Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


9 minutter siden skrev Emilie23:

Kanskje, men jeg tror vi ser han i blaat neste sesong

Jeg tror ikke det, men tommel opp for optimismen ?

Håpet er jo der selvfølgelig ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Aha. Det er deg som er den siste giveren. Jeg tenker at du sikkert kan slutte å gi bort penger til et selskap som besluttet å utbetale utbytte til aksjonærene for 2019. Jada, jeg vet at utbyttet faktisk ikke er utbetalt ennå.

Kjøp heller øl for pengene. Da får du 2 kroner tilbake per innskudd etter at moroa er over.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


7 timer siden skrev mbh:

Hva tror du (forventer du at) pengene dine går til? Spørsmålet er seriøst ment.

Har overhodet ingen anelse. Hatt autotrekk siden starten og bare latt det skure å gå. Aner ikke hvem som eier kontoen engang. Blind tro på profeten @ingo og budskapet!

Men når det nevnes er det kanskje på tide å vurdere en endring...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


21 timer siden skrev knutta:

Har overhodet ingen anelse. Hatt autotrekk siden starten og bare latt det skure å gå. Aner ikke hvem som eier kontoen engang. Blind tro på profeten @ingo og budskapet!

Men når det nevnes er det kanskje på tide å vurdere en endring...

En krone til Tiern, er en krone i gave til aksjonærene i Stabæk fotball AS - hvor Ingo er en av dem. Jeg ville stoppet trekket umiddelbart, og reflektert litt over hvem betalingen har vært magisk for de siste årene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

10 timer siden skrev Håvard:

Er nok redd for at han ikke er så interessert i å komme tilbake til en klubb han ikke ble satset tilstrekkelig på i. Jeg kjenner ikke hele historien, men tviler på at han hadde dradd til OBOS om han fikk beskjed om at han var neste etter Hanche

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvorfor det? Gode basisferdigheter, men mangler fullstendig sluttprodukt. 5 mål totalt i karrieren fra sin relativt offensive posisjon og som han velgiske journalisten sa: «han slår aldri den avgjørende pasningen». Nei takk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev Hanse:

Hvorfor det? Gode basisferdigheter, men mangler fullstendig sluttprodukt. 5 mål totalt i karrieren fra sin relativt offensive posisjon og som han velgiske journalisten sa: «han slår aldri den avgjørende pasningen». Nei takk!

Kanskje han har spilt på for høyt nivå siden han forlot Norge? Middelmådig i utlandet, konge i Eliteserien

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Leser på Twitter at vi, LSK og Brann er ute etter Solo Owusu fra Raufoss. Synes Raufoss har flere spillere som kunne vært interessante for oss, blant annet Høvik-gutten Matias Moldskred-Belli som er på utgående kontrakt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...