Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Prøv å finn 3 eneboliger til 5 mill

 

Er det en fleip det som står på forsiden?

 

Tre klasse spillere til 5 mill?

 

Hvis det er tillfelle så er det ikke rart vi ikke har nye spillere.

De var ikke for dårlige men for dyre selvfølgelig.

Da var min opptimisme over, for 3 nye gode spillere får man bare ikke for 5 mill!

 

høøø?? jeg er rimelig sikker på at det er mulig å få 3 gode spillere for 5 mill. det kjem, det kjem.., så lenge man ikke bruker 4 av de på R. Ackon

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En spillende stopper med kvalitetene du etterspør er vel alle lags drøm; en Hoftun-type.

Altså..... ett sted går da grensen?!?!?! Nå var det nesten så jeg oppfordret til opptøyer utenfor ambassaden din!

 

:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det bare meg.....eller blir ventetiden lenger for vært år.

:blink:

 

Absolutt ikke for min del.

Jeg synes ventetiden i år går svært fort. Aller værst var tiden mellom opprykket i '94 og serieåpningen i '95. Følte rett og slett av dagene stod stille.

Nest værst var ventetiden mellom Cupfinalen i '98 og serieåpningen i '99.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det bare meg.....eller blir ventetiden lenger for vært år.

:blink:

Nå er det snart 4 mnd siden opprykket ble sikret og ingen nye faste førstelagsspillere er på plass... tror ikke du er den enenste som synes ventetiden er lang i år <_<

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her har vi noen som har fått et bedre tilbud... Av oss?!?!?!?!?

 

http://fotball.aftenposten.no/nyhetsarkiv/...articleID=93339

De to spillerne skulle leies ut til Brann. Klubben hadde ifølge Bergens Tidende opsjon om å kjøpe spillerne for sju millioner kroner.

 

Avisen skriver at denne summen sannsynligvis hadde blitt lavere om overgangen skulle fremskyndes.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=182117

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det vi vel veit er at to av de tre nye er gutter med solid fysikk, så da er det lettere å gjette og eliminere litt?

 

Så nå sist lørdag igjen at Stabæk med og uten Jeppe, er to vidt forskjellige ting!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Avisen skriver at denne summen sannsynligvis hadde blitt lavere om overgangen skulle fremskyndes.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=182117

 

Ville vi hatt dem da?? B)

En bra midtstopper (Lago - f. 1979) og en tøff midtbanespiller (Eguren - f. 1981), som atpåtil kan være kamerater for Alanzinõ på fritida? ja, takk...om prisen er bra B)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vil ikke ha begge, da har vi en utlending for mye i troppen...

 

Enig. men det virker som om de gutta ikke vil skilles.., ergo; de kommer ikke til stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det vi vel veit er at to av de tre nye er gutter med solid fysikk, så da er det lettere å gjette og eliminere litt?

 

Så nå sist lørdag igjen at Stabæk med og uten Jeppe, er to vidt forskjellige ting!

 

Hva?? To av de tre nye??

Sikter vel bare til at det er blitt sagt at vi SKAL forsterke med 3 spillere..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skjønner ikke at Angelo Santos fortsatt spiller for Asker Han scorer i bøtter og spann, og scoret 3 mål for Asker i en kamp i går! Han burde vi prøve oss på!

 

 

Nå spiller vel han i 3.div og nivåforskjellen er stor til tippeligaen. Velger heller en spiller med meritter som scorer mye og som kan ta vekk litt av oppmerksomheten rundt Daniel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skjønner ikke at Angelo Santos fortsatt spiller for Asker :huh: Han scorer i bøtter og spann, og scoret 3 mål for Asker i en kamp i går! Han burde vi prøve oss på!

 

Så denne Santos i kvalifiseringskampen til 2. div i fjor, og man kan trygt si at han ikke ville hevet nivået i Stabæk. At Asker den sesongen vant alle kampene i serien for så å bli rundspilt i kvaliken sier en del om nivået i avdelingen deres..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Der har du et poeng, joff. Er vi sikre på at det er lurt å spille i eliteserien? Har vi gode nok spillere til det? Jeg syntes det var grisemoro i 1. divisjon, jeg. Kanskje mest fordi jeg hater å tape?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Der har du et poeng, joff. Er vi sikre på at det er lurt å spille i eliteserien? Har vi gode nok spillere til det? Jeg syntes det var grisemoro i 1. divisjon, jeg. Kanskje mest fordi jeg hater å tape?

 

Ja, det var moro når vi først var der ett år og ble seriemester, men har ikke lyst på en tur til dit. Ser heller at vi holder oss blant det gode selskap, selv om vi ikke vinner like mange kamper der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...