Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


3 minutter siden skrev bluemaster:

Når det kommer til Yaw, er det vel veldig overraskende om han klarer mer enn 20 kamper på en sesong?

Det kommer vel egentlig ann på hvor tett kampprogrammet blir. Går det uten utsettelser og normalt kampprogram tror jeg han skal klare 20+. Men å pushe han på 3 kamper på 10 dager så går det som ifjor tenker jeg... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser den. For Jeppes del tenker jeg Jonassen/Vogt er mer 1:1 backups frem til han er klar. Å regne inn Solheim som førstevalg der en måned eller to inn i serien, og etter det ha både han og Moe i kampform som konkurrenter om samme plass virker som litt sløsing. Når det kommer til å ha bredde, så er venstrebacken den minste bekymringen vår nå, med to OK alternativer bak Jeppe og Solheim.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


33 minutter siden skrev nichb:

Det kommer vel egentlig ann på hvor tett kampprogrammet blir. Går det uten utsettelser og normalt kampprogram tror jeg han skal klare 20+. Men å pushe han på 3 kamper på 10 dager så går det som ifjor tenker jeg... 

Merkelig avgjørelse hvis trener, Yaw og lege tok en slik risiko ifjor. Yaw må da kjenne sin egen kropp med sin erfaring/ rutine?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


8 minutter siden skrev bluemaster:

Merkelig avgjørelse hvis trener, Yaw og lege tok en slik risiko ifjor. Yaw må da kjenne sin egen kropp med sin erfaring/ rutine?

De gjør nok ikke den feilen og gambler på det igjen. (Yaw på spm angående 3 kamper på 10 dager i en podcast før terminlista ble sluppet ifjor, det klarer ikke kroppen hans sa han og lo) anyway, betryggende at klubben jakter midtstopper inn.. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev nichb:

"Etter det Eurosport har grunn til å tro, er kontraktsløse Benjamin Stokke en mann som vurderes på Nadderud" 

https://www.eurosport.no/fotball/eliteserien/2020/denne-typen-spillere-er-ekstra-attraktive-for-norske-klubber-na_sto8151916/story.shtml

 

 

Vi var ikke bra nok for han i fjor, hvorfor skal han være god nok for oss i år? Når han ikke har vist seg som annet enn benkesliter i engen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


3 minutter siden skrev Marandinho:

Men hva har Stokke som Kinoshita og eventuelt Azemi ikke har? Jeg personlig er ikke fan av at Stokke er linket. Da får vi heller vente til sommervinduet og ha Kino og Azemi til å score målene👍

Helt enig, vi kan ikke finne på å signere Stokke. Men det interessante her er jo om serien starter opp og restiksjonene vedvarer så er det kun innenfor de norske grenser vi kan lete. Kan fort signere en midtstopper og en spiss vi aldri i livet hadde ønsket ellers og binder dem opp med kontrakter på min 1 år.  Så da burde vi spare ressursene til somnervinduet ja! Men om Kassi er ute også så bør han vel erstattes også...får håpe sesongen starter opp tidligst mai/juni si... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev nichb:

Helt enig, vi kan ikke finne på å signere Stokke. Men det interessante her er jo om serien starter opp og restiksjonene vedvarer så er det kun innenfor de norske grenser vi kan lete. Kan fort signere en midtstopper og en spiss vi aldri i livet hadde ønsket ellers og binder dem opp med kontrakter på min 1 år.  Så da burde vi spare ressursene til somnervinduet ja! Men om Kassi er ute også så bør han vel erstattes også...får håpe sesongen starter opp tidligst mai/juni si... 

Når sant skal sies, må det uavhengig av den nye skaden til Kassi, være en solid backup der uansett. Dette mtp på skadehistorikken hans. Siste fire årene har han vel spilt langt under halvparten av kampene? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


15 minutter siden skrev odd:

I fjor:

Kinoshita: 173 minutter per mål

Stokke: 200 minutter per mål

 

Førstelags karriere:

Kinoshita: 94kamper 22 mål =0,23mål pr kamp

Stokke: 232kamper 60 mål = 0,26

Føler vi beholder Kino og dropper Stokke si. Men hadde vært gøy å visst hvor mange mål pr startet kamp mot supersurb.. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kino har om ikke annet hatt en liten progresjon, som vi kan håpe akselererer i år. Vi har hatt mye mer tålmodighet med ham enn jeg ville hatt, men når vi først er der vi er, så blir det for dumt å bytte ham ut med en fire år eldre spiller av samme kaliber..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tja - det spørs jo hva man er ute etter.

skal man ha et oppspillspunkt som kan holde på ballen eller ønsker man en spiss som skal true bakrom.

vi er ikke best på innlegg og de skal vel helst gå langs bakken... så en luftens baron er kanskje ikke det vi trenger.

Nei, jeg ser ikke hvordan Stokke skal passe inn i spillet vårt.

Vi slet veldig med rytmen i angrepsspillet vårt i fjor - så jeg er egentlig mest nyskjerrig på hva planen i det offensive spillet i år er.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


6 timer siden skrev @ringo:

Vi slet veldig med rytmen i angrepsspillet vårt i fjor - så jeg er egentlig mest nyskjerrig på hva planen i det offensive spillet i år er.

Skal vi tippe at planen er å håpe at det går bedre i år?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5 timer siden skrev @ringo:

Håp...

Håpet er at Janne har laget en offensiv plan for 2021. Ifjor manglet det fullstendig, noe som var veldig overraskende mtp forrige gang han var i Stabæk..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


58 minutter siden skrev Hanse:

Tipper de vil låne han ut til Serie B før Norge er aktuelt. Iallefall med så lang tid igjen av kontrakten

Koster ingenting å spørre!

Kan hende det gjør gutten bedre med kjente og gode relasjoner i Stabæk, med så og si garantert spilletid, kontra en Serie B klubb hvor han på ny må kjempe om en plass laget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Med Kassi ute vil det jo være en god match, men mistenker vel kanskje at Sampdoria gjerne lar han bo videre i Italia.

Hvordan skal vi fylle tomrommet etter Kassi? Det har vært kjipt å se han bli sjonglert rundt uten å utvikle seg i en fast rolle, men den fleksibiliteten ga oss også muligheter.

Sentralt følte jeg vi hadde mange usikre, men at sjansen for at vi fra Lumanza, Skytte, Kassi, Solbakken, Kostadinov skulle få ha 2/3 spillere på høyt nivå føltes god. Nå har vi mistet et av loddene. Stoler vi på at Isaksen 2.0 og Lundal er gode nok til at vi "bare" må se på Kassis rolle som alternativ på kanten?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


28 minutter siden skrev odd:

Stoler vi på at Isaksen 2.0 og Lundal er gode nok til at vi "bare" må se på Kassis rolle som alternativ på kanten?

Mister Lundal blir faktisk 21 år om en måned, så han bør begynne å levere og kjempe hardt om plass i 11ern denne sesongen...eller så tror jeg han må søke andre klubber for spilletid... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...