Gå til innhold

Molde - Stabæk


Jan Fredrik
 Del

Anbefalte innlegg


Faen så irriterende trommene er.. Buekorpsene her blir jo barnemat i forhold.

 

Herregud. For det første minner det om kanarifansen, for det andre høres det jaggu ut som om de synger "LILLESTRØM; LILLESTRØM,..." Greit nok at det kanskje ikke er de skarpeste knivene som blir boende i molde, men.......

Endret av kuk
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 300
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Dette var ikke godt nok, men tippeligaen blir så jevn i år at man skal faktisk være fornøyd med ett poeng på en dårlig dag. Det positive er at man har mye å gå på her, og vil nå være hevngjerrige mot vanskeligere kamper som f.eks mot lillestrøm neste uke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Svakt.. Hvorfor skal Alan alltid drible når han har ballen midt på banen, med 3 motspillere foran/rundt seg? Fortsetter han sånn tror jeg vi kan være trygge på at han ikke forsvinner noe sted..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så lenge gutta vinne hjemmekampene og tar med seg et poeng på bortebane, er vi oppe i 52p, så med Stabæk sin tidligere statistikk i serieåpningen er jeg fornøyd med 0-0. JJ er også fornøyd.

Når det er sagt, har jeg alltid ment at nyopprykkede lag helst skal unngås de første rundene, er glad kampen gikk i Molde, og at det ikke ble U på hjemmebane.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg sender herved over en kasse med "5-56 Rustløser" som benyttes før LSK kampen. Dette var rimelig begredlig.

 

Forøvrig tror jeg de Dioufene kan herje med rimelig mange lag. De skyter jo fra alle mulige og umulige vinkler.

 

For vår egen del synes jeg midten var generelt svak og gunnarson har litt å gå på i forhold til hastighet på vendingene.

 

Ett pluss i margen for at LSK kun klarte uavgjort på hjemmebane og således ikke har spilt på seg altfor mye selvtillit.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jaja, elendig match. Pontus var konge, og forsvaret generelt + Jon spilte godt. Resten var langt under pari, og dermed skal man vel være brukbart fornøyd med 1 poeng.

 

Edit: Tror forresten Molde kan stjele poeng fra mange i år. De vakke så verst.

Endret av dagger
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jon, forsvar, keller og tildels Annan var bra i dag. Daniel fikk lite å jobbe med. Alan var mildt sagt elendig, Somen og Veigar variable. Johan anonym og Bjørnar fikk alt for lite tid.

 

Dagens beste må ha vært $$, de hørte vi mye til på TV!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke så rart om gutta var litt rustne. JJ tok litt selvkritikk for å sende Somen utpå i dag. Vi hadde en sentral midtbane som ikke har blitt drillet i vesentlig grad. Annan, Veigar og JIH borte i uken på landslagsoppdrag, mens Somen har nylig kommet tilbake fra skade.

Som tidligere sagt, greit resultat, men nå bør(må?) de vinne hjemme mot LSK

Lenke til innlegg
Del på andre sider


bra det er lukket arena, så ikke magne hoseth hadde flydd veggimellom innpå der...

herregud...

 

synes Molde overasket positivt med mye bra ferdighetspillere og hjertet langt utenpå drakten..

guttene våre derimot.......................

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På Lillestrømkampen neste uke vil jeg vi skal bue ut Arild Sundgot konstant! Hver gang han har ballen buer vi og vifter med hendene (som han i cupen).

Ellers synes jeg det hadde vært gøy vis hele $$ danset fugledansen.. ( Alle kan den?)

 

Om kampen idag synes jeg forsvaret og Jon spilte bra. Jeg savnet Tom og Henning!

Midtbanen var skuffende. Til tider så vi gode løp, men ballene gikk rett i beina på moldespillere.

Alan varierte aldri spillet sitt, konstante løp mot midten.

Vi kan ikke skryte av dommere heller, men det er ikke det vi taper på.

Mye og ta tak i og ikke altfor leit å få med seg 1 poeng herfra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Rusten start, som vanlig. Og hva skjer med de utrolig stygge bortedraktene???

Angående draktene så syntes jeg de ser langt bedre ut enn fryktet, derimot så har jeg problemer med de stygge shortsene som overhode ikke matcher drakta.

 

 

Enig og uening - riktig nyderlig var disse draktene

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På Lillestrømkampen neste uke vil jeg vi skal bue ut Arild Sundgot konstant! Hver gang han har ballen buer vi og vifter med hendene (som han i cupen).

Ellers synes jeg det hadde vært gøy vis hele $$ danset fugledansen.. ( Alle kan den?)

 

Om kampen idag synes jeg forsvaret og Jon spilte bra. Jeg savnet Tom og Henning!

Midtbanen var skuffende. Til tider så vi gode løp, men ballene gikk rett i beina på moldespillere.

Alan varierte aldri spillet sitt, konstante løp mot midten.

Vi kan ikke skryte av dommere heller, men det er ikke det vi taper på.

Mye og ta tak i og ikke altfor leit å få med seg 1 poeng herfra.

 

Enig

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Draktene var stilige. Ellers var det mye positivt på en ganske grå dag.

Morten gjorde en kanonjobb, var tidlig ute og leste spillet meget bra. Han har tatt enda et steg opp fra i fjor.

Pontus var en klippe og selv om vi ikke vant alt for mye dueller fremover, blir det slett ikke riktig å si at vi ikke har duellspillere.

Høiland vist fin ro bakover, og videre oppover på høyresiden var Keller dagens beste offansivt. Han spilte med mye større selvtillit en tidligere.

