Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Ser gjerne Sammy i blaatt til neste år! Vi har tidvis sett hva han er god for. Men han er etter min mening en utpreget humørspiller og negativiteten som preget oss i 2004 gjorde det vanskelig for han å blomstre. Økt optimisme og ny giv i 2005 vil kunne medføre at han presterer på et jevnt, høyt nivå. Og dersom prisen er riktig; why not?

 

Djurgården har allerede kjøpt inn en ny spiss og har fortsatt minst 3 i kikkerten. Hvorfor ikke ta med Daniel Sjölund i tillegg. Kanskje vi får kvantumsrabatt ;-)

Endret av Thomas
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Frode Olsen kommer...

 

Om enn bare en liten snartur 10. april.

 

Dette er vel strengt tatt en ræva nyhet for oss. Etter at han forlot oss har vi vel ikke tatt et eneste poeng når han har vært med for motstanderne. Men alt er til for å brytes...

21958[/snapback]

 

Vi får arrangere en treningskamp mot Klepp, så kanskje vi klarer å bryte statistikken.....!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Som vi har vært inne på i en annen tråd var/er Gudbrand Ensrud på prøvespill.

21005[/snapback]

 

Loe sa i gårsdagens papirutgave av stikka at Ensrud nå neppe var aktuell. Det er primært ikke forsvarsspillere man er på jakt etter.

21989[/snapback]

 

Det tyder vel på at vi får beholde alle våre forsvarsspillere, og da er det ikke i forsvar vi har de største behovene for forsterkninger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Som vi har vært inne på i en annen tråd var/er Gudbrand Ensrud på prøvespill.

21005[/snapback]

 

Loe sa i gårsdagens papirutgave av stikka at Ensrud nå neppe var aktuell. Det er primært ikke forsvarsspillere man er på jakt etter.

21989[/snapback]

 

Det tyder vel på at vi får beholde alle våre forsvarsspillere, og da er det ikke i forsvar vi har de største behovene for forsterkninger.

21991[/snapback]

 

Hvis det er slik at vi får beholde alle våre forsvarspillere er det fantastisk! La oss håpe på det...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

I følge radio 102 er molde og Stabæk i konkurranse om å signere Vard Haugesunds franske angriper Mickael Antoine....

 

Paal Chr. Aalsaker skal også ha avslått et kontraktforslag fra Stabæk og valgt å gå til Notodden istede.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Paal Chr. Aalsaker skal også ha avslått et kontraktforslag fra Stabæk og valgt å gå til Notodden istede.

22010[/snapback]

 

Det forstår jeg godt! Han har sikkert hørt at de har egen brus festival..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I følge radio 102 er molde og Stabæk i konkurranse om å signere Vard Haugesunds franske angriper Mickael Antoine....

22010[/snapback]

Er det bra? ........og hva er radio 102?

 

 

Fant det:

http://www.radio102.no/radio102/web.nsf/Lo..................

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tja...

 

Jeg får ikke åpnet linken på jobb, alle radiostasjoner er sperret... Hva står det der egentlig...

 

Om spilleren er bra derimot er jeg slett ikke sikker på... Han er 22 år og jeg har funnet ut at han har vært innom/igjennom ihvertfall følgende klubber....

 

Vard Haugesund, Grimsby, Notts County, Sheff Wed, Rochdale, Kidderminster, Oldham, Brentford, Notts Forest, Preston....

 

Puttet 5 på 9 kamper for Vard i årets 1. div.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Listen over klubber behøver ikke bety annet enn at da han var ung så la klubben ned det alderslaget han gikk på så han måtte bytte så flyttet familien han måtte bytte igjen og så videre. Men det ar klart klubb følelse har jo ikke gutten, men hvem har vel det i disse dager? 22 år hørtes litt ungt ut. Vi har mange gode selv på den alderen. Og Vard rykket jo tross alt ned.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tja...

 

Jeg får ikke åpnet linken på jobb, alle radiostasjoner er sperret... Hva står det der egentlig...

@ringo

22015[/snapback]

 

Molde har kastet seg inn i jakten på Vards spiss Mickael Antoine. Stabæk meldte tidligere i uka sin interesse for franskmannen. Nå har også Molde meldt seg på, skriver Haugesunds Avis.

 

-Det er hyggelig at det er interesse for våre spillere, men han er ikke til salgs. Det sier Vard-formann, Olav Sæbø. Sæbø sier Vard forsøker å bygge opp et slagkraftig lag og at Mickael Antoine er under kontrakt med Vard og ikke til salgs.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tja...

 

Jeg får ikke åpnet linken på jobb, alle radiostasjoner er sperret... Hva står det der egentlig...

 

22015[/snapback]

 

Ikke så mye, egentlig:

 

Molde vil også ha Antoine

 

 

Molde har kastet seg inn i jakten på Vards spiss Mickael Antoine. Stabæk meldte tidligere i uka sin interesse for franskmannen. Nå har også Molde meldt seg på, skriver Haugesunds Avis.

 

-Det er hyggelig at det er interesse for våre spillere, men han er ikke til salgs. Det sier Vard-formann, Olav Sæbø. Sæbø sier Vard forsøker å bygge opp et slagkraftig lag og at Mickael Antoine er under kontrakt med Vard og ikke til salgs.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja-ja. Bra med nye navn. Men skal vi kjøpe ny spiss, bør vi vel kjøpe en som har levert før? Enten i Eliteserien eller i 1. div.

 

Jeg føler at vi ikke skal eksperimentere for mye med spisser neste sesong (allah Markus).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva er det som får en normal mann til å flytte til Notodden? Mulig han har forvekslet det hele med Nesodden. Skulle likt å se ansiktet på fyren når han ankommer industribyen som har flere sosialkontor enn fabrikker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja-ja. Bra med nye navn. Men skal vi kjøpe ny spiss, bør vi vel kjøpe en som har levert før? Enten i Eliteserien eller i 1. div.

 

Jeg føler at vi ikke skal eksperimentere for mye med spisser neste sesong (allah Markus).

22021[/snapback]

 

Er enig i dette (selv om jeg selv har lansert noen unge alternativer..). Vi trenger noen som har vært ute en høststorm før og som vi vet presterer på et jevnt, høyt nivå. Dersom vi skal satse på direkte opprykk bør vi ikke ta for mange sjanser m.h.t. spillere som har potensial men foreløpig ikke presterer slik vi har behov for.

Endret av Thomas
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han er 22 år og jeg har funnet ut at han har vært innom/igjennom ihvertfall følgende klubber....

 

Vard Haugesund, Grimsby, Notts County, Sheff Wed, Rochdale, Kidderminster, Oldham, Brentford, Notts Forest, Preston....

22015[/snapback]

22 år, fransk, 10 klubber (hvorav 9 i England), 2 røde og 5 mål på 9 kamper i Norge?? Høres ut som en kjip fransk utgave av Alan Smith med Petter Belsviks klubblojalitet. Bortsett fra at han må ha begynt sin proffkarriere i en alder av 9 år. Eller så er han rett og slett en så stor kødd at ingen orker trynet hans i mer enn to måneder. Foreslår å droppe Marie Antoinette til fordel for en vi vet leverer og som ikke sitter utestengt 3/4 av sesongen. Og forsvinner etter halve....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Siden jeg er Nottingham Forest fan så veit jeg hvem han, men kan ikke si noe om hvordan han har gjort det i de 8 andre klubbene. I Nottingham Forest fikk han aldri sjansen på A-laget, men scorte en god del mål på reservelaget, han er rimelig kjapp, men er en spiller vi ikke trenger....en humørspiller

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...