Gå til innhold

Bodø/Glimt - Stabæk


Slum
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 212
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Denne kampen burde vel Iven få stå? Det blir en enkel match og da kan Iven få kamptrening syns jeg.

Ellers er det nok lurt å benke Alanzinho siden han ikke gidder å skrive ny kontrakt. Innpå med Bjørnar. Dessuten burde vel snart Daniel levere mål? Jeg kunne tenke meg å begynne med Jan Tømmernes på topp, og heller sette innpå Daniel i andre omgang. Kanskje han blir motivert til å gi litt mer?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg= JJ:

 

JK

 

JIH - MMS - PS - TS (BH?)

 

CK - AA - JA - SAT (evt bytte plass på SAT og JA)

 

VPG - DN

 

Somen i form er soleklart vår beste spiller. JA+AA var meget bra mot fugla som brukta all energi på å pakke inn VPG (men der dukka JA opp, gitt!)

 

Tom var ikke helt 100 mo LSK (unødig straffe+en grov miss til) men er et tryggere valg defensivt enn BH kanskje?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bitter talk?

 

Jeg gidder ikke høre at jeg støtter Alan og blablabla, JA han er grådig, men hvorfor skal vi ikke bruke han mens vi har han? Han er ikke vår beste spiller, men han er den beste venstrekanten vår.

Hvertfall så lenge Johan må inn sentralt, vet ikke hvordan han er på venstrekanten

Lenke til innlegg
Del på andre sider


???

 

Johan Andersson ER venstrekant i følge @ringo. Kampen mot LSK var intet mindre enn enorm av JA. Alan er en god venstrekant offensivt, javisst. Somen og det jeg har sett av Johan (i de to kampen han har spilt - i begge var han soleklart bedre enn Alan) holder jeg for å være berde enn Alan. Den som evt ryker til fordel for Alan må i så fall være Keller. Mot Molde var CK den eneste som fungerte skikkelig på midtbanen. Kampen mot LSK var ikke i toppklasse fra verken Alan eller Keller. Jeg holder likevel Keller for et bedre valg enn Alan på høyrekant, om enn noe i tvil. Kanskje bytte halvveis, litt avhengig av kamputvikling? Keller har et høyt lavestenivå. Det har ikke Alan.

 

Glimt borte er ingen walkover, så det er sagt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja jeg så også at han er venstrekant, men forklarte meg litt dårlig her. Somen i toppform, er vår beste spiller i midtbaneleddet. Men jeg tror dessverre ikke han er god nok enda(Dette vet selvsagt JJ bedre enn meg) og jeg har sett et par treninger denne uken og han har ikke imponert meg VELDIG, men riktignok stigende kurve.

 

Men skulle han være tilbake så er jeg enig, da kan vi likesågodt prøve å sette inn Andersson på venstre, om ikke annet for å gjøre laget forberedt på en annen venstrekant...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Optimister foran Stabæk-kampen

 

- Vi må tørre å angripe mot Stabæk, og vi må komponere et lag som er i stand til å skape trøbbel for dem. Skal vi forsvare oss i nitti minutter blir vi overkjørt, mener Ingebrigtsen.

Kan se ut som Glimt satser på å ta tak i kampen fra starten av.

Godt nytt for oss!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Optimister foran Stabæk-kampen

 

- Vi må tørre å angripe mot Stabæk, og vi må komponere et lag som er i stand til å skape trøbbel for dem. Skal vi forsvare oss i nitti minutter blir vi overkjørt, mener Ingebrigtsen.

Kan se ut som Glimt satser på å ta tak i kampen fra starten av.

Godt nytt for oss!

 

Hepp,

 

Statistikken vår på Aspmyra er forferdelig... Jeg frykter at vi kan gå på en smekk denne gangen også dersom vi ikke er helt skjerpet... Når det gjelder laget blir jeg overrasket om det blir gjort noen endringer med mindre det oppstår skader eller Andersson ikke blir spilleklar på grunn av forkjølelsen.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Statistikken vår på Aspmyra er forferdelig... Jeg frykter at vi kan gå på en smekk denne gangen også dersom vi ikke er helt skjerpet... Når det gjelder laget blir jeg overrasket om det blir gjort noen endringer med mindre det oppstår skader eller Andersson ikke blir spilleklar på grunn av forkjølelsen.

