Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Hepp,

 

Da må vi ihvertfall gå etter bedre spillere en Michael Antoine-Curier og Paal Chr. Alsaker. Akkurat det med Alsaker fatter jeg ikke! Han er en liten og lett spiller som kan trikse 100, slå brukbare frispark og legge pasninger, men er liten og lett.... Det høres akkurat ut som resten av spillerne våre! Nei vi trenger en fyr med stål i ben og armer og dødsforakt i duellene!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Da må vi ihvertfall gå etter bedre spillere en Michael Antoine-Curier og Paal Chr. Alsaker. Akkurat det med Alsaker fatter jeg ikke! Han er en liten og lett spiller som kan trikse 100, slå brukbare frispark og legge pasninger, men er liten og lett.... Det høres akkurat ut som resten av spillerne våre! Nei vi trenger en fyr med stål i ben og armer og dødsforakt i duellene!

 

@ringo

22055[/snapback]

 

 

Vi trenger Flem!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Da må vi ihvertfall gå etter bedre spillere en Michael Antoine-Curier og Paal Chr. Alsaker. Akkurat det med Alsaker fatter jeg ikke! Han er en liten og lett spiller som kan trikse 100, slå brukbare frispark og legge pasninger, men er liten og lett.... Det høres akkurat ut som resten av spillerne våre! Nei vi trenger en fyr med stål i ben og armer og dødsforakt i duellene!

 

@ringo

22055[/snapback]

 

Kan ikke du, @ringo, ta en tlf til Aalbu og fortelle han hva vi trenger! Tror jeg snakker for de fleste her på forumet når jeg hevder at du har vist større innsikt i hva Stabæk trenger, enn flere av de som hever lønn for jobben.

 

Vil helst ikke ha en gjentagelse av dette sitatet, som en begrunnelse for at vi ikke rykket opp:

 

"Vi var den eneste klubben i eliteserien (1. div.) som ikke forsterket laget på sommeren (før sesongen) Det ble vår bane"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter ti år i norgestoppen, er den litt kjønnsløse Bærums-klubben trygt plassert i 1. divisjon. Etter manges mening, akkurat der den hører hjemme.

22064[/snapback]

 

Dette var jo ikke spesiellt hyggelig sagt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eller Stig Tøfting........

 

Dæng, det hadde vært fett!

 

@ringo

22064[/snapback]

 

Hehe.. Ja, det hadde vært noe!

 

I tillegg til Martin og Stian har vi tross alt også mistet Sammy. Dersom stallen i 2005 skal være sterkere enn i 2004 er det utvilsomt helt andre navn enn Michael Antoine-Curier og Paal Chr. Alsaker vi bør vise interesse for!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Drit og dra i trygdeetatens internavis da! Fakta: Etter å ha rævkjørt Hele Norges Rosenborg gang på gang i ti år, ser alle trøndere nå frem til et rolig foppallår uten ubehageligheter og et greit seriegull i 2005.

Endret av kjakan
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Drit og dra i trygdeetatens internavis da! Fakta: Etter å ha rævkjørt Hele Norges Rosenborg gang på gang i ti år, ser alle trøndere nå frem til et rolig foppallår uten ubehageligheter og et greit seriegull i 2005.

22079[/snapback]

 

Ha ha ha, godt poeng!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Adressa skriver at Tromsø fortsatt ikke har gitt opp Espen Isaksen. Skulle det skje noe her står vi i så fall uten reservekeeper. Rote har gitt seg i Bærum da han sier at han ikke lenger er motivert. Men han er absolutt en spiller jeg gjerne skulle sett i blaatt igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Adressa skriver at Tromsø fortsatt ikke har gitt opp Espen Isaksen. Skulle det skje noe her står vi i så fall uten reservekeeper. Rote har gitt seg i Bærum da han sier at han ikke lenger er motivert. Men han er absolutt en spiller jeg gjerne skulle sett i blaatt igjen.

22151[/snapback]

 

Hadde ikke vært meg imot og hatt en motivert Rote i stallen. Det er jo begrenset hvor motivert man kan bli av å spille i Bærum.... i Stabæk derimot.....

