Gå til innhold

Stabæk til Brasil


sexxes
 Del

Anbefalte innlegg


Klart vi visste det, vi sonderte jo terrenget første dagen. Men det er allikevel kult å gå rundt jenter som er på høyde med de aller beste norske, og føle seg som en million dollar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Blir det publisert noen bilder fra denne turen, eller skal dere bare bruke $-forumet til å snakke om interne ting som alle oss andre ikke skjønner en dritt av?

 

Det blir vel lagt ut bilder om litt på tourtheforce. Noen må nok sensureres før publisering.

 

 

Til alle som var i Brasil: Send alle bildene deres på mail til Jannicke på jannicke@dinamo.no

 

 

Jeg var veldig uheldig og klarte og slette alle bildene på minnekortet dagen før hjemreise...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Du vet at sånne ting kan opprettes? Men du vil vel kanskje unngå at bildene ser dagens lys...?

 

 

Minnekortet ble feilaktig formatert, så selv ikke IBAS tror jeg kan redde bildene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Du vet at sånne ting kan opprettes? Men du vil vel kanskje unngå at bildene ser dagens lys...?

 

 

Minnekortet ble feilaktig formatert, så selv ikke IBAS tror jeg kan redde bildene.

Det kan de helt sikkert. Ikke bruk det (du risikerer å overskrive det som er der), men sjekk denne linken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir det publisert noen bilder fra denne turen, eller skal dere bare bruke $$-forumet til å snakke om interne ting som alle oss andre ikke skjønner en dritt av?

 

Hva er det du ikke skjønner?

 

Jeg lurer på hvor mange av de som reiste ned med mottoet i Pokemon, "You gotta catch them all" og kom hjem med kjønnsykdommer vi andre aldri har hørt om..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir det publisert noen bilder fra denne turen, eller skal dere bare bruke $$-forumet til å snakke om interne ting som alle oss andre ikke skjønner en dritt av?

 

Hva er det du ikke skjønner?

 

Jeg lurer på hvor mange av de som reiste ned med mottoet i Pokemon, "You gotta catch them all" og kom hjem med kjønnsykdommer vi andre aldri har hørt om..

 

Hva jeg ikke skjønner? Jeg spurte etter noen bilder fra all moroa vi andre får bruddstykker av?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det kommer en haug med bilder, og snart skal jeg ha klar en DVD og en HD-DVD fra hele turen sett fra supporternes øyne.

Takk for bra reisebrev.

 

Slenger meg på den. Takk for meget gode reisebrev, Posse. Tipptopp underholdning! Karakter: 6- Forbedringspotensiale; bedre skildringer av bejbsa 8)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var et par av de reisende som ville presisere noe, og det var at ikke alle var på fylla hele tiden. Ja, faktisk var det en som ikke rørte alkohol overhodet!

 

Bejbsa regner jeg med at noen bilder som kommer vil være beskrivelse nok, eller mulig at det vil bli sensurert en del her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forbedringspotensiale; bedre skildringer av bejbsa 8)

 

Jentene var i all hovedsak horer, men ikke horer slik vi kjenner dem herfra. De var ordentlige jenter som jobbet og gikk på skolen, og som slett ikke ble sure om vi sa vi ikke ville betale for slikt. Tvert imot var jentene der blant våre beste lokale venner, da de snakket godt engelsk. Jeg har ihvertfall ingenting imot at en fin jente flørter med meg så lenge jeg har en jente hjemme, og uansett ikke betaler for tjenester. Det er rett og slett bare gøy! Og de kunne danse alle sammen, et tett dansegulv med jente/gutt-ratio på 20/1 ble veldig gledelig. Anbefales absolutt om du har ryggrad til å si nei takk, selv etter mye drikke. Den største moroa er den du får som freeloader.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forbedringspotensiale; bedre skildringer av bejbsa 8)

 

Jentene var i all hovedsak horer, men ikke horer slik vi kjenner dem herfra. De var ordentlige jenter som jobbet og gikk på skolen, og som slett ikke ble sure om vi sa vi ikke ville betale for slikt.

 

Hvis du ser på horer som ordentlige jenter er jeg en anelse bekymret for hvordan denne Maria er.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er mer bekymret for hvilket lag hun holder med.

 

..Og som sagt, i motsetning til horene her. Jeg setter ihvertfall ikke hallikstyrte nigerianere som kommer i containere, følger etter deg på gata, og river av deg brillene om du sier nei i samme bås som de jeg møtte der nede.

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er mer bekymret for hvilket lag hun holder med.

 

..Og som sagt, i motsetning til horene her. Jeg setter ihvertfall ikke hallikstyrte nigerianere som kommer i containere, følger etter deg på gata, og river av deg brillene om du sier nei i samme bås som de jeg møtte der nede.

 

Alltid deilig å være 1 til 20 med de jentene da! Problemet er bare at man har et par briller.

 

Edit: til de av dere som vurderer en tur ned i sentrum etter å ha lest det ovenstående: kjøp en bærepose med ferdigbriller.

Endret av Potter
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har på vegne av Stabæk Support motatt skryt fra Einar Schultz om hvilken fantastisk gjeng det var som var i Brasil. Dere imponerte med engasjement og positivitet, ga et kjempebra inntrykk til alle og gjorde Stabæk stolte. Ryktene sier dere overgikk Botafoga!

 

Flott, gratulerer og takk :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har på vegne av Stabæk Support motatt skryt fra Einar Schultz om hvilken fantastisk gjeng det var som var i Brasil. Dere imponerte med engasjement og positivitet, ga et kjempebra inntrykk til alle og gjorde Stabæk stolte. Ryktene sier dere overgikk Botafoga!

 

Flott, gratulerer og takk :)

 

Sånn går det med ølservering på tribunen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg mangler èn kvittering fra turen. Da jeg la ut for maten på hotellrestauranten i Lisboa. Kan noen huske for mye vi spiste og drakk for den kvelden? Send meg en PM. Husker ikke alle som var med å spise, men vi var vel fem, seks eller syv folk. Det var ikke akkurat ett ubetydelig beløp som ble trukket fra kortet mitt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg lånte penger av deg til middagen, og gav deg 30 euro pluss to pils for de siste slantene. Noe som førte til at jeg måtte ut igjen og ta ut 50 euro til. Men det husker jo alle!

 

For reference purposes:

 

n516505807_568344_9313.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Neh, var den tom? Fy flate, sleipe mennesker! Jeg fikk både mine, Håkon's og en eller annen berte's bilder, for prisen av én cd. Du skulle sjekka den på nettcaféen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi fikk regning av Norsk Tur i dag, på 650kr for jungelturen. Vi meldte oss på i god tro om at vi skulle oppleve ordentlig jungel og mystiske dyr, men turen ble en rask jeep-kjøretur på asfaltert vei gjennom en nasjonalpark og en stopp ved en "foss". Så bar det til en resturant hvor vi fikk den kjente all-you-can-eat-menyen. Jeg spurte guiden om hva det ville koste for "den andre gruppa på hotellet som ville ta akkurat samme tur som oss" og etter en telefon til sjefen hans sa han 45 dollar per pers.

 

Norsk Tur har skuffa veldig, så denne regningen skal se langt etter nettbanken min!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk til Brasil
×
×
  • Opprett ny...