 

@ringo

 

Når kom kunstgresset til Aspmyra? Kan vår gode kunstgress statistikk hjelpe oss her ? ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg= JJ:

 

JK

 

JIH - MMS - PS - TS (BH?)

 

CK - AA - JA - SAT (evt bytte plass på SAT og JA)

 

VPG - DN

 

Somen i form er soleklart vår beste spiller. JA+AA var meget bra mot fugla som brukta all energi på å pakke inn VPG (men der dukka JA opp, gitt!)

 

Tom var ikke helt 100 mo LSK (unødig straffe+en grov miss til) men er et tryggere valg defensivt enn BH kanskje?

 

Du mener seriøst at Alan skal ut av laget etter kampen sist mot LSK?

Han stod bak 2 av 4 mål , snakk om å miste gangsynet!

 

Det er surt at han antagelig ikke forlenger med Stabæk, men det får da være måte på usakligheter.

 

Alan er brilljant og skal selvsagt spille, og jeg vedder på at JJ er enig i det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg= JJ:

 

JK

 

JIH - MMS - PS - TS (BH?)

 

CK - AA - JA - SAT (evt bytte plass på SAT og JA)

 

VPG - DN

 

Somen i form er soleklart vår beste spiller. JA+AA var meget bra mot fugla som brukta all energi på å pakke inn VPG (men der dukka JA opp, gitt!)

 

Tom var ikke helt 100 mo LSK (unødig straffe+en grov miss til) men er et tryggere valg defensivt enn BH kanskje?

 

Du mener seriøst at Alan skal ut av laget etter kampen sist mot LSK?

Han stod bak 2 av 4 mål , snakk om å miste gangsynet!

 

Det er surt at han antagelig ikke forlenger med Stabæk, men det får da være måte på usakligheter.

 

Alan er brilljant og skal selvsagt spille, og jeg vedder på at JJ er enig i det.

 

Alzheimer ville droppet Alan til fordel for Tommy Steneresen, så det skal vi ikke ta for tungt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg= JJ:

 

JK

 

JIH - MMS - PS - TS (BH?)

 

CK - AA - JA - SAT (evt bytte plass på SAT og JA)

 

VPG - DN

 

Somen i form er soleklart vår beste spiller. JA+AA var meget bra mot fugla som brukta all energi på å pakke inn VPG (men der dukka JA opp, gitt!)

 

Tom var ikke helt 100 mo LSK (unødig straffe+en grov miss til) men er et tryggere valg defensivt enn BH kanskje?

 

Du mener seriøst at Alan skal ut av laget etter kampen sist mot LSK?

Han stod bak 2 av 4 mål , snakk om å miste gangsynet!

 

Det er surt at han antagelig ikke forlenger med Stabæk, men det får da være måte på usakligheter.

 

Alan er brilljant og skal selvsagt spille, og jeg vedder på at JJ er enig i det.

 

 

 

Og det er jeg enig i også! Liker ikke at Alan gjør seg så mye verdt, men han spiller en bra kamp mot Lsk, så han fortjener plassen, "og jeg vedder på at JJ er enig i det". ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Statistikken vår på Aspmyra er forferdelig... Jeg frykter at vi kan gå på en smekk denne gangen også dersom vi ikke er helt skjerpet...

Sitter med samme følelsen selv, og det gjør jeg vel stort sett hver gang vi skal møte Bodø/Glimt. Det er et eller annet med det laget... Kanskje det at de har hatt tradisjon for å være et rivende godt kontringslag, mens vi muligens har hatt litt tradisjon for å være for slurvete i omstillingsfasen samtidig som spillestilen har vært av den typen som fort straffes av sterke kontringslag når finspillet på en dårlig dag går mer over i nonchalante tversoverpasninger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I fjor spilte Stabæk tre kamper på kunstgress i eliteserien. Det endte med tre seirer og 10-2 i målforskjell.