 

Liker for øvrig denne uttalelsen: "Vi har fortsatt ikke satt strek over navnet hans, selv om vi jobber opp mot andre kandidater også, sier Tidemandsen, smertelig klar over at Isaksen ser ut til å bli for dyr." Som jeg tolker som at Stabæk setter høy pris på de gjenværende spillerne, for nå skal vi ikke selge flere, MEN KJØPE, KJØPE, KJØPE!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Adressa skriver at Tromsø fortsatt ikke har gitt opp Espen Isaksen. Skulle det skje noe her står vi i så fall uten reservekeeper. Rote har gitt seg i Bærum da han sier at han ikke lenger er motivert. Men han er absolutt en spiller jeg gjerne skulle sett i blaatt igjen.

22151[/snapback]

 

Hadde ikke vært meg imot og hatt en motivert Rote i stallen. Det er jo begrenset hvor motivert man kan bli av å spille i Bærum.... i Stabæk derimot.....

 

Liker for øvrig denne uttalelsen: "Vi har fortsatt ikke satt strek over navnet hans, selv om vi jobber opp mot andre kandidater også, sier Tidemandsen, smertelig klar over at Isaksen ser ut til å bli for dyr." Som jeg tolker som at Stabæk setter høy pris på de gjenværende spillerne, for nå skal vi ikke selge flere, MEN KJØPE, KJØPE, KJØPE!!!!

22152[/snapback]

 

 

Tror det stemmer. fiska litt på dagens trening. De jeg snakket med hadde en klar formening om at resten blir + at det kommer noen nye.

Personlig er jeg litt usikker på om "resten" inkluderer Branimir og Samir, men det er bare en følelse jeg har

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror det stemmer. fiska litt på dagens trening. De jeg snakket med hadde en klar formening om at resten blir + at det kommer noen nye.

Personlig er jeg litt usikker på om "resten" inkluderer Branimir og Samir, men det er bare en følelse jeg har

22184[/snapback]

 

Takk for at noen er sitt ansvar bevisst og møter opp på trening. Når det i tillegg fører til de svarene jeg vil ha, så er det ekstra bra.

 

Men, nå vil jeg snart se noen nye navn. Godt å høre at Veigar putter på trening. Jeg har også tro på han, så lenge han holder seg skadefri. Men det hadde vært godt å se resultatene av arbeidet med å skaffe forsterkninger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


@ringo presenterer en BlaaGul kandidat på tampen av uken.

 

Denne gang gjelder det en erfaren og målfarlig midtbanespiller fra Åtvidabergs FF. Åtvidaberg ble nummer 7 i Superettan i 2004. En kandidat for den Blaa drakten???

 

Kristian Bergström

 

Född 1974-01-08

Längd/Vikt 175 cm/73 kg

I Åtvidaberg FF sedan 2004

Moderklubb Åtvidabergs FF

 

Kristian Bergstrøm er i utgangspunktet en venstreving, men i år har han startet samtlige kamper som sentral midtbanespiller i en 433 formasjon. Han er tilbake i sin moderklubb Åtvidaberg etter 5 sesonger i IFK norrkjøping og 1 sesong i Malmø FF. Bergstrøm har totalt spillt 143 Allsvenske matcher og har scoret 22 ganger. Han har spillt 2 Alandskamper for Sverige og har 5 UEFA cup kamper og 1 mål. Han fikk imidlertid lite spilletid i MFF og valgte å returnere hjem til Åtvidaberg før årets sesong. Han har spillt 30 kamper, scoret 12 mål og hadde 8 assists i superettan.

 

 

År Klubb Div Matcher Mål

1992 Åtvidabergs FF III 3 0

1993 Åtvidabergs FF III 24 18

1994 Åtvidabergs FF II 19 10

1995 Åtvidabergs FF II 22 11

1996 Åtvidabergs FF I 26 7

1997 Åtvidabergs FF I 26 8

1998 IFK Norrköping A 26 5

1999 IFK Norrköping A 26 4

2000 IFK Norrköping A 26 5

2001 IFK Norrköping A 26 6

2002 IFK Norrköping A 25 1

2003 Malmö FF A 14 1

2004 Åtvidabergs FF I 30 12

 

God Helg!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...