Gå til innhold

Stabæk til Brasil


sexxes
 Del

Anbefalte innlegg


Det der er pisspreik, de sa de skulle ta klagen på turen til etteretning! Per definisjon skal vi derfor ikke betale den regninga før vi har fått en forklaring på prisen. Ikke betal! Hvem sendte klagen, Nina?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Noen av de som var med på sponsorturen har fått beskjed fra Stabæk om å vente med å betale denne regningen. Stabæk Fotball var visstnok i dialog med Norsk Tur om dette.

 

Hvorfor vi andre ikke har hørt noe vet jeg ikke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det der er pisspreik, de sa de skulle ta klagen på turen til etteretning! Per definisjon skal vi derfor ikke betale den regninga før vi har fått en forklaring på prisen. Ikke betal! Hvem sendte klagen, Nina?

 

 

Det var en av Nordea-damene, lurer på om det var Anne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det der er pisspreik, de sa de skulle ta klagen på turen til etteretning! Per definisjon skal vi derfor ikke betale den regninga før vi har fått en forklaring på prisen. Ikke betal! Hvem sendte klagen, Nina?

 

 

Det var en av Nordea-damene, lurer på om det var Anne.

 

 

Har du ikke sett mailene Anne, Nina, Posse og jeg har sendt idag?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det der er pisspreik, de sa de skulle ta klagen på turen til etteretning! Per definisjon skal vi derfor ikke betale den regninga før vi har fått en forklaring på prisen. Ikke betal! Hvem sendte klagen, Nina?

 

 

Det var en av Nordea-damene, lurer på om det var Anne.

 

 

Har du ikke sett mailene Anne, Nina, Posse og jeg har sendt idag?

 

Nope, ikke sett noe mail.... mulighet for å sende over?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Som noen av dere vet tok vi med oss videokamera til Brasil. Det har vist seg vanskelig å overføre filmen til pc, men etter god hjelp fra Sony Center på CC-Vest har vi fått over noe av tapen. Ikke nok til å lage ferdig filmen, men det holder til å lage trailer!

 

Stabaek.no

 

Enjoy!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Spørges om jeg har råd til å henge med på det igjen =) Jeg betalte jungelturen i dag jeg, fikk enda en purring (uten gebyr) og da tenkte jeg det var greit. Aner ikke hvilke kvaler Norsk Tur kan ha hatt der nede, hvis cuparrangøren hadde så mye stress. Kan jo være de slet en del de og.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spørges om jeg har råd til å henge med på det igjen =) Jeg betalte jungelturen i dag jeg, fikk enda en purring (uten gebyr) og da tenkte jeg det var greit. Aner ikke hvilke kvaler Norsk Tur kan ha hatt der nede, hvis cuparrangøren hadde så mye stress. Kan jo være de slet en del de og.

 

Blir det ny tur til en annen verdensdel regner jeg med at de fleste ordner turen på egenhånd, vi sparer en del tusen på det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I hvertfall hvis Norsk Tur er arrangør. Er jo forsåvidt fint om de som drar samkjører reisen litt. Litt kjipt hvis vi bor på 15 forskjellige hoteller.

 

Mexico er vel et greit alternativ. Ellers er vel en del land i Asia aktuelle. Er jo dit en del store klubber drar for å markedsføre seg :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I hvertfall hvis Norsk Tur er arrangør. Er jo forsåvidt fint om de som drar samkjører reisen litt. Litt kjipt hvis vi bor på 15 forskjellige hoteller.

 

Mexico er vel et greit alternativ. Ellers er vel en del land i Asia aktuelle. Er jo dit en del store klubber drar for å markedsføre seg :)

 

Hadde foretrukket Asia :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk til Brasil
×
×
  • Opprett ny...