede oss på skikkelig motstand nærmere serien, som FCK og vålerengen

 

Synes å huske at maradona & co spilte mot våre gamle helter i spectrum jeg men...var vel liverød som fikset det?? Men en annen ting. Klokkeslettet på den første kampen der nede er lokal tid 2245 som det står på stabak og norsk tid rundt 1300, eller er det omvendt??

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men en annen ting. Klokkeslettet på den første kampen der nede er lokal tid 2245 som det står på stabak og norsk tid rundt 1300, eller er det omvendt??

 

Rio ligger 3 timer etter Norge. Jeg mener å huske at vi spiller første kampen kl. 10:00 lokal tid, altså kl. 13:00 hjemmesittertid.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan kan America spille kamp både 12. januar mot Viking, og 13. januar mot Corintians

 

Er det 2. laget som spiller mot norske lag, eller er det et mer ukjent lag som også heter Amerika som deltar?

 

Stabæk spiller 12. januar mot Botafogo, men kampen er ikke annonsert på klubbens hjemmeside.

 

Fluminenses neste kamp er ifølge webben deres den 19/01/2008 mot Cardoso, 2 dager etter kampen mot Stabæk.

 

Håper det er skikkelig motstand vi får, da. Det står forøvrig mer om cupen her

 

Og vi skal oppdatere deg om turneringen med det nye liga-EDB-systemet vårt her

 

Vel, når det gjelder America så finnes det mange lag som heter det, og tror det er America Rio og ikke America Natal vi skal møte.

Det går klart frem av hjemmesiden til reiseagentene / cupmakerne at det er America Football i Rio som skal delta.

 

Men America Rio og America Natal har helt like klubblogoer. Skjønner ikke helt dette.

 

Men uansett kamper, så må det jo være helt optimale forhold for trening dersom alt er tilrettelagt.

 

Sikkert en eller annen brasilansk greie, men virker som alle America-klubbene har samme logo, og fikk nesten inntrykk av at hver by har et lag ved det navnet. :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


første kampen sendes jo på Tv2 klokken 12.55 den 12 februar...

så da er nok kampstarten klokken 10 brasiliansk tid:D

resten av kampene sendes på TV2 sport:D

 

ja.. de gjør nok det men synes det var litt rart at stabak.no skriver at den begynner 22.45....

da hadde det blitt laaaaaangt vors her hjemme før jeg kunne sett match :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser jo bra nok ut det.. Noen som vet om vi bor i en "bra" bydel?

 

Selv om jeg kanskje ikke er helt enig i sammenligningen, ble jeg fortalt av en bekjent at Ipanema er Lyn, mens Copacabana er Vålerenga.

 

Det vil at at Copacabana er folkets strand, mens Ipanema hvor vi skal bo er overklassens strand...

 

Jeg har bodd begge steder. Copacabana er ikke Vålerenga. Copacabana er sivilisert. Men det er mer liv ved Copacabana på kveldstid. I hvert fall var det slik i 98. Men det er riktig at de er ulike. Uansett så er det gåavstand mellom disse to stedene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Klær og dritt pakket, videokamera ladet opp og loaded med nye kassetter, (HD-kassetter koster 250 kr pr stykk, slå den) og vi setter snart kursen mot Bekkestua. Kanskje rekker vi en øl også? Ses :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Klær og dritt pakket, videokamera ladet opp og loaded med nye kassetter, (HD-kassetter koster 250 kr pr stykk, slå den) og vi setter snart kursen mot Bekkestua. Kanskje rekker vi en øl også? Ses :)

Vi tar gjerne imot bilder/videosnutter og korte referater fra kamper og fest, for å legge ut på internett slik at alle kan ta del i reisen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke overraskende. Forvent at det kan komme nye endringer også, og ikke forvent at vi som drar kan hjelpe dere heller. Vi får sikkert plutselig følgende melding: "Kamp om en time."

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk til Brasil
×
×
  • Opprett ny...