Elliott Ottesen 627 Share Posted January 29 Share Posted January 29 Tror vi legger denne diskusjonen flat. Ta det heller på dm 5 Link to post Share on other sites More sharing options...
1369 1,294 Share Posted January 30 Share Posted January 30 https://www.ranheimfotball.no/nyheter/ruben-alte-solgt-til-kristiansund Link to post Share on other sites More sharing options...
Leskur 1,115 Share Posted January 30 Share Posted January 30 https://www.nettavisen.no/sport/norsk-fotball-i-kulissene-belgisk-klubb-vil-kjope-viking-keeper/s/5-95-1609088 Nettavisen skriver helt nederst i artikkelen at vi har lagt inn bud på Udahl i løpet av vinteren. Også er det kjempe gøy at de melder at Håkans begynner å bli utålmodig på overgang. 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
Morriz 1,098 Share Posted January 30 Share Posted January 30 Stabæk er også i Obos-ligaen kommende sesong og har i løpet av vinteren lagt inn bud på HamKams Henrik Udahl uten at klubbene foreløpig har kommet til noen enighet. https://www.nettavisen.no/sport/norsk-fotball-i-kulissene-belgisk-klubb-vil-kjope-viking-keeper/s/5-95-1609088 4 Link to post Share on other sites More sharing options...
@ringo 21,756 Share Posted January 30 Share Posted January 30 Udahl er sikkert ok i OBOS - men har ikke vist noe som tilsier at han er god nok i eliten. Link to post Share on other sites More sharing options...
Blaakækse 319 Share Posted January 30 Share Posted January 30 Udag var veldig god for Åsane, men det begynner jo å bli noen år siden 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
tobb 1,669 Share Posted January 30 Share Posted January 30 Udahl har ikke spilt i en formasjon som passer han i Ham-Kam. Dette åpner derfor muligheten til å dra til oss som kan tilby 4-3-3. Bra for Udahl, bra for oss. 5 Link to post Share on other sites More sharing options...
@ringo 21,756 Share Posted January 30 Share Posted January 30 Funket vel ikke superbra i 433 i VIF heller... Ser han var toppscoreren til Kamma da... Men han valgte oss bort for Ham kam da vi var i eliten, hva er oddsen for at han velger oss nå? 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
naaaadderud 331 Share Posted January 30 Share Posted January 30 Marcus Mehnert gjest i Bærumsball, snakker om en klein situasjon med Bob Bradley fra Stabæk-tiden, mulig Stabæk-retur og hvorfor han er glad for at han ikke fikk proffkontrakt i Stabæk. Pluss mye om tunge tanker og hvordan han kom seg ut av depresjon 4 Link to post Share on other sites More sharing options...
Blaakækse 319 Share Posted January 30 Share Posted January 30 Spørsmålet er jo om han er bedre enn gutta som er gratis nå. Bedre alder mtp lengre kontrakter, men er han god nok til å satses på etter obos? Hvis nei kan vi like så godt ta en eldre bosman som Opseth 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
ETN 2,214 Share Posted January 30 Share Posted January 30 https://nordjyske.dk/nyheder/sport/nordjyske-erfarer-tidligere-aab-spiller-stort-set-paa-plads-i-ny-klub/4772908 8 Link to post Share on other sites More sharing options...
odd 18,417 Share Posted January 30 Share Posted January 30 Samler inn spillere som har ønsket seg vekk fra Haugesund 🙂 3 Link to post Share on other sites More sharing options...
Tom Bruaset 6,460 Share Posted January 30 Share Posted January 30 3 minutter siden skrev ETN: https://nordjyske.dk/nyheder/sport/nordjyske-erfarer-tidligere-aab-spiller-stort-set-paa-plads-i-ny-klub/4772908 Akkurat spillertypen vi trenger 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
Blaakækse 319 Share Posted January 30 Share Posted January 30 Rått, erfaren til å rotere med Bawa. Inn med en gratis til å rotete med Kai og Olderheim så er midtbanen satt 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
@ringo 21,756 Share Posted January 30 Share Posted January 30 SOFASCORE vurdering - det grønne feltet er Christensen, det oransje et snitt av tilsvarende spillere i elitenserien. 3 Link to post Share on other sites More sharing options...
Elliott Ottesen 627 Share Posted January 30 Share Posted January 30 Perfekt profil for oss. 26 år er en perfekt alder, gammel nok til å gi denne stallen den erfaringen vi mangler i stor grad men fortsatt såpass ung at han kan vokse med dette laget og bli en enda bedre spiller. 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
tobb 1,669 Share Posted January 30 Share Posted January 30 Helt perfekt! 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
kuk 5,142 Share Posted January 30 Share Posted January 30 Ser jo lovende ut, men er det noen som kjenner til karen og hva slags spiller/type han er. Hvordan var han i Haugesund? Link to post Share on other sites More sharing options...
