Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Uansett så er Hilmi en bedre spiller!

Akkurat det er jeg litt overrasket over, sett i forhold til Hilmis karriere så langt. Men når dere sier det så godtar jeg det... ;)

Hepp,

 

Du må huske på at jeg ikke så 1. omgangen til Arash... Hilmi hadde vistnok også vært mye bedre i kamp enn han hadde vært på trening... Dessuten er det ikke sikkert at nederlands 1 divisjon er så mye dårligere enn svensk 1 divisjon... Sannsynligvis er den bedre!

 

@ringo

 

Min spådom er at verken Arash eller Hilmi blir å se i stabækdrakt.

 

Og det tror jeg du får rett i....

 

Er litt spent på om vi snapper opp en skeid spilelr eller to rett før vinduet stenger? Sånn for å øke bredden i stallen??

 

@ringo

 

Håper på at vi forsterker med litt mer enn et par Skeid talenter...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uansett så er Hilmi en bedre spiller!

Akkurat det er jeg litt overrasket over, sett i forhold til Hilmis karriere så langt. Men når dere sier det så godtar jeg det... ;)

Hepp,

 

Du må huske på at jeg ikke så 1. omgangen til Arash... Hilmi hadde vistnok også vært mye bedre i kamp enn han hadde vært på trening... Dessuten er det ikke sikkert at nederlands 1 divisjon er så mye dårligere enn svensk 1 divisjon... Sannsynligvis er den bedre!

 

@ringo

 

Min spådom er at verken Arash eller Hilmi blir å se i stabækdrakt.

 

Og det tror jeg du får rett i....

 

Er litt spent på om vi snapper opp en skeid spilelr eller to rett før vinduet stenger? Sånn for å øke bredden i stallen??

 

@ringo

 

Håper på at vi forsterker med litt mer enn et par Skeid talenter...

 

Jepp.. Hvis ikke ser det litt stygt ut.. Men for all del... Tipper vi ender opp med 2-3 nye gode spillere før midten av februar....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er vel ganske håpløst å diskutere hvem som er best etter 1 kamp?

Hepp,

 

Ikke så lenge det er det eneste grunnlaget vi kommer til å kunne bedømme dem på!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper noen av de på blokka til Tom er så kjente fra før at de ikke behøver bevise noen ting. At kvalitetene er så veldokumenterte fra før.. Hadde vært digg med en sånn signering!

Er ikke det ofte problemet med etablerte spiller - at de ikke behøver å bevise noen ting. Og at de heller ikke gjør det. Det er vel oftere bomkjøp med etablerte spillere enn med ukjente, kanskje fordi fallhøyden (i forhold til pris og forventing) blir større.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper noen av de på blokka til Tom er så kjente fra før at de ikke behøver bevise noen ting. At kvalitetene er så veldokumenterte fra før.. Hadde vært digg med en sånn signering!

Er ikke det ofte problemet med etablerte spiller - at de ikke behøver å bevise noen ting. Og at de heller ikke gjør det. Det er vel oftere bomkjøp med etablerte spillere enn med ukjente, kanskje fordi fallhøyden (i forhold til pris og forventing) blir større.

Hepp,

 

Det kan det være, men spillere med en dokumentert positiv trackrecord over flere år er sjelden noe problem spillemessig, dersom man gjør et skikkelig jobbintervju for å teste hvordan spilleren er som person og om han passer inn i gruppa. Mads Jørgensen er vel et typsik eksempel på en spiller som åpenbart hadde de rette kvalitetene, men ikke passet inn hos oss som person.

 

Jeg skjønner fremdeles ikke hvordan vi klarte å rykke ned med det laget vi hadde i 2004....

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I natt drømte jeg, helt seriøst, at Stabæk signa en spiller. Jeg fikk opplyst navn og tidligere klubb og alder og alt i drømmen. Jeg tørr ikke å si noe ifare for at jeg er sanndrømt og at det vil spolere noe. Det er det sykeste jeg har vært borti.

