Gå til innhold

Nye spillere


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


nei - det ligger i printer skuffen - faks skuffen er den nederste!

Pøh! Du lurer ikke meg. IT`S A SIGN!

 

Er det noen som har det avanserte dataprogrammet som CIA brukte for å avsløre Lt. Cmdr. Tom Farrell (Kevin Costner) i No Way Out? Der de scannet et uklart bildet, helt til det ble perfekt.

fax.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ufattelig vending som denne tråden har tatt nå.

 

Jeg vil IKKE ha ny faks, men nye spillere........

 

Markus, oppfør deg pent og gi oss det vi vil ha.

 

Henger meg på den. Går ned på knærne om det trengs. Fin faks forresten. Men ikke helt den jeg håpet på...... :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


..og andre med John Shittu.

Nuvel, han driver like mye med å fjerne spillere, gjør han ikke?

 

joda, og skrift fra kontrakter... eller var det legger til?

 

Håper det blir nye spiller(e) før denne tråden når 200 sider....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Denne tråden begynner å nærme seg 100 sider. Vi får satse på at vi har en ny spiller i boks til vi når den milpælen!

 

Håper det blir nye spiller(e) før denne tråden når 200 sider....

 

Jeg er helt sikker på at vi har minst én ny spiller før vi har nådd 300 sider..............

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Klart jeg kan skrive her, men for tiden er jeg faksvakt!

Gjett hvem som ble funnet sørpe dritings i dag morges ved faksmaskinen? Jo, det var en som hadde innvilget seg selv faxe-vakt.

FAXE_01l_2002.jpg

Vedkommende sov tungt mens faksmaskinen var full av innkomne fakser og faksmaskinen var også tom for papir....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Denne tråden begynner å nærme seg 100 sider. Vi får satse på at vi har en ny spiller i boks til vi når den milpælen!

 

Håper det blir nye spiller(e) før denne tråden når 200 sider....

 

Jeg er helt sikker på at vi har minst én ny spiller før vi har nådd 300 sider..............

 

Merker en smule desperasjon......?

Rooolig, det kommer. B)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Magefølelsen min sier at vi kanskje gjorde en tabbe her.

 

Snakket for øvrig med Marit Bjørgen. Hun har en ekkel magefløelse. Men er helt klar på at hun driter i Arash.

 

Hmm.. Jeg snakket med Hilde GP, hun hadde visstnok samme følelsen, men var mer for å drite på Arash...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skulle vi hentet Arash allikevel? Scoret for Tromsø igjen i går... 3 mål på 2 treningskamper...

 

Scoringen hans i går var ikke all verdens mye å skryte av. Blir spillt gjennom på blank gåll. De fleste hadde putta der...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så Arash i interkampen og må si han imponerte i 1. omgang.. JJ sa vell også at han gjorde et bra inntrykk men at det ikke var spillertypen vi var på jakt etter. Får bare håpe spillertypen vi er på jakt etter finnes da... Arash kom jo gratis til Tromsø så det er jo ikke så mye å tape på å signe han..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Denne tråden begynner å nærme seg 100 sider. Vi får satse på at vi har en ny spiller i boks til vi når den milpælen!

 

Håper det blir nye spiller(e) før denne tråden når 200 sider....

 

Jeg er helt sikker på at vi har minst én ny spiller før vi har nådd 300 sider..............

 

Merker en smule desperasjon......?

Rooolig, det kommer. B)

 

Du er utrolig rolig synes jeg!! Vet du noe som ikke vi andre vet??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nye spillere
×
×
  • Opprett ny...