Jump to content

Recommended Posts

9 minutter siden skrev Emilie23:

Kanskje, men jeg tror vi ser han i blaat neste sesong

Jeg tror ikke det, men tommel opp for optimismen 👍

Håpet er jo der selvfølgelig 😀

• Replies 33.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Min sønn Herman Geelmuyden har idag inngått proffkontrakt med klubben i sitt Blaa hjerte.   Så stolt!   Stor dag for hele familien! 💙

Det er mye man gjerne skulle delt med den utsøkte forsamlingen Stabæk Support, men Inge André er streng mot meg og sier at jeg er løsmunnet. Jeg har likevel fått lov fra Mr Olsen til å gi en oppdateri

Nå skal ikke jeg romantisere så alt for mye. Men, er det ikke dette som er kult med Stabæk? Spillere som har vært i klubben og gjort det bra, prøver seg i utlandet uten helt å lykkes og som blir invit

Posted Images

Aha. Det er deg som er den siste giveren. Jeg tenker at du sikkert kan slutte å gi bort penger til et selskap som besluttet å utbetale utbytte til aksjonærene for 2019. Jada, jeg vet at utbyttet faktisk ikke er utbetalt ennå.

Kjøp heller øl for pengene. Da får du 2 kroner tilbake per innskudd etter at moroa er over.

7 timer siden skrev mbh:

Hva tror du (forventer du at) pengene dine går til? Spørsmålet er seriøst ment.

Har overhodet ingen anelse. Hatt autotrekk siden starten og bare latt det skure å gå. Aner ikke hvem som eier kontoen engang. Blind tro på profeten @ingo og budskapet!

Men når det nevnes er det kanskje på tide å vurdere en endring...

21 timer siden skrev knutta:

Har overhodet ingen anelse. Hatt autotrekk siden starten og bare latt det skure å gå. Aner ikke hvem som eier kontoen engang. Blind tro på profeten @ingo og budskapet!

Men når det nevnes er det kanskje på tide å vurdere en endring...

En krone til Tiern, er en krone i gave til aksjonærene i Stabæk fotball AS - hvor Ingo er en av dem. Jeg ville stoppet trekket umiddelbart, og reflektert litt over hvem betalingen har vært magisk for de siste årene.

• 2 weeks later...

10 timer siden skrev Håvard:

Er nok redd for at han ikke er så interessert i å komme tilbake til en klubb han ikke ble satset tilstrekkelig på i. Jeg kjenner ikke hele historien, men tviler på at han hadde dradd til OBOS om han fikk beskjed om at han var neste etter Hanche

• 2 weeks later...

Hvorfor det? Gode basisferdigheter, men mangler fullstendig sluttprodukt. 5 mål totalt i karrieren fra sin relativt offensive posisjon og som han velgiske journalisten sa: «han slår aldri den avgjørende pasningen». Nei takk!

1 time siden skrev Hanse:

Hvorfor det? Gode basisferdigheter, men mangler fullstendig sluttprodukt. 5 mål totalt i karrieren fra sin relativt offensive posisjon og som han velgiske journalisten sa: «han slår aldri den avgjørende pasningen». Nei takk!

Kanskje han har spilt på for høyt nivå siden han forlot Norge? Middelmådig i utlandet, konge i Eliteserien