Jump to content

Recommended Posts

• Replies 33.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Min sønn Herman Geelmuyden har idag inngått proffkontrakt med klubben i sitt Blaa hjerte.   Så stolt!   Stor dag for hele familien! ?

Det er mye man gjerne skulle delt med den utsøkte forsamlingen Stabæk Support, men Inge André er streng mot meg og sier at jeg er løsmunnet. Jeg har likevel fått lov fra Mr Olsen til å gi en oppdateri

Nå skal ikke jeg romantisere så alt for mye. Men, er det ikke dette som er kult med Stabæk? Spillere som har vært i klubben og gjort det bra, prøver seg i utlandet uten helt å lykkes og som blir invit

Posted Images

6 timer siden skrev blaasoldat:

Var ikke planen å sende Fitim til Tromsø, fortsatt åpent for å hente spillere uten kontrakt. Vanskelig da lønnsnivået i Norge vs Europa er stort og spillere sitter på gjerdet selv om de synes det høres interessant ut. Vanskelig med prøvespill for å sjekke fysisk form grunnet karanteneregler. 

26 minutter siden skrev yiddo:

Var ikke planen å sende Fitim til Tromsø, fortsatt åpent for å hente spillere uten kontrakt. Vanskelig da lønnsnivået i Norge vs Europa er stort og spillere sitter på gjerdet selv om de synes det høres interessant ut. Vanskelig med prøvespill for å sjekke fysisk form grunnet karanteneregler. 

Fitim skulle aldri vært sendt bort før erstatter var klar

Men Maatsen virket god i går. 

Absolutt! Stefan Strandberg hadde heller ikke vært dumt. Er redd vi blir litt vel tynne baki der etterhvert når Yaw skal kjenne på en strekk hver bidige kamp. Og Mats Solheim er jo i en alder som også fort betyr at det tunge kampprogrammet vil slite på han etterhvert. 

Med mindre Fardal Opseth har tatt store steg på benken i Tyrkia og Australia, så føler jeg ikke han er noe steg opp fra Oliver og det lille jeg har sett av Maatsen. Glimt-supporterne jeg kjenner var veldig lite imponert over nivået han viste i Eliteserien, til tross for at han scoret 10 mål. De samme mener nå at Junker er absolutt toppklasse. Han kan eventuelt tilby litt høyde og en større trussel på innlegg der framme, men jeg håper egentlig vi titter andre steder. 

2 minutter siden skrev Petter:

Kanskje hentet inn nå fordi Maatsen ble skadet?

Åpenbart, men vi måtte vente før Maatsen ble karantenefri og enda lenger før han ville kommet i skikkelig kampform, men Botheim kunne bidratt langt tidligere... Kan jo hende RBK ville se an litt også selvfølgelig

På 22.6.2020 den 21.31 skrev Ace:

Det beste med at Daniel Braaten har gitt seg er at man slipper å lese Daniel Braathen. Trodde jeg.

Herlig fokus her, Braaten har vært god i Skeid i sommer.

30 minutter siden skrev arni:

Braaten har vært god i Skeid i sommer

Du trekker opp et én mnd gammelt innlegg i tråden om nye spillere for å si dette?

Skeid er vel heller ikke i gang med kamper, så innholdet er jo også helt på trynet.

6 minutter siden skrev nichb:

Får å ta plassen til  Eddie eller Normann Hansen på kant? nei takk.....

Tror nok både Olli og Normann hadde tålt den konkurransen, og det hadde selvfølgelig styrket stallen HVIS vi hadde hatt råd til å låne han ut sesongen.