Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Tipper den blokka er er tjukk som et 12 binds leksikon, dansken er og har vært på blokka til mange, men vi er heldige med en sportssjef med en såpass god oversikt over markedet over mange år…bare det ikke går ut over unggutta så er jeg positiv…tipper og forventer at Pedersen og Lange blir å se mye på 2 laget Iår ..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 timer siden skrev Nøfyse:

Verken Sandefjord eller Aalesund har vel noen gang produsert talenter på løpende bånd så det blir vel litt søkt å fremstille det som om talentfabrikkene deres havarerte under Bohinens ledelse.

Hva produksjonen i vårt eget akademi angår er det nok viktigere at man heller ansetter folk fra et par hyller over der man fant Ravnaas. Vi var tidlig ute med et profesjonelt akademi og hadde i flere år et godt forsprang på resten, men jeg har inntrykk av at mange klubber har tatt oss igjen og noen gått forbi.

Det kan jo heller ikke være sånn at de yngste spillerne får mye spilletid bare fordi konkurransen er svak og laget ikke er godt nok for Eliteserien.

Ikke at de har gode akademi! Men de store talentene de hadde, flere gråt på/etter treningene, byttet klubb eller varmet benken frem til han forsvant!

 

Mtp Ravnaas, er jeg enig, skjønner ikke helt hvilke kvalifikasjon han har, for å sitte i den stillingen.


 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5 minutter siden skrev blaasoldat:

Ikke at de har gode akademi! Men de store talentene de hadde, flere gråt på/etter treningene, byttet klubb eller varmet benken frem til han forsvant!

 

Mtp Ravnaas, er jeg enig, skjønner ikke helt hvilke kvalifikasjon han har, for å sitte i den stillingen.


 

Nå sitter ikke Ravnaas i den stillingen lenger… 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1 time siden skrev BennyGullfot:

Nå sitter ikke Ravnaas i den stillingen lenger… 

Det stemmer. Ólafur Örn Bjarnason er ny akademisjef, og Kristoffer Kolsrud er ansatt som ny utviklingsansvarlig. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer siden skrev Torres:

Det stemmer. Ólafur Örn Bjarnason er ny akademisjef, og Kristoffer Kolsrud er ansatt som ny utviklingsansvarlig. 

Trodde Gaute Larsen hadde rollen som utviklingssjef. Noen som vet om han fortsatt har noen rolle i klubben ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

2 timer siden skrev TheDriver:

Kunne Marcus Pedersen vært noe å tatt inn? Trenger sikkert mye opptrening men. Løten betaler han ingenting. Har jo trent med Hamkam så må d være litt i form. 

https://www.eurosport.no/fotball/eliteserien/2022/sjokkovergang-for-pedersen-gar-fra-hamkam-til-4.-divisjon_sto9406238/story-amp.shtml

Marcus Pedersen, er det deg ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5 timer siden skrev TheDriver:

Kunne Marcus Pedersen vært noe å tatt inn? Trenger sikkert mye opptrening men. Løten betaler han ingenting. Har jo trent med Hamkam så må d være litt i form. 

https://www.eurosport.no/fotball/eliteserien/2022/sjokkovergang-for-pedersen-gar-fra-hamkam-til-4.-divisjon_sto9406238/story-amp.shtml

Han er jo en spillertype som LB liker! Men nå synes jeg vi har hentet nok slike! Tror vi skal være sjeleglade om det ikke blir for mye intern uro med de vi alt har hentet!

Har mine tvil på at harmonien i spillergruppen, som de fortalte om i fjor, varer så alt for lenge!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


44 minutter siden skrev blaasoldat:

Han er jo en spillertype som LB liker! Men nå synes jeg vi har hentet nok slike! Tror vi skal være sjeleglade om det ikke blir for mye intern uro med de vi alt har hentet!

Har mine tvil på at harmonien i spillergruppen, som de fortalte om i fjor, varer så alt for lenge!

Bra at det ikke er noen koseklubb lenger i spillegruppen. Litt friksjon og kamp og konkurranse om plassene er nok bra for denne klubben nå. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


7 timer siden skrev M-A-N:

Bra at det ikke er noen koseklubb lenger i spillegruppen. Litt friksjon og kamp og konkurranse om plassene er nok bra for denne klubben nå. 

Litt friksjon er meget bra! Men intern uro, det går sjeldent godt!

Er ikke lenge siden Skytte/Lumanza etter ryktene skapte bølger i garderoben, og hva skjedde? Jo vi rykket ned…

Lenke til innlegg
Del på andre sider


10 minutter siden skrev blaasoldat:

Litt friksjon er meget bra! Men intern uro, det går sjeldent godt!

Er ikke lenge siden Skytte/Lumanza etter ryktene skapte bølger i garderoben, og hva skjedde? Jo vi rykket ned…

Håper og tror de har lært av det. Hører  Bo og Bjarmann er veldig opptatt av at utlendingene som har kommet inn er veldig profesjonelle, og er med på å sette en standard i hverdagen. 

Vi har hatt en syltynn tropp siden 2010, så jeg gleder meg over situasjonen fremfor å frykte intern uro. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På 25.2.2023 den 20.25 skrev blaasoldat:

Litt friksjon er meget bra! Men intern uro, det går sjeldent godt!

Er ikke lenge siden Skytte/Lumanza etter ryktene skapte bølger i garderoben, og hva skjedde? Jo vi rykket ned…

Kan vel ha hatt "litt" med kvalitet å gjøre..

 

Tror heller ikke noen mener at partyløver er et gode bare fordi de skaper friksjon, men at det er bra om vilje på trening kan gi noen opphetede situasjoner. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


53 minutter siden skrev @ringo:

Er det ikke da likegreit å satse på Schie?

Hvis jeg hadde valget ville jeg valgt Aga foran Schie. Så jeg mener det er en bedre løsning hvis økonomien stemmer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


27 minutter siden skrev yiddo:

Hvis jeg hadde valget ville jeg valgt Aga foran Schie. Så jeg mener det er en bedre løsning hvis økonomien stemmer.

Helt enig, men å ha Schie som en 4. spiss er nok ikke så dumt verken for han eller klubben

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2 timer siden skrev yiddo:

Oscar Aga ryktes til FKH, Aalesund, Tromsø, Jerv.

Mangler ikke vi en spiss? Kan ikke skjønne annet enn at Aga må være en perfekt 3 spiss?

https://www.bt.se/sport/avslojar-norska-ligaklubbar-i-dragkamp-elfsborg-nara-att-salja-forward/

 

Han burde vi sikret oss når han gikk fra Grorud! Egenprodusert unggutt, og spiss! Ja takk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 timer siden skrev yiddo:

Hvis jeg hadde valget ville jeg valgt Aga foran Schie. Så jeg mener det er en bedre løsning hvis økonomien stemmer.

Schie har et mye større potensiale. Støtter helhjertet å gå for han. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På 25.2.2023 den 9.15 skrev StabækJR:

Marcus Pedersen, er det deg ?

Ja ja, jeg spiller gratis 😉😉Skal bøtte inn mål for Løten om ingen andre vil ha meg. Fra toppscorer Eliteserien til 4 div på noen få år. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...