Somen gjorde mange feil, men det var feil vi kan skrive av på skaden, ingenting som er bekymringsverdig for resten av sesongen. De gangene han sendte ballen fra seg før duellene viste han god pasningsteft som jeg tror vi kan få nytte av i år.

Veigar fikk ikke nok baller og skal ikke ta så mye av skylden for at han ikke produserte så mye i dag.

Det lyste ut av øynene til Jon! Om vi så ikke bruker Iven i en eneste kamp, har han fremdeles styrket oss betraktelig i år.

Alan var litt skvetten, men jeg tror han vil klare å fokusere igjen så fort han skriver under ny kontrakt.

Annan var tidvis meget sikker og god og skal bli meget verdifull når han får spilt mer sammen med gutta.

 

Det var samspillet som ikke helt fungerte i dag. I første omgang gikk alt gjennom Somen, og vel... I andre omgang så gutta litt rådville ut og Annan var ikke helt klar til å ta over ankerrollen, men det er ikke så rart. Alt i alt har ikke denne kampen svakket min tro på Stabæk i år, selv om vi ligger to poeng bak skjema.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jaja, elendig match. Pontus var konge, og forsvaret generelt + Jon spilte godt. Resten var langt under pari, og dermed skal man vel være brukbart fornøyd med 1 poeng.

 

Edit: Tror forresten Molde kan stjele poeng fra mange i år. De vakke så verst.

 

Hepp,

 

Nja jeg vet ikke med Molde jeg ass... De var riktig nok bedre enn oss, men man satt ikke akkurat med hjertet i halsen når de angrep. Det gikk rimlig tregt i overgangene, og straks de var innenfor skuddhold så fyrte de løs på lykke og fromme... Skuffet at vi ikke klarer å straffe MFK til tross for en dårlig dag på jobben. Vi var tross alt nærmest et mål når Alan snek seg rundt stopperen deres i 2. omgang. Men, men et poeng forran skjema fra i fjor...

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk er et lag som gjerne trenger litt tid på å kjøres igang maskineriet. Det som manglet i dag var jo rett og slett nøyaktigheten i pasningsspillet, og det kommer jo over tid. Vi gjorde en god jobb defensivt, forholdsvis dårlig offensivt (Bortsett fra Daniels skudd-i-steget), men det viser nøyaktig hva vi må jobbe på. Sånn sett, så kan denne kampen gi oss mye positivt i det lange løp=)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jaja. hva skal man si. total mangel på samspill og innsatsvilje. skuffende. Enig med @ringo, Molde var ikke skremmende, det var det Stabæks tafatthet som var. Forstår ikke hvorfor gutta ikke kan brette opp armene og kjempe like hardt som Molde. Tydelig at JJ ikke klarer å få opp pulsen på laget i pausen. Merkelig at han da ikke setter inn en sulten og offervillig Tømmernes. Også merkelig at han tar av Alan som faktisk klarer å skape noe fra tid til annen.

 

Flexi. Var det du som lånte meg skjerfet på Tempest? :)

Sees på Nadderud til uka.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Latterlig dårlig match av gutta i dag...defensivt er vi forholdsvis trygge, men mangler kanskje litt fart..

Synes Janne kunne satt på en sulten Tømmermann det siste kvarteret, vi manglet alt av bevegelse og da er det ikke lett å få noe å jobbe med heller...

 

Ang. drakten synes jeg det så ut som en litt spicy dommerdrakt med sykt stygge telenor logoer på. Skjønner ikke hvorfor de ikke kan legge disse inn i drakten i stede for noe som ser ut som klistremerker..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Somen og Veigar variable.
Du fikk ikke sett kampen?

De glimtet til nå og da, men var selvfølgelig langt under pari.

 

...

Også merkelig at han tar av Alan som faktisk klarer å skape noe fra tid til annen.

...

Han hadde noen få gode involveringer, men stort sett driblet han bare bort ballen med en gang. Jeg synes det var rart han ikke ble byttet ut i løpet av første omgang, Bjørnar er klart bedre enn hva Alan i sum presterte i dag, men Alan trenger kanskje å spille seg i serieform han også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Buhu, jeg får ikke sett kampen. ingen steder i bodø som viser den.

 

Du får trøste deg med at du har "hjemmekamp" neste helg da. Ellers er vel TV2 Sumo et alternativ?

 

Lite penger å rutte med i militæret gitt. Men har kort vei til bortekampen mot Bodø/Glimt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes baneforholdene må ta noe av skylden for presisjonen på pasningene idag. Banen var ujevn og ballen spratt mye, noe som førte til en del dårlige førstetouch. Dette førte til at vi slo mere langt enn vi pleier. Synes også flere av gutta virket litt "giddalause" utpå der. Svnet mere bevegelse rundt han som hadde ballen. Savnet av Henning var også merkbart. Ingen som løper så mye som Henning iløpet av en kamp.

Syne Jon og forsvaret får godkjent. Det samme får også Daniel og Veigard. De glimter til, men får ikke nok hjelp av midtbanen. Janne må bruke denne uken godt for å drille midtbanen til nest match. Haåper også Alanzinho signerer til uken, så vi også kan få ro rundt dette. Tror det vil være en lettelse for Alan også å få saken ut av verden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir så jævlig forbanna av å se på Alan av og til! Istede for å spille ballen til en åpen nannskog som går på et av sine berømte løp, bestemmer han seg for å drible et par stk ekstra! Faen er poenget med det? Bare for å vise seg frem?!

Somen var helt klart ikke i form, Men regner med at det skyldes skaden, kommer seg vel.

Syns Morten var vår beste idag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Molde - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...