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider


I natt drømte jeg, helt seriøst, at Stabæk signa en spiller. Jeg fikk opplyst navn og tidligere klubb og alder og alt i drømmen. Jeg tørr ikke å si noe ifare for at jeg er sanndrømt og at det vil spolere noe. Det er det sykeste jeg har vært borti.

Det var vel ikke denne karen?

http://www.svenskafans.com/fotboll/artikel.asp?id=114198

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I natt drømte jeg, helt seriøst, at Stabæk signa en spiller. Jeg fikk opplyst navn og tidligere klubb og alder og alt i drømmen. Jeg tørr ikke å si noe ifare for at jeg er sanndrømt og at det vil spolere noe. Det er det sykeste jeg har vært borti.

Det er mer mystiske ting der ute enn vi aner. For natten før drømte jeg ikke at vi signa en spiller. Og etter å ha finlest Butstikka i går, ble jeg helt blek i huden. Ingen, ingen spillere var signa faktisk. Jeg er faktisk litt skjelven, eller skjevan om du vil, enda faktisk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I natt drømte jeg, helt seriøst, at Stabæk signa en spiller. Jeg fikk opplyst navn og tidligere klubb og alder og alt i drømmen. Jeg tørr ikke å si noe ifare for at jeg er sanndrømt og at det vil spolere noe. Det er det sykeste jeg har vært borti.

Det var vel ikke denne karen?

http://www.svenskafans.com/fotboll/artikel.asp?id=114198

 

Nei, men han spilte i en svensk klubb. Selv om han ikke var svensk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I natt drømte jeg, helt seriøst, at Stabæk signa en spiller. Jeg fikk opplyst navn og tidligere klubb og alder og alt i drømmen. Jeg tørr ikke å si noe ifare for at jeg er sanndrømt og at det vil spolere noe. Det er det sykeste jeg har vært borti.

Det er mer mystiske ting der ute enn vi aner. For natten før drømte jeg ikke at vi signa en spiller. Og etter å ha finlest Butstikka i går, ble jeg helt blek i huden. Ingen, ingen spillere var signa faktisk. Jeg er faktisk litt skjelven, eller skjevan om du vil, enda faktisk.

 

Du ble ikke litt Schelvan?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I natt drømte jeg, helt seriøst, at Stabæk signa en spiller. Jeg fikk opplyst navn og tidligere klubb og alder og alt i drømmen. Jeg tørr ikke å si noe ifare for at jeg er sanndrømt og at det vil spolere noe. Det er det sykeste jeg har vært borti.

Det var vel ikke denne karen?

http://www.svenskafans.com/fotboll/artikel.asp?id=114198

 

Nei, men han spilte i en svensk klubb. Selv om han ikke var svensk.

 

Dette gir jo muligheter for en lang gjettekonkurranse.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"- Jeg trives så godt i Lillestrøm at jeg blir her, sier han unnvikende.

 

- Kunne det vært interessant å gå til en klubb i en lavere divisjon i England?

 

- Ja. Du skal ikke se bort ifra at det kunne skje,"

 

Hva i allverden?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


- For å si det sånn. Hartlepool var fullstendig klar over hvilket bud vi godtok fra Stabæk på Arild tidligere i år, sier LSK-manageren videre.

 

Hadde ikke AS vært Stabæk spiller da?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


- For å si det sånn. Hartlepool var fullstendig klar over hvilket bud vi godtok fra Stabæk på Arild tidligere i år, sier LSK-manageren videre.

 

Hadde ikke AS vært Stabæk spiller da?

Nå må Amatørene bestemme seg, ass. Godtok de tilbudet fra Stabæk, eller ikke?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


LSK godtok budet fra oss, men de sa også nei på vegne av AS.

 

Blir ikke det det samme som å ikke godta da? Dere må gjerne kjøpe ham for 4 mill, men vi selger ikke!

Ble vel gjort for å signalisere at AS er til salgs men ikke til under 4 mill. Ekkel måte å markedsføre på, men ikke uventet fra den kanten <_<

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...