Med statistikk kan man bevise (nesten) alt man vil. Jeg er overbevist om at det blir seier på søndag :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Denne kampen burde vel Iven få stå? Det blir en enkel match og da kan Iven få kamptrening syns jeg.

Ellers er det nok lurt å benke Alanzinho siden han ikke gidder å skrive ny kontrakt. Innpå med Bjørnar. Dessuten burde vel snart Daniel levere mål? Jeg kunne tenke meg å begynne med Jan Tømmernes på topp, og heller sette innpå Daniel i andre omgang. Kanskje han blir motivert til å gi litt mer?

Iven burde få sjansen, beklager Jon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det blir en enkel match og da kan Iven få kamptrening syns jeg. (...)

Dessuten burde vel snart Daniel levere mål? Jeg kunne tenke meg å begynne med Jan Tømmernes på topp, og heller sette innpå Daniel i andre omgang. Kanskje han blir motivert til å gi litt mer?

 

Det er vel en dum holdning man har brent seg på før..

 

Hva Daniel gjelder, så var han jo ikke direkte dårlig mot LSK. Mener for eksempel å huske to finfine assists og flere gode løp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det blir en enkel match og da kan Iven få kamptrening syns jeg. (...)

Dessuten burde vel snart Daniel levere mål? Jeg kunne tenke meg å begynne med Jan Tømmernes på topp, og heller sette innpå Daniel i andre omgang. Kanskje han blir motivert til å gi litt mer?

 

Det er vel en dum holdning man har brent seg på før..

 

Hva Daniel gjelder, så var han jo ikke direkte dårlig mot LSK. Mener for eksempel å huske to finfine assists og flere gode løp.

Hey! Karate-Somen! :)

Håper Ninja-Alan dukker opp igjen, også. Herllig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


noen flere som skal ta 12.30 flyet med norwegian lørdag?

 

Jips.  Fru Albert og meg.

 

Og Kenneth. Han har overtatt min billett.

 

 

Vi er på plass på bodø hotell rom 31. bare å ta kontakt når dere ankommer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Denne kampen burde vel Iven få stå? Det blir en enkel match og da kan Iven få kamptrening syns jeg.

Ellers er det nok lurt å benke Alanzinho siden han ikke gidder å skrive ny kontrakt. Innpå med Bjørnar. Dessuten burde vel snart Daniel levere mål? Jeg kunne tenke meg å begynne med Jan Tømmernes på topp, og heller sette innpå Daniel i andre omgang. Kanskje han blir motivert til å gi litt mer?

 

Gidder du å hilse ninja-alan fra meg?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk har på de 2 første kampene 13-13 i målsjanser og 4-2 i målforskjell. Dette gir en sjanseuttelling på 31%, og 15% av motstanderens avslutninger blir til mål.

B/G har på de 2 første kampene også 13-13 i målsjanser, og en målforskjell på 3-3. Dette gir en uttelling både forover og bakover på 23%

Basert på gjennomsnittet kan vi forvente oss 6-7 målsjanser til begge lagene. Stabæk har litt bedre uttelling og er noe vanskligere å score på.

Jeg velger å tolke denne statistikken dithen at det blir enten U eller B (H virker ganske urealistisk), og ser at tallene så vidt bikker tipset over i Stabæk sin favør.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er en av de verste kampene. Stabær er i dytten, Stabæk kan befeste seg som topplag med seier, Stabæk er favoritter... Vi pleier å drite oss ut i disse kampene. Faen som jeg håper jeg tar feil. Får håper det er så tidlig at gutta ikke tenker tabell og plassering ennå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når kom kunstgresset til Aspmyra?
Sommeren 06

kan melde at solen skinner og det er bortimot vindstille så alt skal ligge tilrette for en flott kamp i dag.

 

Vindstille i Bodø?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Bodø/Glimt - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...