Blaakækse 319 Share Posted January 30 Share Posted January 30 Akkurat nå skrev kuk: Ser jo lovende ut, men er det noen som kjenner til karen og hva slags spiller/type han er. Hvordan var han i Haugesund? Se for deg Pirlo, men med fysikken til The Rock så nærmer du deg 3 Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 9,260 Share Posted January 30 Share Posted January 30 En som tidligere AaB sportssjef IA kjenner godt antagelig😊 Link to post Share on other sites More sharing options...
nichb 6,152 Share Posted January 30 Share Posted January 30 Gleder meg til når Bob-effekten slår til på overgangsmarkedet! eller er den her allerede ?🤷🏼♂️ Link to post Share on other sites More sharing options...
ErikErik 1,711 Share Posted January 30 Share Posted January 30 Defensiv ryddegutt altså? Må innrømme jeg ikke kjenner godt nok til han her.. Men vi trenger en bikkje på midten.. Det gjør ikke noe at han er relativt høy heller.. Link to post Share on other sites More sharing options...
elaang 1,970 Share Posted January 30 Share Posted January 30 Spilte begge kampene mot oss i fjor, men var ikke han jeg var opptatt av å se nærmere på. Ellers er det helt mind-bobling å se at av de 11 som startet for oss mot FKH i april i fjor, så er det kun to som fortsatt er i klubben 😕 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
Luringen 3,071 Share Posted January 30 Share Posted January 30 Er Hegardt fortsatt på trening Link to post Share on other sites More sharing options...
@ringo 21,756 Share Posted January 30 Share Posted January 30 Tror han dro hjem -om det er interessant tipper jeg han dukker opp på treningsleiren igjen. 3 Link to post Share on other sites More sharing options...
yiddo 2,393 Share Posted January 30 Share Posted January 30 «Jeg håber på at kunne begynde et nyt kapitel. Mit håb er, at vi kan finde en ny klub til mig udenfor Skandinavien. Jeg føler mig klar til at prøve en anden kultur og i det hele taget prøve noget andet, end det jeg har oplevet hidtil, siger Magnus Christensen. - Jeg ved godt, at det ikke er Real Madrid eller FC Barcelona, som jeg skal kigge efter, men det kunne være spændende at prøve en anden fodboldkultur. Jeg er glad for de erfaringer, som jeg har fået med fra norsk fodbold, og jeg har også udviklet mig godt heroppe, men nu er jeg klar til en ny udfordring, fastslår Magnus Christensen» https://nordjyske.dk/nyheder/sport/vi-er-enige-om-at-jeg-kan-finde-en-ny-klub/4746007 Virker jo som han har levert varene i FKH. Stusser kanskje litt over at han potensielt ender hos oss? 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
tobb 1,669 Share Posted January 30 Share Posted January 30 Nå melder TV2 at klubbene skal ha kommet til enighet om en overgang! 3 Link to post Share on other sites More sharing options...
odd 18,417 Share Posted January 30 Share Posted January 30 2 timer siden skrev ErikErik: Defensiv ryddegutt altså? Da vi fortsatt hadde Haugen skrev jeg at vi burde ha inn en ung spiller til å være backup i rollen hans. Nå har Haugen forsvunnet og det ser ut som vi prioriterer arbeidskraft heller enn playmakeregenskaper i den sentrale rollen. Fair enough. Uansett sitter vi nå kanskje med to spillere som begge har litt de samme styrkene, der en har vist at han har nivået og en annen har et talent som kan være spennende for fremtiden. Bra logistikk! 3 Link to post Share on other sites More sharing options...
Marandinho 3,263 Share Posted January 30 Share Posted January 30 3 timer siden skrev yiddo: «Jeg håber på at kunne begynde et nyt kapitel. Mit håb er, at vi kan finde en ny klub til mig udenfor Skandinavien. Jeg føler mig klar til at prøve en anden kultur og i det hele taget prøve noget andet, end det jeg har oplevet hidtil, siger Magnus Christensen. - Jeg ved godt, at det ikke er Real Madrid eller FC Barcelona, som jeg skal kigge efter, men det kunne være spændende at prøve en anden fodboldkultur. Jeg er glad for de erfaringer, som jeg har fået med fra norsk fodbold, og jeg har også udviklet mig godt heroppe, men nu er jeg klar til en ny udfordring, fastslår Magnus Christensen» https://nordjyske.dk/nyheder/sport/vi-er-enige-om-at-jeg-kan-finde-en-ny-klub/4746007 Virker jo som han har levert varene i FKH. Stusser kanskje litt over at han potensielt ender hos oss? Snakket nettopp med en Haugesund supporter. Han skjønner lite over hvorfor han gidder å gå ned til OBOS. Han kunne fint spilt i Eliteserien for Haugesund i år samt Ålborg også. Så tenker at dette er spennende jeg 🤪 6 Link to post Share on other sites More sharing options...
FranckTheBank 3,292 Share Posted January 30 Share Posted January 30 Det er dejlig å være dansk i Stabæk 5 Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts